All About Moore Street Market

U Moore Street Market, situatu vicinu à l'O'Connell Street di Dublino, anche sempre amparatu, hè una di e articuli di a capitale irlandesa. Sì avete a visità qualcosa "Dubline tipicu", pudete micca fà sbaglià incù u Moore Street - da u luni à u sabbatu dighi di i mercerii di u mercatu chì custituiscenu i so posti rickety, assai di spiciali in frutti, ligumi è fiori. Cù u peschero straneru ghjittatu, solu per quellu chetore speciali.

Allora u chjamatu annantu - "Fresh Straaaahberrs ... solu un Euro!" "Big bags di manzili, sacchetti di manzili, fate dui ferra fiver!" "Banaaaaanas, banaaaaaaaaaanas!" Eccetera. È tuttu hè frescu. In mezu di voi ancu truvà una pareguella rimette, murmurià qualcosa di "Bacco ... cigretts ..."

I posti permanenti vicinu à i posti, ind'è a strada in parti amanduli, certi volti chì ci anu cunnannatu, chì varieghja da i pruduttori tradiziunali in iri Irlandese à u superghieru latinu di Lidl, cun decenni di picculi libreria asiatica è africana chì rialceranu i vacanze. Scuprì tuttu da u bratwurst à u puminu di mare è popopi in un corta via! Ci hè ancu u (underground) Moore Street Mall.

Moore Street in pointe

Questu hè un mercatu stradale di Dublino originale, cumplicatu cù stallholders dritti è (in ocasioni) carretti di partitu cavdu. Truverete questi privati, e buttrega apparenza un mistu etnicu animale, principarmenti Asian è Africanu.

I prezzi in a Moore Street tendenu à esse raghjonu à bassu, è u banter tipicu di Dublino hè liberu.

D 'altra banda, parechji prudutti freschi pò esse per u cunsumu immediatu solu, è avete averari bisognu di pavimenti slippery due due to squashed, very (!) Frutta maturi. U casu menu pocu quantu di cummerciu jurìdicu (u tabacco u cuntrolu di u tabacco in u cimientu) pari avivanu abbastanza aperta, ma altrimente, hè una zona sicura ( com'è solitu in un mercatu, avete cura di i carte piccatori - ma ùn si sò tendenu à a più turistiche piazze in Dublinu).

U mercatu di strada, basta l'unicu raghjolu per visità a Moore Street com'è turisticu, si da u luni à u sabatu, vendi di frutti, ligumi è fiori. In ghjiniralamenti accumincia a travagghià circa 10 ore è si stalla in tuttu un swing à 3 ore dopu, sguassate per quessa. Certi cumpregazioni sò sempre fatti da carru cavatu, chì furnisce una opportunità di foto culurita se l'aghjunghje in l'attu.

Un gran numaru di "etnicu" di e cummerci (in particulare Asiàticu è Afrique, ma ancu qualchì circo europeu orientale) furnissi opportunità shopping veramente cosmopolitica - cun un rapidamente cambiante stock è, occasionally, patroni. A Strada di Moore sarà parte di qualsiasi vite di gira à Dubline . Per u "buzz" solu.

Amassi cù una fetta di Dublinu Life

A Strada di Moore hè ancu una attrazione turistica è l'opportunità di foto, chì hè un grande, animatu è internaziunale internaziunale. A zona di strada cù i so posti di u mercatu hè longu hè statu inclusu in guidari libri in Irlanda per esempiu di Dublinu "in auld rare times". E certi tetti (è pussibuli) vede cum'è ch'elli anu traspurtamentu quì direttamente di i libri di Joyce. Cù quattru piscadelle chì sò parechje à Molly Malone (se avete imbibed un Guinness o dui).

Mind you, a so lingua ha un certu locu di Joycean, bè, rivolti di cunuscenziu, mischju cù un accentu spiest Dublin, intersceratu da teme à publicità di a cattura di u ghjornu, ùn sò micca chjode.

Nemmenu hè l'ingenu sharp-tongued di vende in più di e femine. Per esse à l'ultimu ricivutu di duverà esse vistu cum'è un unori, micca un insulte.

U persunale in a maiò parte di e carrughji più permanente (tutte e parente hè ... quì parechji mesi conta com'è "permanente", cù l'aspettatu di novu rivoluzione sempre in prus prestazione - alcune alcune hè stata annunziata per riunificazione cum'è edificazioni storichi cunnessi à a U settimane di Pasqua in u 1916 ) i dispusitivi sarete cumerciati cun una mutazione linguistica di proporzioni Babylonii - rendimi minimi è unità petite sò di fattu Moore Street in un paradisu per l'asiàtici è africani. Spìti Indiani da a libbra, vegetali africani, è pezzi congelati suppostamente diretti da u Mari Grou - u nomu, vindianu. È se avete bisognu di batchju di reta per u vostru mobiliu (quella chì e big companies ùn ci piace micca ...

o impunite un bracciu è una perna), assai tanti tendenu vanu à voi. Cumu si vulete bisognu di e certi reparazione elettroni, sbulicamentu di i telefoni è cusì.

U Moore Street pò viaghjate assai, quì i pugliesi sò un risicu à volte. Invece chì ghjè più prubabile di vede in male per quandu u svippatu nantu à i capelli di cortese per un lignu scuppiatu. Invece chì puderete sughjettu arburatura è calda è ponu esse disposti à u dumiciliu sempre oghje nantu à u cavallu è u carru, "accidenti" chì ùn sò micca sempre sia scupartu immediatamenti. Un ultimu avvisu: U pruduttu frescu offriti à i bancaraghji pò esse assai vicinu à a vendita per a data è ùn spessu ùn si tenenu più di un ghjornu o dui. Cumperate per u cunsumu pocu immediata solu!