Cumè a Pasqua si celebra in Russia

Russian Easter Traditions

Se passate per viaghjà in Russia in u tempu di Pasqua, per quelli russi chì sò religiosi, a Pasqua hè una di e vacanze di Russia più impurtante, sopra à ancu a Natale in impurtanza.

A Chiesa Ortodoxa Russa celebra u Pasqua cum'è u calendariu ortodoxu, è pò esse in Abril o Maig. Comu parechji paesi in l'Europa orientali , i Rusci anu celebreni Pasqua cù oghji apprufittiti, alimentazioni speciali è i costi.

Per esempiu, ghjè accettatu per parechji Russi anu da limpià a so casa prima di i vacanze di Pasqua, simili à a versione americana di "nuvità di primavera". In ogni modu, u ghjornu di Pasqua hè osservatu cum'è un ghjornu di restu è a festa di famiglia.

Uova di Pasqua russa

A tradizione di uovo di uovo di uovo di Pasqua data di i tempi pre-cristiani chì a ghjente viu u ova com'è simbuli di fertilità è com apparecci di prutezzione. Oghji rapprisentanu rinnovu o nova vita. Quandu l'ortodoxa russa hè stata aduttata, i ova pusitonu u simbolisimu cristianu. Un esempiu di questu hè cumu l'ova di u focu simbulizanu u sangue di Cristu. U culore rossu hà simbolicu forte in a cultura russa . Invece di u tintu cummirciali pò esse usatu per colpi ova, i modi tradiziunali di i ochju di ughjocate include l'usu di cuttings fugliali di cipolla culligati per questu scopi o altri cose in tufi in a natura.

Oghje pò esse cracked with nails as a reminder of Christ's suffering in a croce. Inoltre, un uovo pò esse tagliatu in pezzi-un pezzu per ogni membru di a famiglia di a tavula di Pasqua per manghjà.

Quelli chì stàvanu rigurosamenti a Quaresma Ortodoxa puderanu romper a so fast di e carni, chì incluse u ova, ma quellu chì u rituali hè micca pocu cumunu è pò esse osservatu solu da u devoute particulari.

L'omi Fabergenu sò un fenomenu interessanti trà a tradizione di rigalu oltre uova di Pasqua durante u tempu.

I tsars russo Alessandro III è Nicola II avianu u ghjall uore di Carl Faberge creanu oghji fantastichi è capricci chì si prisentanu à i membri di a famiglia. Quessi oghje sò stati fatti di metalli preziosi o di petri è incrusciati cù ghjudiziati o decoratu cù u travagliu esmalte. Si abbicinu à revelà una sorpresa comu i ritratti di i zitelli, palazzi miniatura, o un carru minuscule. Questi ova, chì eranu stati nantu à u cursu di parechji anni prima di a cascata di a famiglia reale à u principiu di u XXu seculu, issa prisentanu in cullizziunati privati ​​è musei. L'omi Faberge hanu insemi l'ovu chì anu decoratu è a produzzione in più di u típicu sumeru di l'ovu di Pasqua à annu fattu in casi e casi in l'America.

Pasqua russa Foods

In più di l'impurtanza pusatu nantu à i vacchi durante stu vacanze, i Russi celebranu a Pasqua cù un scontu eccezziunale o Pasqua. L'uccidintali di Pasqua Russa includenu u kulich, o u pani di Pasqua russa, o paskha, chì hè un pane fattu di furmagliu è d'altri ingredienti chì sò generalmente formate in a forma di una piramide. A volte l'alimentazione hè benedetta da a chjesa prima di manghjà.

Russian Easter Service

U serviziu di Pasqua Russa pò esse assistutu ancu da questi famìglie chì ùn anu micca assistendu regularmente à a chjesa.

U serviziu di Pasqua di u Felice Russu hè tenutu u sàbbatu perno. A ghjagliate sserva cum'è u puntu più altu di u serviziu, à quale hà cuminciati i campane di i campani è u prete di Diu, "Cristu hè risurtu!" A cungiria risponde: "Hà veramente amatu!"