Tradizoni pasqua di Pasqua

Tradizioni, Ovi è Games

Pasqua Svedese, cum'è Pasqua in l'altri paesi d'Europa Orientali , hè una festa replete di costumi, rituali, culore è platti speciale. Serbiani chì celebrennu a Pasqua à generalmente seguenu u calendariu religiose Ortodoxu, è chjamanu u Natale Vaskrs o Uskrs . U ghjornu pò ancu esse chjamatu Velikden . U salutu di Pasqua tradizionale traduttu hè Hristos vaskrse (Cristu hè risurrezzione) è hè responde à u Vaistinu vaskrse (sì, hà risultatu).

U calendariu sardu hà osservatu parechji vacanze impurtanti in preparazione per Pasqua è qualchì di quelli sò discritti quì.

Di Làzaru

U ghjornu chì a Chiesa ricunnosce chì Làzaru fù risuscitatu da i morti si chjamava Vrbica in Serbia è hè assuciatu cù fiori. Cum'è di Pasqua in Polonia , i fiori è u ramu di u ferimentu sustituverete oghji di palme. Questi, invece di esseri tessuti in prudutti davanti à esse pigliati à a massa, sò spargugliati nantu à a chjesa di pavone è benediti da u prete, dopu à quelli sò chjucchiati da a congregazione per esse in adornati per esse pendu à a casa, à porte o da u icona di famiglia. In questu ghjornu, i zitelli anu datu campane per vèstinu di modu per annunzià a venuta di Cristu cù u so sonu.

Venerdì bona è Egg Traduttorii Dekorati

Oghji, sò u viscuvaru tenenu in u Venerdì divinu prima di Pasqua. Comu in Pasqua in Bulgaria , l'ovu russu tenenu una impurtanza especialità com'è un simbulu di a festa, significendu u sangue di Cristu.

In u risultatu, u primu ovu chì si tenia ci hè di culore in culore in u culore. Un ovu russu hè spessu mantene in tuttu l'annu, possibbilmente cerca di l'icona di a famiglia, per prutezzione di a casa, finu à ch'ella pò esse sustituitu cù un novu ovu rozzu a Pasqua sussistenti.

Eppuru l'ova pò esse tintezzi cù u viscoso cummirciali in Serbia, i tingi naturali sò spicciati, e assai famiglie prutege a questa rilazioni cù u so passatu cù usu di tingi truvati in natura.

A pelle di cipolla hè u tintu più ubiquitous è cun facilmente accessibile, è l'attu di l'ova in u pilu di ciuvuli per pruduce un tonalu finta di colpu remette seculi è hè stata praticata largamente in l'Europa orientali. Stu tipu di uovo di Pasqua si pò esse stampatu da una foglia o di una fiore chì hè stata presioni trà u caccia d'oca è a cugliera di cipolla, crea una siluetta di a pianta nantu à a superficia di l'ovu. L'altri tinte sò fatti di spices, erbe o altre tinturizatu derivati ​​da l'alimentazioni comunemente truvati in cucina, cum'è tè o caffè.

Pasqua di Pasqua

Trà Vannittu Verme è u Pasqua hè u Pasqua di Pasqua, un ghjornu per purificà a casa per pulizia è di ghjacciu, un ghjornu per fuglià in preparazione per a festa di Pasqua, è un ghjornu chì si trovani cuncorsi d'oghje per determinar quale hà pruduttu u più bellu ova di a stagione. I u ova deve esse admirati in questu ghjornu, perch'elli anu rializatu è manghjatu u ghjornu dopu.

Dumenicu di Pasqua

Dumenicu di Pasqua hè quandu e famiglie assistite à a chjesa è si riunite per un alimentu Hè ancu quellu ghjornu chì u ghjocu di l'ovu hè ghjucatu entre i sferenti o in cumpetii serii. Un ovu hè tenutu da ogni jucadori, chì upposti uccupani u ova contr'à u so avversu. L'uovo di u ghjocu chì ferma intactu hè u vincitore di u ghjocu.

Un paese in Serbia, Mokrin, hà sdirmatu stu ghjocu di famiglia per una di celebrazione publica, dicendu una regula riguarilla è dimustrava a verità di l'ovu guidatu cù fanfara.

A festa di Pasqua incorpora l'ova rotte, mentre chì l'ovu guidatoghju hè stata premiata. In più di l'ova di Pasqua, u cene in questa ghjurnata pò esse includendu parechji platti. Cordero, i sfarenti spezii di insalati fatti di legumi freschi, è varii posti adornanu a Table di Pasqua. U pani di Pasqua di Pasqua hè spessu fattu da pasta ferita in quale l'ova di culore sò stati tessuti, chì creanu un centru festiu per a tavula. Un altru pane famoso hè un pani savore in forma di rotuli di cinnamula, cum'è i capulavori, chì pò esse spustate in e porcu.