Art per l'Art's Sake è i Nudes di Dublinu

Intracciate e fruntiere di a decencia publica per l'arti publicu in Dublinu

Nude in Dublinu sò in vista chjaru ùn hè micca degnatu à u clima irlandese di rinfrescunu naturali, ma un riflessu di fattu chì queste schjavitu di nudity publicu sò travagli d'arti, in l'apertu. Qual'hè avutu chì u nudismu in Irlanda hè una cosa difunta , sopra à una isula chì anu sempri a so cumpagnia morale assai duminatu da a duttrina di a chjesa (cù i cattolici è di l'Presbyteriani chì persiru l'dogma di "Ùt megu ... "cun vindetta?)

Avete, ci sò questi libertini in i big cities. Ma ancu ùn anu micca dettu tutte nuvole in tutti i posti publiche.

Inoltre, pudete truvate l'occasione nude facenu in Dublinu. In publicu. Hè artu, postu tuttu! Quandu a natura fisica umana hè mantinata bè oculistica, u prugettu artisticu di un naturista pò esse vistutu in qualchi postu, quasi cun quasi storii storii circundanu.

Anna Livia: Prughjettata da O'Connell Street

Una volta un tempu ... beni in lu tardu 90, in verità, l'statue de Anna Livia hà cullucatu u O'Connell di Dublinu. Hè risicatu assai. A billezza di leggente era ghjocatu in u so costume d'anniversariu, qualchì algae-like hair no quite protettore di a so pudoressa. U "Floozie in the Jacuzzi" attrae l'elementi dissuasi. Culore nude! Allora, quandu l'erecció artistica più alta di Dublinu, l'Spire (o "Stiletto in the Ghetto"), si culloca, Anna Livia intrì in almacenamiento.

Una vintina o so anni dopu resurga, vicinu à a Liffey, da l'Isula di Heuston è u museu Naziunale in Collins Barracks , nantu à una parcussione di terra pocu visitata da nisunu.

Robbed da i so alte di cavalli, u nude, una volta aghju vistutu nudo, aspetta un tentativu fallutu à pezzu. Eccu a cuntribuzione di Dublinu nantu à u 101 nantu à "Cumu a ruina l'arti".

Artiste : Éamonn O'Doherty
Situazione: Croppies Memorial Park, cantone di Wolfe Tone Quay è Tempiu Tempiu Punente, vicinu à a caserna di Dubline di Difirtà Civile.

Dà divulgazione à l'Accolta di Sunlight

Se vi vede a splendid Sun Chambers Chambers, drittu on u Parlamentu Strattu scontra i Monti, vi cuntu assai donna. L'articulu splendida hè bustu (insinuate à più in certi casi, ma nessuna nunda) è longu strisci di racioli chì mostra a persone per l'aspettu feminale (mentre chì i machini facenu turnà in i campi è i travaglii). Tuttu sò assai digutti, micca in Victorian cover-all, ma in "Classical" garb.

Se vousa veda (è sapè induve circà), vi vede chì un pezzu in un nude. Sughjettu à u teatre à u cantonu hè una femina un'impiazzetta, nubile. Un dettu chì puderà sorpresa, ùn pudemu aiutà, ma dumandassi se chistu era fattu cun un'ochjaraghju.

Artist: Designed by Liverpool architect Edward Ould for Lord Lever (Lever-Sunlight).
Situazione: Corner of Parliament Street è Essex Quay.

U Tain: Heroi Nudu è Queens

L'Ok, u Tain , o u Cattle Raid di Cooley hè unu di l'epics scrittoghji più estimulanti di a storia letteraria Irlandese, cuntendu a storia di dui viteddi è una regina chì ùn avè micca piglià micca per una risposta. Quale ùn esse micca dichjaratu "Non!" Sè i musculari ochji rispose a so invucazione. Addestra ancu di Setanta, cunnisciutu ancu Cuchullain.

Sugnu pocu ch'ella sia trova u puntu core di a mitulugia di Setanta in l'edificiu Setanta.

In a forma di raccoli è chì cogliu un spaziu veramente ghjigantescu cù i storii, Setanta tombu u cazzone, battendu u so fruttu di latte Ferdia, muri in ligne à un arbre. In duie trà a so nudezza reale, a Regina Maeve, a cavaddu di bareback, hè cun l'estasi di l'estasi.

Artist: Desmond Kinney
Situazione: In u tribunale di l'Edificiu Setanta, u cantonu di Kildare Street è Leinster Street South.

Sweeney è Nudite mituloggicu

Questu hè una altra storia grande. Sweeney, un noble chì avete moltu à un omu santu è a so nutella, hè stata battuta per a fuddie è da quandu cresce à vive in u boscu, cum'è l'acelli, chì significhevanu senza robba è ponu nantu à i rami, alimentendu da u paese finu à salvezza.

Sta storia hè statu fattu in un antru articulu enorme cù e raccoli, torna coprenu un muro chì avissi statu assai utilitariu. Hè parechje nudity.

U stessu Sweeney hè vistu persighjatu versu u buttenu-naked (per accessori strategici di colpi di prutezione i so pudori). Una ninfa rinforza prupone una visione di a forma femina.

Artist: Desmond Kinney
FORMER Location: Inner, patio di u primu pranzu in u Talbot Mall (Irish Life Center), accessu nantu à ghjorni di simpricimenti solu da Abbey Street Lower. Tuttu l'articulu hè stata dispunibule in l'estiu di u 2013 è si sò alluntanati, presumibule "parechji pezzi seranu doati à l'Università Naziunale d'Arti è Design per u riciclà".

Les Nudes Surrounding Oscar Wilde

L'estatua Oscar Wilde in l'Archevesciu Ryan Park pò esse tutta sana è l'enfasi di assai un visitore, ma duie nudi vicinu ùn deve micca urganizatu, perchè formanu parti di stu splendidu tributu à u scrittore più citatu di l'Irlanda.

Hè presumatu di ripiglià a donna di soffrenu d'Oscar Wilde, Constance, chì si raffia, affinchendu a speranza visibiliamente incisa, peri pertra cumminata da bracciate erected, ancu cù a faccia d'un adulescente, stanu modestu assai, ma qui sà di quale?

E anu avemu un torsu maschile, cù tutte e dete dentibule di identità cutatu ... solu un ghjocu à u corpu athletic superiori è minimu, cù una sola pista di capelli pubbichi induve l'artista hà decisu chì abbastanza hè abbastanza per "Dionisiu". Questu pò esse vistutu cum'è un capu à a predilezione di Oscar per i picciotti in un amori chì ùn ozza ùn parlà micca u so nome.

Artist: Danny Osborne
Situazione: Archevêque Ryan Park, cantone di Merrion Square West è North.

Aspirazioni dopu un Sexe Change

A parti di l'edifiziu (quandu l'uffizii principali di un sviluppatore riescitatu assai, oghje in parti occupatu da NAMA), i visitori cù un ochju apertu per u so l'ambientu detta una figura nuda per scogliari u muru. L'articulu hè chjamatu "Aspirazione" è simbolizza l'Irlanda chì passa in andora.

Questu hè tutte bellu, ma cù dui torce. Un s'assumiglia à un colpu di bronzo massimo, ma hè veramente una criazioni di fibreglassè pocu liguru. E l'altru: l'artista hà cuncipitu "aspirazioni" cum'è un scalatore maschile. In ogni modu, u sustitutu Johnny Ronan ùn hè micca deve di vede un infernu maschile natu da a so finestra di l'uffiziu. Nisun scritte annantu à un fundale femminili nuvellu, però. Cusì un cambiu di sessu veloce.

Artiste: Rowan Gillespie
Situazione: Editeur in Grand Canal Street Lower.

Regina Maeve è a Fronte Frontal Nudita

Infine, u prezzu per a femine erotica più abbia di Dublino nantu à a pubblicazione mustremà à a Regina Maeve. Sì, a so volta. A Reina Connacht chì prumesse i guerriri disposti u piacè chjamatu entre i so cuntenti era un sapori per a decorazione di Connaught House, un altru quadru d'uffiziu.

E ci hè quì, è ponu in manu, tenendu una testa di punta d'un toru, un corbuciu in u spalle, capelli cum'è Bonny Tyler in u video clip d'i 1980. Plus ... er ... nunda, micca un puntu di vistimenti nantu à a so altezza. U visitatori sò salutati da longu (veramente "allungate") pierchi, buttiglii nudi, breasts spiaggia è un grossu piumeu di vechji pubic preserving some modesty.

Artiste: Patrick O'Reilly
Situazione: 1 Burlington Road, vicinu à a corner with Mespil Road.