L'abbey medievale di Santa Maria in Howth

Strolling à u passeggiatu in a pesca di pesca è piacere di a cità portughjata di Howth , unu di i cose più interessanti chì vedere quandu retrocede à a cità hè a campanile di l'Abbey di Santa Maria, spessu chjamata "Abbey Howth". Situatu à mezu à l'altupianu in u centru di a cità, hè unu di l'edificazioni più stesii in a zona. E vogliu a vostra attenzioni, sia per i so connotations stòrici è a vista per esse avutu da quì.

Una storia brevi di l'Abbey di Santa Maria

Sitric (o Sigtrygg), u Viking King di Dublinu , era nimu di paganu e dispusitore di igrei. E a prova di quissa affirmazione pò ancu esse vistu nantu à u portu di Howth, perchè u matrice fundatu a prima ghjuvan Battista, in l'annu di u 1042. Cun un occhiu à a vista? O cun vulete à minimizzà a danni à inundazioni? Ùn avemu micca cunnisciutu, ma a posizione elevata di Santa Maria di l'Abbey hè certa bella scelta in i dui aspetti. Ma ùn hè nunda di a fundazione Viking.

Perchè l'(pudemu assicurà assai simile) a ghjesgia Sitric construit hè stata sustituita à u 1235. À una abbazia full-blown. Chì era amalgamatu cu l'anticu, "Celtiu", monasteru di l'Eye d'Irlande, una isula justu off Howth (chì stilla parechje ruins monacalis). Hè dinò scumpigghiu è l'abbazia hè stata rifinata da l'arcivescu di Dublinu finatu in u finale di u 14e seculu, cù una chiesa pocu custruttu è dopu neia a demulità novamente, è da ricustruita novamente.

È hè questa modificazione chì ghjè in core di l'edificiu chì avemu cunnisciutu cum'è l'Abbey di Santa Maria (o, più bien, i ruvelli).

Santa Abbazia di Santa Maria duie navigazioni parallelelli parallelli, è ogni ghjornu averebbe avutu avutu u so ghjustu. In u 15 ° è 16 secolo una modificazione maiò cumminciò l'attraversu in un solidu è più altu, in questu tempu era aghjuntu ancu un campanatu, cum'è un novu porch è a porta sud.

Un'altra addina di u seculu XVI era a finestra di u livante, quandu a famiglia di San Lorenzo (Lords of Howth è i pruprietarii di u Castellu Howth) adattatu l'est di l'Abbazia di Santa Maria com'è una capela privata.

Dopu, l'abbazia hà scunfitta, mentre chì era ancu usatu per e funeste. Ùn hè una storia assai animista. Basìstica, versu 1630, a congregazione si move in un'altra chjesa in a zona, chì abbandunà Abbey di Santa Maria senza patronu.

The Highlights of the Abbey

Pudete ancu truvà u tumbu rivelatu intagliatu cù una disfigenza di u 13u Baruni è a so mòglia in l'area di l'antica capela privata. Accidentu annantu à u 1470, a monachju impressionante hà sportu una bella doppia effigy di u mortu, cù pane d'altri chì mostra a crucifixion, l'arcàngel San Michele è dui angeli più cun incensers, San Petru cù i chjavi di u celu, è Saint Katherine cù a so rota (in veramente l'istrumentu di u martiriu, micca u focu).

I visitori ci anu bisognu chì l'accessu à l'internu di l'Abbey di Santa Maria è sta tomba hè bluccata da una porta chjachjata.

Parechje sò cuntentate solu per scopra u fora di l'Abbey di Santa Maria, chì hè impressiunanti bastanza. E trà e tarri di u locu, pudete avè avutu un pezzu rustu di traversu tramminatu.

Questu hè attualmente i tesoru strangestinu di Dublinu (ancu chì i cimiteri di Dublinu hannu assai più attraversati ). A storie di basa hè chì durante a custruzzione di u tramiculu à Howth, un migranti oghje fù uccisu in Howth. Mentre chì l'omu avia essutu bè trattatu à sè stessu, nuddu sapia micca datu più nantu à ellu. Allora u so corpu fu intruduciutu in a chjassu di Santa Maria di l'Abbey, cun un pezzu di trenu ferrovia cum'è un cumpagnu gravitu.

È ùn abbiamu micca un altru attrazione di Santa Maria Abbey: a vista! Dopu un ghjornu chjaru vi vede un panorama tutale di u litorale nord di Howth, u portu, l'Eye d'Irlanda, è (più alluntanatu) Lambay Island. Solu piace.

Santa Maria Abbey Essentials