Orangerie Museum di Parigi

Un Gem Impressionist

Cum'è u so nomu suggerisce, u Musee de l'Orangerie hè stallatu in l'antica Orangerie di i Tuileries Gardens, custruitu in u 1852. L'edifiziu oghje unu di u pittore impressionista francese Claude Monet, i logichi più luminoso: Les Nymphéas , una seria di ottu murali chì Hà duratu quattru anni à cumprirà è rapprisintà una meditazioni à a pace (u travagliu fù cumpletu nantu à u cursu di a Primu Guerra Munita, facendo chì tuttu u più persone).

L'Orangerie hè ancu questu d'una esposizione di l'arte di u XIX è XX in l'arte chjamata a cullezione Jean Walter è Paul Guillaume, cù i travaglii notevuli di Cézanne, Matisse, Modigliani o Picasso.

Location and Contact Information:

U museu d'Orangerie hè situatu à u tarritoriu ouest di u Jardin des Tuileries in a 1ra arrondissement di Parigi, micca da u lodu di u Louvre è à pocu pressu da a Place de la Concorde.

Accessu:
Jardin des Tuileries (a punta ouest, facci a Place de la Concorde)
Metro: Concorde
Tel: +33 (0) 1 44 50 43 00

Visita a pàgina web ufficiale (cliccate "English" nantu à u righittu di a carta)

Apertura: U museu hè apertu tutti i ghjorni, ciovenu marti, 9:00 a 6:00 p.m. Da u Certi marti, 1 di dicembre è u 25 di dicembre (Natale).

I biglietti : L' ultimi pagottu si vende à 5:30 p. Vede u tariffu attuale quì. Prima ogni primu domenicu di u mesi pè ogni visitatori.

U Passu Museum di Paris includenu l'admission to the Orangerie.

(Cumprà Strau à Rail Europe)

Sights and Attractions Nearby:

Studi di a Coletta Permanente:

A monumentale di Claude Monet Les Nymphéas (1914-1918) hè u travagliu prezioso di l'Orangerie.

Monet hà sceltu u spaziu personalmente è dipinta un tutale di ottu pannelli, circuncendi medie chì circa à dui metri / 6.5 pianu in altru, stendi nantu à e strade curvatu di i muri per dà una ilusione di esse misu in l'ambienti pacficu di i famosi jardini d'acqua in Giverny.

Meditazioni annantu à a pace è a luce

U travagliu da l'iniziu di a Guerra Munniali in u 1914, Monet hà pensatu l'opere cum meditazione à a pace. I cambiamenti sottumessi cambiamenti sottu a influenza di u ghjornu, cusì avà visitatu à e diverse volte in u ghjornu dispunì una nova e sensazione sensitiva ogni volta. L'illusione incredibbilmente suttu è bella di a luce in i murals hè di sicuru mai statu mai statu riplicatu, è ùn pò micca micca apprezzatu da i ritratti o stampi.

A cullizzioni Jean Walter è Paul Guillaume
In più di l'òpira maestra di Monet, Articoli impurtanti di artisti chì includenu Paul Cézanne, Auguste Renoir, Pablo Picasso, Rousseau, Henri Matisse, Derain, Modigliani, Soutine, Utrillo è Laurencin grazia sta retazioni permanente à l'Orangerie, chì recientemente sughjutu rinforzi significati.