Parigi Mercati alimentari da Arrondissement

Amble, Negozi è Tastu Comu a Locali

Parechji parighiensi (in particulari di e generazioni più vechji) ùn abbinenu di cumprà prudutti freschi, furmagliu, carne è pesce da u supermercatu di u cantonu, è per una bona ragiò: i Mercatori tradiziunale di l'alimenti di Parigi contani in decenni, incù parechji aperti unu o più di ghjorni a simana in ogni vicinanzi. I prudutti di u mercatu sò spessu fresher, più savuroso, è menu cusciottu cum'è supermercati. Pò esse ancu assai più eccettuali, postu chì a frutta fresca è pruduttu in particulari tende a ghjustificà da a splutazioni lucali.

Cries tradizionale è culori vibranti

Per ùn menziunà chì l'impresa di u mercatu di Parigi hè sempre una culurita è stimulante. I vinditori di frutti chjamanu l'ultime bargains in tradizionale singsong jingles e chianci, cusì cusì vinarè vede un concetta succissante di mandarina o giardinu di giardinu. À u quatru di furmagliu, pudete solicitarete una opinion esperta chì u furmagliu caprunu hè megliu cù u vinu cumprate. Sè vo site l'apprendre francese, mette in i mercati di l'alimentazione lucali di Parigi o i mercati di "agricultori" pò esse un grandi modu di pratica è interagisce. Ancu s'è vo site in un locu, perchè ùn piglia micca un rimulu è cercanu u mercatu, cumprate un pocu di fruttu frescu per esse o u furmagliu per andà cun su baguette? Aghju ricumandemu digià per andà in i mercati aperti o cummattuti per esse stati abbinuti di picculi di primavera o estiu in Parigi. Avete sorudu di questu maravigliu, un pruduttu compostu da ingredienti senzivi, freschi è ravioli, pò esse - è senza dubbitu piacè à avè esvidatu ancu una altra prughjettante di cartagera caru.

Quali i Mercati sò u Best?

Unipochi di i mercati di u mercatu di l'alimentazione per i Parisi più sperde è piaziali inclusi u Mercatu d'Aligre ( XII arrondissement), u Mercatu di Bastille ( 11 ° arrondissement ) u Mercatu Maubert è u Monge Market di Place (u XXIV arrondissement ). Per u cunsigliu di a salute, un mercatu alimentariu ecunomugianu assume u Marché Raspail (u VI arrondissement ) ogni dumènti maggio, è u mercatu di Batignolles in u sabatu di matina.

Intantu, u St-Quentin cummercializatu vicinu à Gare de l'Est ( 10 distruttu ) hè u mercatu cummattamentu più grande in Parighji, è sempre culuritu di energia ruvida (è di nutizie fantastica). Manighjetti devoti avissiru daveru di diri à sti paisi. In ogni casu, i modi tradiziunali agricultori di Paris anu un bonu livellu di qualità è variità. Sè vo vulete un'ochju qualcosa à quellu chì dispunibile in u vicinatu chì stete questu, truvate un mercatu vicinu à l'alimentariu di Parigi.

Leghjeria Related: A Tempting Visual Tour da u Mercatu famoso Aligre in Parigi

Mercatori Quartier by Quartier

Per piazzate locu di u mercatu di l'alimentariu tradiziunale di Parigi, cliccà nantu à l'arrondissement (distrittu) si trovi o sò sughjate in durante u vostru viaghju (scroll down per elettu l'arrondissement). Pudete fà calculà facilmente ciò chì arrondissement vi face visu à qualsiu sinistru di strada, situata nantu à i chjusi. Nota chì sti listi ùn si tratta micca i mercati permanenti fora, cum'è quelli chì sò stati nantu à Rue Montorgueil o Rue Mouffetard . Leghjite più nantu à i mercati permanenti di a strada di Parigi .

1er arrondissement: Mercatori in u 1er arrondissement di Parigi (à u Louvre / Tuileries / Chatelet): sò i marcati grandi di culpisce quan ti truvate in u core di a cità.

2 ° arrondissement: Mercatori in u 2. ° arrondissement di Parigi (vicinu à Bourse / Rue Montorgueil): Capisce per questi mercati trà i shopping in i piazzii tradiziunali di a cità è passeghjendu di qualchì parte di i stradi cummirciali di mercadera più impurtanti di a capitale.

3a Arrondissement: Mercati in u 3 ° Arrondissement di Parigi (à u Tomb / Arts et Metiers): Capu à una di queste dopu avè visitatu u Musee des Arts et Metiers delightfully curious, u museu storicu è di a storia di a cità.

4 ° Arrondissement: Mercatini in u 4 ° Arrondissement di Parigi (à u Marais / Metro Saint Paul / Hotel de Ville / Cattedrale di Notre Dame): Pudete voi avè ricumpendate uni frutta fresca pà a dolce da un di quelli vende dopu tastà qualchi di i falafel class world class.

5 ° Arrondissement: Mercatini in u 5 ° Arrondissement di Parigi (versu St-Michel / Pantheon / Rue Mouffetard): À famiglia dopu à passaghju per u storicu Quarter Latin?

Truvà tutte e circunscenti per un pannacci impromptu nantu à u Senna à unu di sti mercati.

6 ° Arrondissement Mercatori in u 6 ° Arrondissement di Parigi (vicinu à St-Germain-des-Pres) : Shopping boutique è una cafe-going, fate famane - quì hè quì à cunfrontu per spezii freschi è freschi vicinu à St-Germain.

7 ° Arrondissement: Mercati à u 7 ° Arrondissement di Parigi (vicinu Torre Eiffel / Musee d'Orsay): Questu distruttu hè famoso per a so torre emblematicu, ma attenti di i trapali di e trapari turisticu. Invece, invece di questi mercati d'alta qualità, fiducia da i lucali.

8 ° Arrondissement: Mercatori in u 8 ° Arrondissement di Parigi (vicinu à i Champs-Elysees / Madeleine / Concorde) : Simile à u 7, a 8 é una zona turistiche forte chì a cose chì pò esse defraghigliate. Eccu cumu per truvà l'animali bonu.

9 ° Arrondissement: Mercatoriu in u 9 ° Arrondissement di Parigi (vicinu à l'Opera Garnier / Grands Boulevards) : Questu distrittu hè sempri diventatu u cartulare di scribgliu principalu in u foodie ilk, in particulare in i zoni vicini à Rue des Martyrs.

10 ° Arrondissement: Mercati à u 10 ° Arrondissement di Parigi (vicinu à u Canale di San Martino / Gare du Nord / Gare d'L'Est): Questi fugliale sò assai bonu per quelli chì circani e specialità di l'Africa di u Nordu è Occidente.

11 ° Arrondissement Mercatori à u 11 ° Arrondissement di Parigi (vicinu à Bastille / Rue Oberkampf / Republique / Voltaire) : I venditi in u distrughju, ancu à u codici di u codici di Aligre, sò noti cunnisciuti trà i lucali per i so prudutti cose, u pane , pesce frescu è fiori.

12 ° Arrondissement: Mercatini in u XII arrondissement di Parigi (vicinu à Gare de Lyon / Bercy) : Se ti piacciono da u trenu di Nizza o Avignone è vulemu circundarate direttamente per un vinu di vendita in l'alte vicinu, quì hè a vostra lista ideale.

13th Arrondissement: Mercati à u 13 ° Arrondissement di Parigi (vicinu à a Place d'Italie / Gobelins): Assicuratevi di visità u Chinatown vicinu à l'Avenue des Gobelins dopu un passaghju per unu di sti mercati.

14 ° Arrondissement: Mercatori in u 14 ° Arrondissement di Parigi (vicinu à Montparnasse / Denfert-Rochereau): U distrettu di distrettu soffrenu hè apprezzatu da i parigiani per i so vende è i venditi d'alimentarii d'alta qualità - è i popup-markets in questa lista ùn sò micca .

15 arrondissement: Mercatori in u 15 arrondissement di Parigi (vicinu à Porte de Versailles / Commerce) : Pocu turisti prughjettanu in u distrettu charming distrittu di u sudu di Parigi, ma se passate per esse roaming around there, beeline to these excellent pop-up markets.

16 arrondissement: Mercatori in u XVI arrondissement di Parigi (vicinu Palais de Tokyo / Porte Maillot / Passy) : Stu distrittu chic in u latu di u centru di u portu sustene uni mercatili sustinibuli - ma esse dispostu à pagà valutati i prezzi.

17 ° Arrondissement: Mercatori in u 17 ° Arrondissement di Parigi (vicinu à a Place de Clichy / Batignolles): Un altru distrettu adorable ma pocu cunnisciutu, sta zona pare pare un paese - cum'è i so mercati lucali.

18 ° Arrondissement: Mercatori in u 18 ° Arrondissement di Parigi (vicinu à Montmartre / Barbes / La Goutte d'Or): Evite a tarifa meravigliosa offerta da e trap trap loca in u circa u Sacru Culore, è in u cunfrontu per quelli indiati di lucale. L'area di Goutte d'Or hè eccellenti, sì vo circate di i prudutti sputichi di l'alimentariu di l'Africa occidentale.

19ème Arrondissement: Mercatoriu in u XIX arrondissement di Parigi (vicinu Buttes-Chaumont / Quai de Seine / La Villette): A Place des Fetes hè u situ di un mercatu particulari assai in questu distrittu nordestu di u Nordu.

20 ° Arrondissement: Mercatori in u 20 ° Arrondissement di Parigi (vicinu à Belleville / Charonne / Gambetta): Se feste à questu spaziu, prediletti da i prufessi di cadireti cù e famiglie, ma pocu cunnisciuti da i turisti, sò quì i più boni piazzi per i frutti freschi, verdura, pane è più.