Czars russi notarii è i so legadie

Czars sò i monarche di Russia; regnavanu duranti seculi finu à a Rivuluzione Russa 1917. Questi omi è e donne fècenu a marca nantu à a regione cù riformi è cunquista, custruiscenu cumene monumentu architettonicu impurtante chì sò sempre in parte, è sò temàti interessanti di studiu in u so dirittu. I so legate furnisce un cuntestu per capiscenu a Russia muderna.

A parola "czar" veni di u latinu "Caesar", significatu mpiraturi.

Invece chì a lingua russa hà una parolla per u re (corol), stu titulu hè utilatu per i monarchi occidentali. Per quessa, "Tsar" hà assai cunnuzzioni diffirenti ca "re".

Ivan the Terrible

Ivan the Terrible era un héroe medievu è un oppuru vitturiosa di i Tattarici, li cunquisti anu stirmutu l'Europa per seculi. Ancu altre avianu usatu u titulu Tsar davanti Ivan the Terrible, era u primu a essiri chjamatu "Tsar di tutti Russia". U rignò da u 1533 à u 1584. Hè più formidulente chì terribili, stu tsar hè u subjecte di leggenti chì dicenu di a so auturità è di fiertà.

Visitatori in Russia vedenu evidenza di u regnu di Ivan, u terribbili in a quadra roia è in a parete di u Kremlin. Unu di simboli di Russia, a cathédrale de San Basile , hè stata custruita da Ivan the Terrible per cunmemorà a so captura di Kazan e Astrakhan, dui stati tatari. Doppu i mura di u Kremlin, a Catedrali Annunziata porta a marca di Ivan u Terrible: A chiesa hà avutu un porch especial addizionatu per u czar quandu era impeditu d'entra dopu chì si maritò cù a so quarta moglie.

Boris Godunov

Boris Godunov hè cunnisciutu cumu unu di i zzars majors de Russia. Ùn era nòbbili di nascita, è cusì u so alzu in l'estatus è u putere, riflette e so qualità di guida è l'ambizioni. Godunov hà regnatu com'è regente dopu a morte di Ivan u Terrible di u 1587 à u 1598 è fù dopu statu elbu novu dopu u passaghju di u figliolu è erede di Ivan; rignò da u 1598 à u 1605.

Un legatu fisicu di u regnu di Godunov hè evidenti in Ivan de la Kremlin, a Gran Campanale . Hà urdinatu u so altezza per esse aghjuntu è senza altru edificiu in Mosca per sopraghjunghje. Godunov hè immortalizatu in una cummedia di Alexander Pushkin è una opera da Modest Mussorgsky.

Petru Santu

L'ugettivi di Peter Petru è i riformi cambiatu u cursu di a storia russa. L'imperatore russu, chì era u sobri di tuttu Russu da u 1696 à u 1725, hà stabilitu com'è a so funzione di a modernizzazione è l'occidentalizazione di Russia. Custruìu San Petruburgu fora di swampland, criatu a tassa di classi per i servitorii civili, cambiatu u calendariu di Russia, stabilitu a marina di Russia è hà sviluppatu e fruntieri di Russia.

L'Imperu Russu ùn hè più più forte, ma Petru u Gran Vive. S'ellu ùn era micca per Pyotr Velikiy, cum'è hè cunnisciutu in lingua russa, a grande cità di San Petesburgo ùn esiste micca. A "finestra à l'occidenti" di Russia era designatu a capitale di Petru u Gran, è a cultura è a società avianu prumessu, cum'è in a capital russa di Mosca.

I visitori à San Petesburgo pò ancu vede unu di e più grande creazioni palatiali di Peter, Peterhof . A bellezza di questu palazzu ùn si rivali qualchì in l'Europa occidintali. Atira i pupi di visitanti ogni istesu chì maravigliate di e so fonti d'oru è l'inturnianza ricca cù u lussu.

Catherine the Great

Catarina, u Magnu, hè unu di i principiani guerrieri Russi più famosu, ma ùn era micca Russu. Natu in Prussia, Catherine s'hè maritata à royalita russa è hà sceltu un colpu per rimbarsà u so maritu è ​​ripiglià u regnu di l'Imperiu Russu. Duranti u so regnu di u 1762 à u 1796, hà sviluppatu l'imperu è cercatu di mudernizà a Russa picchì si ricunniscianu com'è un maiò putere europeu.

Catherine guidò una vita persunale interessante, è a so reputazione per piglià à i amatori hè infame. I so accessorii scelte averebbe agitu cum'è i so cunsiglieri, quarchi cum'è i so ghjinochje. Eranu ingombinamenti cumpinsi per e so associazioni cun ella è diventonu famosu in u so dirittu.

Una di l'additivi più cumentati di Catherine per u paisaghju di u Petersburgu hè a Statua di Cavaliere di Bronzu . U depichemu Petru, u Grandi, a cavallo, è hà datu un novu significatu cù u poema d'Alexander Pushkin di u listu nome.

Nicola II

Nicola II era l'ultimu tsunariu di Russia è l'imperatore. U capu di a famiglia Romanov, divintò zar in u 1894 è abdicò u tronu in marzu 1917 sottupostenu da i boltjevii, chì anu sullofonu u guvernu in u 1917. Ellu è a so famiglia immediata - a so mòglia, quattru figliole è u so figliolu è erede - eranu trasportati à Ekaterimburgu, induve eranu ghjudicati in u lugliu 1918.

Nicola II era cunnisciutu com'è un regnu debbulu è quellu chì rinunqui à u tronu. Untudumente è incruchendu ungitu trà i so sughjetti prima di a so arrestu l'hà fattu impopulà. A so moglia, Alexandra, una princesa alemana è a maiò di a Regina di a Gran Bretagna, era impopulosa. ella acclimated poorly to Russia è fù u sughjettu di rumuri chì era spia per l'Allemagne. Quandu Rasputin, un misticu, insinuate à Nicola è a vita d'Alexandra, a coppia reale hà facciata a critica rising.

L'assassiniu di Nicholas II è a so famiglia signaled the end of the monarchy russa. In cunjunzione cù a revuluzione bolchevique, hà iniziatu in una nova era per a Russia, i paesi vicini è u mondu.