Chiesa di San Giorgio a Oplenac, Serbie: La guia completa

Cum'è assai tempii Ortodoxi, a Chiesa di San Giorgio in Oplenac, solu fora di Topala, Serbiu, apparente in un'altra à l'esternu. Sure, a so fachada di marmo biancu copre nantu à i ciumi di còmpiu si situeghja da u paisanu di vicinu, ma ùn deve micca indiziazione di ciò chì si trova in parte: più di 40 miliuni di raghjoni di u travagliu di mosaicu di Muranu Cristinu, chì coperivanu quasi ogni renza di a chjesa è di a terra cripta.

Storia

A ghjesgia di San Ghjuvanni hè stata fundata da u rè Peter Karađorđević I per sirvutu comu mausoleu reale per a so famiglia, a seconda famiglia dinisica di Serbia, chì hà rulatu finu à chì u paese hà divintatu parti di l'Iugoslavia di u Sozialista in u 1945. U locu fù sceltu per a chiesa in u 1903, è in u 1907, a primu chjastru in a funzione di a chjesa hè stata impiegata. Ma a custruzione nantu à a chjesa si deve parechje in u primu mità di u 1900 per allughjà a guerra di i Balcani è a prima Guerra mundiale. U Re Petru Petru murìu in u 1921, prima ch'ellu pudia vede a cumplimazione di u so prughjettu. U pianu era stata cuncessa da u so succissore Alexander I è hà rializatu à u 1930.

Oghje, u livellu di a chjesa accade u restu di dui royali: u fundatore di a famiglia dinastie-Karađorđe è u creatore di a chiesa, u Rè Petru I. In a cripta, sei generazioni nantu à i membri di a famiglia di u restu famigliali di Karađorđević, cun stanza per più.

Design

A ghjesgia di San Giorgio era creata in u stilizatu Bizzantinu, cù quattru cunfelli chì radiati à u circondu di una cupola cintrali più grande. Marmo biancu per a fachada fatta di a custruzzione hè stata fatta da a venezia vicinu Venacac, ma u tile in u palustre esterno di u bastimentu hè oppostu di ciò chì pudete aspittà per passà.

Tuttu l'interni di a St George's Church hè adurnatu cù mosaici di Murano di vetro. I mosaici, cumpostu di più di 40 miliuni di tile in una cullizzioni di 15.000 culori diffirenti, cumprendu parechji chjusi cù 14 è 20 carpatheddi. I sceni di u travagliu in tile sò rèplica da 60 monasteri è e chiese in tuttu u paese. Un candileru di bronzu di trè zicchini chjude davanti à a cupola cintrali, hà dettu ch'ellu hè statu fattu da armi funnali dopu a Prima Guerra Munniali.

Chì Else to See at Oplenac

A casa di u Re Petru: In u fronte di a chjesa si raviassi una casa nica da quale u Regiu Petru I oversavule a custruzzione di a chjesa per cinque anni. Oghje a casa hè a casa di esce esse ligata à a dinastia Karađorđević, cù ritratti di i membri di a famiglia è una interpretazione di l'Ultimu Cène in mamma di perle, una famiglia di famiglia impalpita.

A Cidreri di u Rè: Dopu à a chjesa, sò vede i vignetu di vignaghjoli, è in u cullettivu u regnu di a cantina, custruita da u succissore di King Petru, u rè Alexander. Oghje u cantonu hè più di un museu induve dui cantieri sottumessi stilla di casa 99 botti di u rocca di u rouguenciale, cumprese i barili à donu à u Rè cum'è rigali di vini nantu à i paesi vicini.

Cumu visita

U Complexe Oplenac si trova à fora di a cità di Topola, circa cinquanta milla di u sudu di Belgrado, è l'ora è a mità in un caru.

A quaint town of Topola offre i ristoranti vicini strade è a vicinanza di vicinu à e tante vignaghjoli di a regione Šumadija di Serbia.

A Cumpagnia di u Tarritoriu: Un bigliettu per 400 Dinar Serbisu (circa USD $ 4,00) acquisto in St. George's Church permette à l'ingressu à a casa di u Re Petru è a Rivera.