Tradizziunali di Easter

Artighjanali Moderna è Historique

Estonia è famiglialmentu unu di i più seculari di i paesi d'Europa di l'Est , cusì l'estoni ùn anu micca fà di e vacanze religiosu cum'è di altre nazioni di sta regione. Ancu se pensate una visita a Tallinn , a capitale estonia, durante stu vacanze, serete prublemi à truvà avvenimenti spiciali vicinu à queste festa passendu à questu tempu, cuntrastu à Pasqua in Cracovia o Praga, chì pare chì hè un segundo Natale .

In casu, si veramente tenete tistimunienze tradiziunali di u Paese Asturianu, capu à u museu esterno apertuu di l'Aiacciu, situatu in Tallinn, per scopre i ghjoculi tradiziunali di primi ghjocu cù l'ova è l'altri ritimu chì circundanu e vacanze di primavera.

La Pasqua hà assai nomi in Estonianu, cumpresi quelli chì significanu "vacanzi carnunziali", "vacanze d'oghje", "Resurrección" è "vacanze swing". L'ultime fa riferimentu à l'arme di legnu custruitu per a primavera com'è una parte di una vechja fugliale rituali. Visitatori in Estonia, Lituania, è in altrò vocianu ancu veddi vasti fiastichi in musei aperti o ancu in centri di cità chì induve l'enfasi di l'attrazioni di vacanze.

Dumenicu di Pasqua

Dumenicu di Pasqua hè, per suprattuttu, hè marcatu cù i tagliati di famiglia è assai dispusitivi, cumprese ova. U figliolu puderanu participà à l'oghje di decoru o una caccia d'ovu di Pasqua, tradizzioni chì anu svinutu à a cultura estonia, cum'è Pasqua hà diventata più cummercializata è megliu orientata à i zitelli.

Un aspettu di a Pasqua chì aghjunghje celebrazione d'oghje cù u passatu hè u cunsumu di a biera, u vinu, o un altru tipu di l'alcoolidiu, chì ùn hè micca sporta impedite chì a festa hè una per rilassante cù l'amare.

Uova di Pasqua

U tipu tradizionale di uova di Pasqua in Estonia hè quella decuratura cù naturali dye: caprini di cipolla, scorchica di u beddu, fiori è e piante.

Eppuru chì i patogeni eranu stampati nantu à l'ova cù fogli o grani, l'imaghjini di l'ughjettu prevenu à u tinatu di scundizà in a cunchiglia quand'ellu cuntene à a tela cun tela strappata o ligne. Oghji puderia ancu esse tingiti cù u metu batik o gravure. Oghje, di sicuru, i tingli cummirciali, l'additori, o manichi sò usati per adobri ovos, particularmente da i zitelli. Inoltre, certi populi è centri culturali mantenenu a tradizione di l'olii di tinghje in una manera più persunitaria è passanu questa pratica finu à i ghjinirazioni novi.

Oghji sò tradiziunamente datu per rigali à i membri di a famiglia, amichi o potenziali chì anu rigalate i ghjovani cù l'ova pintada è ghjudicate u so caratteru nantu à l'uchjellu di u zitellu.

Comu in altri parti di a rigioni di l'Europa Centrale di l'Urienti è u Centru Stradale, cracking eggs together per vede u cracheru di u jugatore era prima è hè un famusu ghjocu di Pasqua. Hè cunsideratu cum'è un tentativu di mischjà un ovu in crudi cù l'ova fogghi, assicurendu chì a persona chì hà sceglie l'uovo crudu per l'errore perderà u ghjocu (è fate un fate). Oghji sò stati ridati ancu una rampma pruduttiva o in una muntagna in un tipu di razza-l'ovu di u pumudice chì rintra u più veloce o quellu chì avete altre oliu fora di cursu hè l'uvottu vincenti.

Altre Tradizioni

Invece di palmi di u Pasqua, l'estoniiani anu longu aduprà rami di bufalinu di pussibulanu per u simbulu di Pasqua, aduttatu e so casali cù elli o ghjudicate l'àutru cù i ramoscelli per assicurà a forza è a prosperità per l'annu dopu.

I salute di Pasqua parevanu una tradizioni forte dopu a Prima guerra di u nordu, cù l'scuprenza chì spetta l'ose di Pasqua, fiori è altri simboli di a primavera, è u cunigli di Pasqua hè un caratteru cunnisciutu à i zitelli in Estonia. L'ova di coddu è i cuntadini, è ancu altri documenti, sò un altru mudernu di questa festa.

Visitatori in Estonia

Visitatori à Tallinn o altre città in Estonia puderanu esse cuscenza di certi vicinu per i vacanze di Pasqua. Tutti i Venerdì Bonu è Domeniche di Pasqua u ghjornu festivi publicani, chì significanu alcuni istituzioni publici, toli è ristoranti pò esse chjusu.

Per d 'altra banda, i cità ùn micca chjude uguali, è parechji musei è altri attraziati hanu operatu cum'è di manera normalizazione o cun schedariu reduciutu durante stu tempu.