Calle Whitefriar Carmelite Church

A Cumpagnia di Dublinu chì hè casa per San Valentinu

A Chiesa di Carmelite Whitefriar Street (ufficialmente a ghjesgia hè dedicata à Nostra Signora di u Monte Carmel) hè unu di i più impurtanti sights di Dublino cunnisciutu - solu secondu chì i reliquii di nimu altru ch'è San Valentinu pò esse truvatu quì. Sì, u patronu di l'amatori in veru resi in Dublin City. O, per esse più precisos, ripòsite in paura (comparativa) quì.

Ma ci hè più à a chjesa chì una statua bonita, un sacrughju duvèvule è a peregrinazione annata offerta u 14 di fulare, u San Valentine's Day .

In particulare per a comunità di a cità interna cuncrete, una di e spazii pocu furtunati di a capitale d'Irlanda, sirvutu da i frati Carmeliti.

Perchè andate à visità Chiesa di Whitefriar Street

Prima di tuttu, ùn hè naturali hè u Santuariu di San Valentinu, patronu di l'amatori - u locu per esse u 14 di frivaru. E veramente una parte di Dublinu chì parechji persone anu intesu, ma ùn parechji vittime vistanu. Circuses hè a statua medievale di a Nostra Signora di Dublinu, chì hà avutu una storia tumultuosa è hè unu di i pochi pezzi rimannuti di u Dublinu medievale. E l'ultimi, ma ùn hè micca menu definitu, l'interiore ricchamente decoratu di a chjesa l'hà riflittendu a nova cattò cristiana in u 19u seculu d'Irlanda. In splendenti magnificu.

Cosa hè averà bisognu, ...

L'Arcuni Whitefriar Street ùn hè micca situatu in l'area più turistiche di Dublinu, in particulare hè un locu prediluguu in parechji ghjorni. Situata nantu à una stanza di travagliu è senza un "glamur" in vicinanza.

Ancu l'eternu church hè più culore blu chì qualsiasi altru.

Per d 'altra banda, hè solu un pocu passaghju da u Castell de Dublino o a Cattidrali di San Paolo, perchè ùn avete micca veramente una scusa, avete?

Ciò chì aspetta à a Church of Whitefriar Street di Dublina

In una pruiezzione:

Ma questu pò esse facilmente falatu ...

Cammendu à a strada di Whitefriar Street Carmelite, ùn pudemu aiutà, ma avete notte cambiamenti - viaghjani diretti da u Tempiu Bar è passendu l' Arcade George Street , a maiò parte di i visitori noteranu e butteghe chì devendrà ucchierte è decididamente pocu mudernu. Perchè ghjè ingressu à una di e scatuli di pocu pressu di u Southside di Dublino. Ùn hè un spaziu periculusu, daveru, ma micca (yet) gentrified o dolled up per u tradimentu turisticu. Pò esse un pocu grisu di volte, è in un ghjornu di piova ùn sarete micca seducitu à perseverà più di l'necessariu.

L'azzione mudificanti di a zona di u travagliu sò una di e ragiuni chjaranu perchè i Carmelites sò quì - a so missione di a cità interna offerta spirituale è un sustegnu praticali di a diversità di a cumunità. Dapoi u XIX sèculu.

L'internu di a chjesa Carmelite (hè stata aperta in u 1827, nantu à a tarra è pussibile di l'ordine Cistercense) hè in cuntrastu cuntrullu à u so sughjettu è grisu esterno (u portale splendida, salvata, sicuru) - in factu hè un ribellu di culore certi lochi. U Santuariu di San Valentinu hè un bon esempiu, cù una statua pintada è articulu di dorri.

I reliquii di Valentine, issa unu di i sante irlandese da l'adopzione, sò stati attribuiti à i Carmelites da u papa per rinfurzà u Catolicismu Irlandese. A credibilità instantània impurtamente un santu, ùn hè micca un'invuevule di prudezza à tutti.

L'attu storicu più impurtante per vede, però, hè a nostra Sinfonia di Dublinu - una statua di legno di a Madonna di u XV seccu, origine da Santa Maria Abbey. Forsi quarchi di l'urigine Germane, ma l'attribuizione à Albrecht Dürer stessu hè assai coperto.

Essential Information on Whitefriar Street Carmelite Church

Indirizz: 56 Aungier Street, Dublin 2
Telefon: 01-4758821
Situazione: www.whitefriarstreetchurch.ie
Aktar Informazioni nantu à i Carmelites in Irlanda.