Ljubljana - Capital d'Eslovenia

Ljubljana, u Centru Rumanu:

A citadella di u cuntinente hè una di e pupulazioni etnicamente diversità è di e cità capitale in Europa, perchè ùn erate sicuru d'avè ottinutu l'autentificità espansione slovacca. Mentre pudete facilmente passà in trenu o in busu, a cità hè chjuca è cumpresa abbastanza per scopre à pede.

Ponti in Lubiana:

I ponti sò assai maestri arti sculpuratu in Lubljana.

Hè statu usata durante seculi, in e forme previ, per cruciare u fiume Ljubljanica. U Ponte di Trìppu, o Tromostovje, hè custituitu da un ponte principal è di dui ponti parliali inveci vuluntaria per i viandosi. U Ponte di Saccargine hè vicinu à a Quarantina è una volta era un locu per i cupirtelli di a cità.

Vechja di Ljubljana:

A capitale di a cità vechja d'Eslovenia accupa i tesori storichi. Da a Fontene di i Trè Carniolan Rivers (chì nascenu da l'ispirazioni di a Fontana di i Quattro Fiumi di Bernini), à l'architettura barocca è Roccoccu è glubbali immubiliarii, ci hè moltu à vedà duranti u primu passaghju familiarizendu.

Castellu di Ljubljana:

Forsi quì u grandi grandi di alcolu ca l'altri castelli europei, u Castellu di Ljubljana hè sempre bonu per un visu. Hè statu usata intermittently per un'agricultura extra è caghjula di u celu, tantu di ciò chì vede ùn hè micca uriginale. In ogni casu, a vista da u turistu duvemu a rivolta - pudete chjappà panoramica di a cità da quà.

Galleria Naziunale in Ljubljana:

Situatu à a fine di Cankarjeva ulica hè a Galleria Nazionale Slovana, chì si prisenta artu esplicatu è europeu. Kick off the tour with the medieval collection. Da quì, pudete travel through Baroque, Neoclassical, Beidermeir, Realist, è Stile Impressionist.

Musei in Ljubljana:

U museu di l'arte mudernu hè un travagliu cuntempuraneu è anzora diverse exhibimenti. Tutti dui abitanti in u stessu bastimentu à pocu distanza da u Museu d'Arte Moderno sò u Museo Nazionale è u Museu di Storia Naturale. Pudete ancu visità u museu interessante di u Tabacco, chì detalla a storia di u tabacco in a fabbrica di Ljubljana è hà una bella ricumpensa per i ricordi.

Oltre musei includeu u Museu di Birrerie, u Museu d'Architettura, u Museu d'Histoire Modernu, u Museo di l'Scuola Slovena, è u Museo di a cità. Liubliana hè ancu ghjardinu botanicu è un zoo.

Archeologia in Lubiana:

A capital slovine sita nantu à un situ chì hè longu abituatu. U fiumu Lubljanica hà desbligatu assai sicreti di e persone chì anu vivutu in questu area, è arme, armature è ceramica chì sò stati truvati in u fiumu pò esse vistutu in u Museu Nazionale. I mangliate anu ancu guardatu i sicreti archeologichi, preservendu punti di interessu finu à 5000 anni.