U Museo di Scrittori di Dublinu

Una Choice Beyond Joyce

U Museo di Scrittori di Dublinu hè una casa sana, in un locu centru, dedicatu à mantene a memoria di famosa (è qualchì not quite cose famosa) l'autori irlandesi viventi, chì sò un ingaghjamentu unificanti in a so vechja - u tempu passatu in Dublinu. Hè assai chì anu nascitu in a capitale Irlanda, è parechji sipulati in i Cimiteri di Dublinu . Comu a fama, abbiananu da u panteonu di Joyce, Yeats, è Behan à scrittori più oscure.

Perchè un Museo di Scrittori di Dublinu?

Ùn hè micca oblicu? Dublinu hè un Unesco di a Letteratura Letteraria, è micca menu di quattru triunfaturi di u Premiu Nobel di Letteratura nascite: WB Yeats (à spessu ma più asociati à Sligo) , George Bernard Shaw, è Samuel Beckett. In più, u quatu premiu irlandese, Seamus Heaney, almenu muriu in Dublinu, induva campò quasi quaranta anni. E dopu ci sò l'altri prioceless, cum'è l'omu chì hà fattu Dublin u so tema principale, James Joyce. Quale hè ancu amministratu di duminà u Scrittori di Dublinu un pocu, - almenu pare pare pare più ritratti è ritenzi di ellu chì di qualchì altru scrittore. Dopu dedicà un edifici in u centru di Dublinu à i scrittori, cù u vechju, u Centru di Scrittori Irlandesi, cumplementàrilu cum'è un locu d'educazione, è a presentazione di a literatura cuntemporana, era casi inevitabbile.

In u 1991, u Turismu di Dublinu (issa parte di Fáilte Ireland, l'agenzia di marketing naziunale di turismu) hà intensificatu à u piattu, è hà creatu u museu in un casonu di cunvertisce in No.

18, Parnell Square. Nanzu à l'impadenza Abbey Presbyterian Church, quasi frunze spalle cù a Hugh Lane Dublin City Gallery à l'altra parte, ghjusta à traversu u Garden of Remembrance cù a so struttura evocativa di i Fille di Lir. Un vortex cultural Dublin vulete chjappà. Eppuru un pocu fora di u viaghjatu di i persone per i punters solidi à circà craic agus ceol , fun è music, o à u minimu u Guinness più bellu è una festa.

U partitu cintrali di i Scrittori di Dublinu ùn hè micca - hà un'atima sughjettu, una dignità tranquilla, è in u cuncettu hè lightyears alluntanati da l'attrazioni più brasili è muderna, attraversu com Epic Ireland è GPO Storia di Testi , sia di poca distanza.

Visità u Museo di Scrittori di Dublinu

Cosa hè quì avete esse espertu in u museu di l'Escriptori di Dublinu? Evidutamenti micca i scrittori stessu, cum'è questu puderebbe più spiante (spiante Bram Stoker pò esse ghjustu da questu quì, dopu allu desi l'undead un nou lease de la vita duranti a so "Dracula"). Invece vi vede ritratti, assai. È i libri, anche micca per voi per fassi per via (se ùn avete cumprà in a libru di l'arcu). E memorabilia. Tuttu u cundòssenu in un capu di vittoria per i Letteratura Irlandese, cun un focus di Dublinu, è aiutatu da una bona audioguia.

U focu chì pare avellu cunsigliu di u primu esposi, un facsimile di u Libru di Kellini, mentri l'uriginale si mantene in Trinity College Dublin, in a so Bibellaria antica, u libru era ancu creatu in Irlanda. Ma questu dumasu scoccu face per i manuscritti illuminati medievali. Dopu questu, Edmund Spenser "U Faerie Queene" fa un apparenza. Dopu i diritti, cum'è chì u poeta in isulanu isulottu hà dettu di cumprà a so fantasija alegurica in Irlanda.

And spent tempu in Dublinu. U primu veru "Dublin Scrittore", in ogni casu, hè Jonathan Swift ... è cun ellu l'indigeni parevanu cumincià à piglià à pruducerà literatura cum'è pate à l'acqua. "I viaggi di Gulliver" puderia esse vistutu comu u primu classicu propiu produciutu da un Dubliner. E hà digià avanti i qualche distinti di l'impresa irlandesa rializatu - l'imaginazione passatu salvaticu, cù un ochju di a rialtà, è un spiritu di cinghjalidi.

Rispondi à qualsiasi autori dopu sti primi iniziales sò pronti, perchè perchè u museu ùn si ponu punteghjitu ancu quellu. Allora scuprerete più scritti i scrittori di Dublinu, cum'è quelli chì sò ghjunti ghjunti chì avete esce. È scuprite i ligne chì avete micca cunnisciutu. Hè più un viaghju di scuperta cà una visita à i vechji amici. Un viaghju per quale puderebbenu piglià u tempu, avanti in i grandi nomi solu ùn hà micca fà.

Questu, sicondu u curator Robert Nicholson, hè cumu si u travagliu di u Scrittori di Dublinu: "Intremu di furniscia una sperienza intranetiva, senza principia di muzzucu cù bracciu sughjetti ind'è elli." Aiutati da l'antica stata antica di tuttu attrazione. No multi-media fantasia, senza effetti naturali, senza sonu. Invece chì u registru di Joyce lighjia da i so opiri, cunservatu nantu à vinile, certamenti ùn ci daveru un spin occasionale (pudete escutarete un breve siltazione in l'audioguia).

Ciò chì si pulifò porta à i ghjurnati, i veri rigioni di u museu si avete. Perchè e biographies pratiche, ritratti, è ancu e primi edicioni, anu più di prubabilmente micca sottumessi l'attinzioni di u publicu generale durante longu. Ma quelli di ghjuvelli di aviazione, pussibule è ghjucatu di Oliver St. John Gogarty, detti l'autori è u puliticu in una nova luci daredevilish (cum'è chì u scherzu à Joyce ùn era micca abbastanza). U listessu cù u prezzu piano Joyce hà compru, ancu quandu avete praticulendu cù i gasten di u ghjornu. Maschera di morte di Patrick Kavanagh è di màquina d'escriure, i passageri di Nicanor Brendan Behan è di u passageru di a carta di a carta di u Blogger di Painters è Decorators . Tutti i purtonu u visitore più vicinu à l'umanu dopu à l'scrittura. E à i so pecuri, à certi volte.

Averigatu per u so opiate favuritu, u cuncordatu Nicholson hà un momentu difficiulmenteu di suli unu, avè addivatu assai di tutti. Ma poi chjama parlà di u telefunu di Beckett, "da quale u grand dramaturgu manteneu cuntattu cù u mondu esternu". Funnily enough with an extra the only true introvert would understand in these days of 24/7 social media ... un botón rouge chì puderia sguassà tutti i posti esterni. Shaw avia u so telèfonu adattatu in una manera sìmuli. Forsi quì avemu da guarda?

I piani supraniate una "Scrittori Galleria" cù più ritratti è esibizioni, in una stanza assicurata refurbished à un altu standard - i porti sola, cù i so pittori chì rapprisentanu i mesi di l'annu, valenu a piglià i passi (micca elevati quì). In altru grande stanza dedicata a littiratura di i zitelli scopre scrittori chì anu focatu nantu à i lecturi ghjovani, cù una staghjunazione assai imaginativa. Una sala di bibliuteca hè ancu aperta à u publicu, ma siveramente, i libretti ùn sò micca. Chì, in tuttu, puderia esse assai bona. Veterinari li libbiòfichi è i novi di a letteratura in Dubline puderanu prestu a so curretta in a libru di vendita di u bastimentu di vendita, chì vende tutti l'òmini seminali di a literatura irlandesa. Ancu parechji ricordi chì sò aggraditi in. Cumu tazzi cun Joyce cita, dicendu: "Sè" solu fora di u cuntestu.

U Museu di Scrittori di Dublinu Scopre una visita?

Sì, bisogni ... è nimu, micca necessariu. Hè un pocu di l'ovu di un curate in quelli parti sò excellii (presenti a maravigliosa cola di memorabilia), è parte puderia esse micca da tene. Cumu scuparta chì parechji di i pittori ritratti in a galleria ùn sò micca uriginali, anche ci sò abbastanza originali per fistinu nantu à l'ochju. Eppuru qualchì tempu oculistica duranti i mura di i so altri è l'escali.

A fine di u ghjornu, assai depende da u vostru interessu in a literatura, è in a literatura irlandese in particulare, quantu u Museo di Scrittori di Dublinu vi cautivu. Se pudete apprezzà i primi edicioni nantu à mostra, anche si spessu utilizati, o si a quantità surrealista di u pittura di André Monréal di "Beckett by the Sea" ponu avè bisognu di pensà, per tuttu. Ancu s'ellu avete un interessu passatu in littiratura, andate per una bona intruduzione in u mondu di i scrittori irlandesi.

Sì, ma ùn sia micca assai in libri, cresce qualchì divertimentu divertitore è restrighje a vostra leghatura irlandese cù citta inghjuliosa da Oscar Wilde, pudete esse maravigghiate quale hè u scrusciu. Perchè stu museu ùn hè micca per voi. Pudete ottene più di una visita per i pubs litterarii di Dublinu .

Infurmazione esenzia à u museu di scrittori di Dublin

Comu cumuni in a industria di u viaghju, l'scrittoghju hè statu furnutu cù un accessu per accessu gratuiti. Mentre ùn hà micca influenzatu sta rivista, u situ cumu à a divulgazione tutte e pussibuli cunflitti di interessu. Per più infurmazione, vedi a nostra Pulìtica Etica.