San Valentinu, un Santo Irlandese?

Irish Saint di Adopzione

San Valentinu, patronu di l'amatori, hè un santu irlandese ... d'adopzione, almenu. Ùn hè impurtante cum'è Saint-Patrick, ma quantu un spinneru di dinari internaziunale cum'è u big daddy di u Cristianu di l'Irlanda. È ùn hè micca definitu micca l'irlandese cum'è Saint Brigid, chì a festa hè una quincena prima.

Ma i so restani pò venerà in a Church di Carmelite di u Sole Whitefriar di Dublinu. Induve ancu una missa speziale per i amori hè u 14 di ferraghju.

Forsi u locu per esse quandu si passava u San Valentinu di Dublinu cù u vostru amatu. E certamenti unu di i posti più romantichi di l'Irlanda .

Qual'hè era San Valentinu?

Valentine, o in Latinu Valentinus, hè in attu u nomu di parechji martiri. U Valentinu celebremu u 14 di fugliale vivenu in Roma antica è, dopu esse martyred, fù enteratu à a Via Flaminia. Questa nantu à a storia sana - è a data fù cumbnatu, cum'è i storii chì circundanu a Valentine, chì a cummemorazione ùn hè stata mantinuta in u calendariu catòlicu di i santi chì sò rivista in u 1969.

Eppuru "U Martyr Valentinus the Presbyter è quelli chì sò cun ellu in Roma" sò sempre listesse in santu di proposito di venerazione per tutti i cristiani. Ina un modu generale. A strada: Valentine ùn hè mai statu prisenti in a lista più antica di martiri rumani, compilatu circa 354.

Origini di San Valentinu

A festa di San

Valentine (cunmemorazione di a so data di morte, cum'è l'abitudine cun i santi, chì si sò passati à a so ricumpensa) fù stabilitu da u papa Gelasius I in u 496 - chì hà dettu di u martiri chì era unu di quelli venerati da i fideli anchi si fatti sò "cunnisciutu solu per Diu".

Gelasius hà cunsideratu solu, o megliu evitati, u prublema di esse micca esse menu di trè Valentine chì suppunite avè pirdutu martiriu di meziornu di frivaru: Un sacrificadoru in Roma, un viscuvaru in Interamna (Terni), è un martiri "civile" in Africa.

San Valentinu cum'è patron saint of Lovers

Prima impressioni stampati di San Valentinu hè statu appressu cume tardi in 1493 - un gravure inciso "retrato" cumpletu cù una storia di scena. Questu Valentine pari chì era un sacerdote romtu arrestatu per cose cun coppie cristiani. Invece d'un criminale in l'ochji di a lege, Valentine riiscì à guadagnà l'amici di l'imperatore Claudius II. Pigliatu questu un omenu bonu, Valentine hà avanzatu cù i so sforzi di cunvertisce Claudius II à u Cristianesimu. Per i so duluri hè stata batata à una pulpa cù i clubs, stoned, finalmente capimita è sipulati fora di a Porta Flaminiana (vicinu a Piazza di Popolo d'ogghjese) à l'annu 270. Obviously, l'amici era sempre finu à l'Emperor ...

Allora, u martiriu solu perchè era u sposu sposu, chì averia subitu u primu candidatu per addivintà u patronu di l'amatori.

Arcuni stòrici, sposti, sò postu chì Valentine hè una fiction pura è inventata per securitate a festa pagana di Lupercalia. À l'historii chì circundanu a Valentine, puderebbe esse curretta in cunseicazione cum'è fiction (ricurdate, i so atti eranu cunnisciuti solu à Diu). Parechji primi apparischi in u XIV sèculu in Inghilterra, ancu scritte da Geoffrey Chaucer è amichi, celebrendu u amicu romanticu u 14 di frivaru.

A Saint Travelling - The Relicings di Valentine

Arcuni ricerchi insistenu chì u sacerdote Rumanu è u viscuvu di Terni eranu sipillati longu a Via Flaminia, cumperendu u listessu ghjornu di festa (slaughter à annunziu è di funerali di Valentine, dui per u prezzu di unu). Chì facìanu di circà relics interessanti, per dì u minimu.

In tuttu, in 1836 i reliqui e exhumed da e catacombe di San Ippolitu nantu à a Via Tiburtina eranu identificati com'è i restos di a Terra di San Valentinu. Mi pare cusì chì CSI: Vaticanu hà cunnisciutu da sapè fà travaglià miraghji cù sta identificazione positiva.

I restu eranu trapassati in un cazzinettu e poi alluntanatu à a Chiesa di Carmelite Whitefriar Street di Dublinu . Questa era una donazione ufficiale da u papa Gregoriu XVI, hà destinatu à furnisce un focus di venerazione per a nova fidira reoffretjica in Irlanda.

À questu tempu i cattolici di Roma sò stati permessi di u closet, ma a maiò parte di e relics antichi si mancavanu e vitture chjamati spessu assumedie da a Chiesa di l'Irlanda. Fornichendu una bona fide 3u seculu santu per Dublinu, Gregory hà sappiutu ottene una antichità urgente nantu à a chiesa carillitana.

More Valentines Worldwide

Mind chì più reliie di San Valentinu sò dispunibuli: In Roquemaure (Francia), in Malta, in a Stephansdom (Viena, Austria), in l'Oratoriu di Birmingham (UK) è in a Beato Jean Duns Scotus Church in Glasgow's Gorbals. Strangely enough l'ultima ghernia avaria avutu servutu un stratum sociale simili di a Chiesa di Whitefriar Street in Dublinu.

Ancu strangeru hè u fattu chì a relicità di Birmingham hè stata cum'è u corpu completo di San Valentinu, datu à u Cardinal Newman da u papa Piu IX in 1847 - un errore in u cuntrattu di u Vaticanu?