Libri in Scandinavia

Sè vo site interessatu à royalmente, Scandinavia vi ponu offre una variità di royalties! Ci sò trè regni in Scandinavia: Svezia, Danimarca è Norvegia. Scandinavia hè cunnisciuta per a so royalità è i citadini apprezzà u monarchu chì guverna u so paese è sustene a famiglia reale cari. Cum'è visitante di i paesi scandinavi , aghjunghjemu una strada e scuprani più nantu à e reine è re, prince è princesi in Scandinavia oghje!

Monarchia sueca: Libri in Svezzia

In u 1523, Svezia divintò monarche ereditariu è invece di esse elettu per riarcu (monarchia eletta). Sì l'eccezzioni di dui reïne (Kristina in u 17u seculu, è Ulrika Eleonora in u 18u), u tronu sudu sempre hà passatu à u primu masculu. In ogni ghjornu, u jinnaru 1980, cambiatu in quandu l'Attu di Succession di u 1979 attuale. L'emendi di a custituzione hà fattu u primu nascita l'erede, anu fattu per esse chjamati o donne. Hè significatu chì u monarche attuale, u rè Carl XVI, l'unicu figliolu Gustaf, u prìncipi Crown Prince Carl Philip, hè stata automaticamente privata di a so pusizioni cum'è prima in linea à u tronu quandu era di menu di un annu, in favore di a so sughjera più grande, a Crown Princess Victoria.

Monarchia Danisia: Ritratti in Danimarca

U Regnu di Danimarca hè una monarquia custituziunale, cù u putere executive cù a Regina Margrethe II comu capu di statu. A prima casa reale di Danimarca fù stabilitu in u 10u seculu da un re di Viking, chjamatu Gormu u Monarchi u Danese di u Monarchi attuali sò discendenti di i vie guerrieri vikili.

L'Islanda hè ancu sottu a corona danica di u 14e seculu dopu. Hè statu un statu separatu in u 1918, ma nun finisci a so cunnessione cù a monarchia dinica finu à u 1944, quandu si fici a ripubblica. Groenlandia hè ancu parte di u Regnu di Dinamarca.
Oghje, a Regina Margrethe II. rignava Danimarca. Hà cascu u diplomaticu francese u Contu Henri de Laborde de Monpezat, issa cunnisciutu com Prince Henrik, in u 1967.

Ci sò dui figlioli, u prìncipi Croissant Frederik è u prìncipi Joachim.

Monarchia Nororiziana: redenzione in Norvegia

U Regnu di Norvegia cum'è un reale unificatu hè stata iniziatu da u Re Harald Fairhair in u IX seculu. In contru à l'altre monarchie scandinavi (regni elettivi in ​​u Medievu), a Norvegia hà sempri statu un regnu ereditariu. Dopu à a morte di u Rè Haakon V in u 1319, a corona noruega passò à u so nipone Magnu, chì era ancu u re di Svevia. In u 1397, Dinamarca, Norvegia e Svezzia formanu l'unione di Kalmar (vede sottu). U regnu di u Norvegia ottinia l'indipendenza assuluta in u 1905.
Oghje, u Rè Harald rignava Norvegia. Ellu è a so mòglia, a Queen Sonja, sò dui zitelli: Princess Märtha Louise (nascita in u 1971) è Prudent Prince Haakon (nascita in 1973). Principessa Märtha Louise hà casu l'scrittore Ari Behn in 2002 è sò dui figlioli. U prìncipi Crocusu Haakon hà maritatu in u 2001 è hà avutu una figliola in u 2001 è un figliu in 2005. La sposa di a prìncipe Princesa Haakon hà ancu un figliolu da una relazione previa.

Ruling all Scandinavia Paesi: L'Unione di Kalmar

In u 1397, Dinamarca, Norvegia e Svezzia formanu l'unione di Kalmaru cù Margaret I. Nascita una princesa danesa, s'hè oltre à u Re Haakon VI di Norvegia. Mentre chì u so nebbitu Eric di Pomerania era u re ufficiali di tutti i trè paesi, era Margaret chì l'hà cunsideratu finu à a so morte in u 1412.

Svezia abbanduneghja u Sudu di Kalmaru in u 1523 è elettu ellu stessu re, ma Norvegia manteneu unita cù Danimarca finu à u 1814, quandu Dinamarca cedeu Norvegia in Svezzia.

Dopu chì u Norvegia s'era indipindentu da u Suèghjia in u 1905, a corona hè statu attribuita à u Prince Carl, u sicituitu di u futuru Re di Fidiciu di Fidiciu VIII. Dopu appruvisatu in un votu populari di u populu nurvigginu, u prince hà ascendutu u tronu di Norvegia com'è u Rè Haakon VII, separanu effetivamente tutti i trè regni scandinavi .