All About the Jardin des Tuileries in Parigi

A True Royal Gem

Situatu à punenti di u museu di l' Louvre impastante è l'anticu palazzu, u ghjennaghju formale giardinu in u centru Parighjeru chjamatu a Jardin des Tuileries hè parti di u stissu complexe (originali riali).

Unu di i jardini più preziosi è più preziosi di a capitale, hè pronunsiata "TWEE-luh-Reehs", chjamatu dopu à e fabbrichi di ragliuni chì si sò quì da quì da prima di u piriu mudernu. Trasfurmatu in ghjennunità di giurnali per a munarchia durante u XVIe seculu è fattu in un spaziu pùbblicu dopu a Rivuluzione francese, u Tuileries hè una strada altamente raccolta per un primu voyage à Paris.

Questu hè veru specie durante a primavera, quandu i ghjorni eranu in colori vibranti.

Ma più di più di un locu parcellianu chì i so fiori è meticulously trimmed stoncianu facenu più faciuli nantu à l'ochji è un bonu locu per un passaghju, u Tuileries hè spugna in seculi di a storia francese. Hè un patrimoniu da a UNESCO World Heritage, parte di u stretta storica in latu di Seine riverbanks di Parighji per esse chjamatu territoriu culturale è storicu preziosu.

Prima stabilitu cum'è i giulietti riali di a Regione Franco-Italienne Marie de 'Medici in u 1564, u Tuileries havi statu statale elegante da scultori francesi, cumpresu Aristide Maillol è Auguste Rodin; i stradi d'arbuli perfettu per un passaghju romanticu, è stagni chì i zitelli puderanu vele sporti di vela di mudelli è l'adulti ponnu accogiate à nantu à sordi, ripusenu i so pedi dopu una longa dumine di visita. Hè ancu ancu dui musei in situ cù i capulavabule di Claude Monet è esce in annunzii in arti è fotografia cuntempuraneu, ristoranti è una fera annuale chì i zitelli anu da piacè.

Situazione è acquistà quì:

U Jardin des Tuileries hè situatu n Parigi " 1er arrondissement (distrittu) , immediatamente ouest di u Museu di u Louvre, stendi cun l'altru vulgari, turistici-pesanti di Rue de Rivoli à l'elegante Place de la Concorde. Hè ancu ghjucatu da una petra di una di e più populari di Parigi, è di alta moda è cummerciale nantu à a strada è in Rue St-Honoré.

Indirizzu: Jardin des Tuileries: Rue de Rivoli / Place de la Concorde

Metro: Tuileries (Linea 1)

Sights and Attractions Nearby:

Museo del Louvre: Visita a famiglia di e cullezzione à u museu massinu è l'anticu palazzu reali prima o dopu un passaghju rinfriscatu per u Tuileries.

Place de la Concorde: Questu quadratu grandi occupatu hè marcatu da u golfu di l'obelisco di Luxor, un munumentu egizianu chì hè più di 3,300 anni d'età è chì hè stata dottata à Francia in a fini di l'anni 1990. Ddu immensu quadratu caòticu, pudete amparà u principiu di l' Avenue des Champs-Elysées , stendu à l'Arc de Triomphe in distanza.

U Concorde hà ancu una storia fascinante scura: a guillotina hè stata stata quì dettu dopu a Rivuluzione francese di 1789; u re Luiggi Luigi XVI è a so mòglia, a Regina Marie-Antoinette, anu esercitu quì, cù parechje altri dissidenti pulitici e figuri reale.

Palais Royal: Questu quadru encantamentu è l'anticu palazzu hè un locu ideale per e shopping boutique è rilassante per un pocu mumentu in u sole. Era l'antica casa di u rè Luigi XIII è di prima di questu, u Cardinal Richelieu; l'ultima bastione in u 1692. Hè un restaurant Michelin di 3 stelle , Le Grand Véfour, à u nordu di a galerie.

Palais Garnier: Pigliate un passaghju nantu à a grandi Avenue de l'Opera per arrivà à questa opulenta antica opera (quella casa di u Ballet Naziunale) i opera sò primarjamenti estes ghjorni à a Bastille Opera).

Admission, Opening Hours & Accessibility

L'ingressu à i giardini hè liberu per tutti i visitatori, è e Tuileries hè apertu tutta l'annu, cù a maiò parte di i ghjorni pubblichi. Puderete vacate u giardinu 30 minuti prima di i tempi

Hours staggeriensi: Da u settore finali in u marzu à u 31 di u maggio, u 1 di sittu à l'ultimu sàbbatu di sittembri, i jardinu sò aperti da 7:00 a 9:00 p.m.

Da u 1 di ghjugnu à u 31 dumenica, u giardinu hè apertu da 7:00 a 11:00 p.m.

Da u Dumenicu finali di sittembri à l'ultimu sàbatu di Marzu: 7:30 a.m. à 7:30 p.

Accessibilità:

Tutte l'entrata à u giardinu è parechji di e strade sò accessori in cunferenza di rottura: queste include i trè punti d'accessu principalu à 206 rue de Rivoli, u locu di a Concorde è u postu du Carrousel.

Ci hè ancu facilità per i visitatori cù audizione, disabili visivi è mentali. Per più nantu à visità a Parigi cù disabili, vede sta pagina.

Da a Monarchia a Rivuluzione è a Repubblica: Un Giardinu impastatu in a Storia

Cunnisciutu cum'è un centru per fabbricanti di tile è artighjanali da u periodu medievale, i Tuileries diventonu un giardinu reale in u XVIe seculu sottu a Regina Marie de 'Medici. Idda vulia mudificà un palazzu è i giardini in l'imaghjini di a so Florenza nativa wara a morte di u so maritu, u Re Henry II.

Idda urdinò a custruzzione di u (da questu distrughjenu) Palais des Tuileries è hà comissionatu André le Nôtre per piacè di designu lavish gardens formali visibili da u Palazzu. Sfurtunatamente, u palazzu fù distruttu in un fieru tremulu durante a "Commune française" di 1871.

Inveciutu cum'è ghjuridichi privati ​​per Medici è più tardi per Luigi XIII è XIV, i regali caminaranu in u Tuileries com'è signu di u so privilegiu è di rispettabilità; era solu dopu à a Rivuluzione francese di u 1789 chì i jardini eranu aperti à u publicu generale.

In u principiu di u XVIIIu seculu, cum'è l'ortu era più sviluppatu, i stati di artisti capiggiininati fu commissionati sottu u regnu di Luigi XV à cumpensà u topiary, l'arburi è i fiori. I sculturi anu cuntinuatu à custruisce e certe volte di più, facenu i Tuileries un locu impurtante per l'arti è a creazione contemporanea. Vede quì sottu per più più infurmazioni nantu à i musei è i cullizzioni d'arti in u locu.

Principi Principali è chì fà in i Giardini

In più di esse un postu maravigliu per passeghjanu, suli è di leghje nantu à suttili di metallo grecu chì sopra i terrazzi verdi, è i veli narguzzi in i stagni artifichi, ci sò parechje quantunità di fà è gudirru à u Jardin du Luxembourg.

Quelli chì interessavanu in botanica è e spezie vegetali ùn sete disgrazziatu à un viaghju à i giardini: stendu circa 30 ettari, i Tuileries boasts quasi 35 spezie d'arburi, è documenti di varietà di fiori - da annuali à perenne - chì fanu in primavera è l'estate, particularmente in i camere centrale chjamati "Grand Carré". A simetria è a bellezza di i giardiniiè sò cundannati à u famoso architettore di u paisaggiu reale Andre Le Notre, chì hà hà ancu disinjatu i jardini in Versailles è di l'arcu lesser-known, mais harmoniumente armonioso, Château Vaux-le-Vicompte.

Per l'amatori d'escultura, u giardinu, cum'è a so surella in Lussemburgu , qualifica com un grande museu di a grande capitale. Documenti di notte notable di artisti rinumudenti chì includenu Rodin è Maillol grazia u locu; artisti cuntempuranei ancu regule regularmente uni pochi, ancu per l'occasioni di a FIAC, a feria annuale di l'arti di a cità.

I cani divirtìvi di i barche di i barchi di navigazione in l'azzurri, apprufittannu di i numerosi pezzi di terra permanente à u giardinu, i trampolini è i poney, è a fiera annuale / carnival in u mesi di l'estate (vede below per più infurmazioni).

Finalmente, senza aspittasserie à passe per l'vastu locu , explorendu i diversi ieddi temàtichi è rilassante vicinu à e fontane, hè un pasati pianu di i vignaghjoli - ancu in u so lunch breaks. Pigliate l'ambienti rilassatu è utilizate l'ora quì per una cuntemplazione simplici.

Fiera Annuala / Carnaval à u Tuileries

Un annu annantu chì i locaire è i turisti anu adore à u giardinu hè a fiera annuale / carnival, chì vede una varietà di divertimenti fun (log flume, roller coaster rouge ferris, ghjochi è premeri, cunfile local, ice cream e algodio di dolci, etc.) pigliate in u nordu di u giardinu (in u porcu di u metro di Tullili) per parechji siame. A fera generalmente ghjunta da a fini di ghjugnu à aostu . I figlioli vi farà spiciarmenti quì.

U Museo d'Orangerie: Home of Monet's Breathtaking "Nympheas" Series

Unu di i spazii più visitatuzi in a capitale. i cullezzione nantu à u situ di l' Orangerie Museum sò l'òrdine impressionista di Claude Monet, a so serie Nymphe (Uccianu). L'enormi panels eranu pinti trà a guerra mundiali com'è un simbulu - è a speranza à a pace globale. À mezu ghjornu di battaglia è ghjente in giru, questu hè unu di i megliu posti di a capitale per una cuntemplazione è meditation.

Situazione: Place de la Concorde

Il Galleries Jeu de Paume: Jochi cuntempuraneu

À u ghjornu vicinu à u museu d'Orangerie, a Galleria Nazionale J eu de Paume offre unu di i megliu spots in a capitale francese per exhibisce nantu à l'arte, fotografia è film contemporaneo.

Situazione : 1 Place de la Concorde

Eating Out in the Tuileries: Ristoranti privati

Ci sò trè eteriativi in ​​situ in Les Tuileries, facennu un menzu rapidu o dispunibule una possibilità faciule.

La Terrasse de Pomona hè un snack bar informale, è hè apertu per l'annu in u stessu tempu cum'è i giardini (vede sopra à più infurmazioni.

U Café des Marronniers hè una bona scelta per un fugliale informale. Apertu, luni è u domiciu, 7:00 a.m.-9: 00 pm.

U Restaurant Le Médicis hè una bona scelta per un più furmatu formale - riservate quandu se possu per cena tempio, in particulare. U ristrettu serve di lunch da 10:30 a.m.-5 p.m. è cena da 5:00 p.m.-7 p.m.