Pasqua in Europa di uccidenti

Celebrate Pasqua incù i paesi di l'Europa orientale

La Pasqua di l'Europa est è l'Europa cintrali circhendu una festa impurtante ferma per quelli chì si celebrenu sò Ortodoxu o Catòlicu - i dui religioni predominanti in l'Europa orientali chì celebrenu questi di primavera. Dopu à a religiose seguita, a Pasqua hè cilibrada sicondu u calendariu gregorianu, chì seguita da l'Occidente, o u calendariu giulianu, chì hè adiratu da i cristiani Ortodesi.

Hè tìpica, a Pasqua anita tarda di a Pasqua Caticlana, anche in parechji anni Pasqua hè celebrata annantu à u stessu ghjornu per u livanti è l'Ovest.

A Pasqua di l'Europa di l'Est è celebrata cun alimenti specialis, mercati di Pasqua, festini di Pasqua, u decoru di l'Oviu di Pasqua, è i servizii di l'iglesia. In casu di passaghju à i paesi in l'Europa orientali durante u ghjornu di primavera, avete bisognu di qualcuna di e tradizione lucali per pudè appellu ancu più. Quì sottu, truverete più infurmazione nantu à cumu i paesi di l'Europa Centrale di Oriente è Centru Cumbre di Pasqua.

Pasqua in Polonia

La Pasqua di Pasqua hè cilibrada sicondu u calendariu uccidintali perchè Polònia è principarmenti una nazione cattolica. I celebrazioni di Pasqua in Cracovia sò particularmente populari, è u Mercatu di Pasqua si basa assai folla.

Pasqua in Russia

A maiurii di i Russi cunzidira à l'Ortodoxu sò o micca participà in a Chiesa. Cumunu a Pasqua di cumprà u calendariu orientali.

U ghjocu di Pasqua, un servitore di a ghjesgia speciale è l'attività di famiglia sò una parte di l'observatorii di Pasqua Russa.

Pasqua in a Repubblica Ceca

La Repubblica Ceca celebra u Pasqua per a tradizione cattolica. In Praga, a capitale di a Repubblica Ceca, i visitatori è i guvernatori viaghjavanu à festività di musica è i mercati di Pasqua.

Pasqua in Ungheria

Pasqua in Ungheria si hè incuntrata cù u Festivale di primavera di Budapest, chì riceve u clima cálido è u sole cù un mercadore folk è avvenimenti di vacanze speciale.

Pasqua in Romania

A magguranza di i rumaniani identificanu cù a chiesa ortodoxa. Dopu, a Rumanìa celebra a Pasqua cum'è u calendariu ortodoxu. L'oghjettu di u rumanu hè una coveted arte, è i rumaniani decrecenu i olii da u metale di resistenza di cera è di i grani di zicchini.

Pasqua in Slovenia

Eslovenia celebra u Pasqua per a tradizione cattolica romana. I venditi di sta strada vendi palmati di u Pasqua è i pasturevuli artisgianali artighjanali offeranu ova di Pasqua per compra.

Pasqua in Croazia

I croati ani celebrà a Pasqua cum'è a tradizione cattolica romana. I quadri di Zagabria sò stati ammulati cù l'uvaghesi di Pasqua è di Dubrovnik chì si ponu accolta a festa cum'è una scusa per fuglià una festa.

Pasqua in Ucraina

A Pasqua di uccidentale hè celebrata sicondu u calendariu ortodoxu. L'ova di Pasqua hè bella parte di una tradizione ucraina forte chì data di 2 000 anni.

Pasqua in Lituania

Lituania, cum'è un paisi principarmenti cattolicu, celebra a Pasqua cum'è di u calendariu giuliano. Lituani l'adduzzanu u so propiu stile di uovo di Pasqua è diventanu i lochi staggiani.

Pasqua in Letònia

A Pasqua di lettone hè replete cù i costi pagani à i ghjurnati è l'uovo di Pasqua. Una tradizione principale chì hà survivuta hè a pràtica di sbluccà, chì prumova u sole da risate in u celu è i ghjorni per esse più.

Pasqua in Slovakia

Comu i so vittime cecchi, i slchichi celebrenu Pasqua in segnu a tradizione cattolica. U so pani di Pasqua hè chjamatu paska. L'uccisi di Pasqua cù l'alambelli di Pasqua è una tradizione ceca-scozia ceca.

Pasqua in Bulgaria

Bulgariani celebranu a Pasqua Ortodosi. Bulgariani facenu u pane di Pasqua pitturanu cozunak, cum'è u cozonac rumanu.

Pasqua in Estonia

Pasqua in Estonia aghjusteghja tradizioni moderni è stòrici per arrivà à un observazione di a festa chì s'assumiglia cum'è a celebrazione di Pasqua Occidentale.

Pasqua in Serbia

U sìmbulu principali di Pasqua hè u biancu è l'ovu russu, chì pruteghja cum'è un protettore di a casa tutta l'annu è significatu u sangue di Cristu. Serbiu pò ancu avè u ghjocu di sguassà l'ominu, ancu avviatu finu à allora un campionu naziunale.