Firenze, Italia - Qué hacer con un jornu in Port

Magnificente città sul fiume Arno di l'Italia

Spendisci solu un ghjornu in Florencia , o Firenze, com'è chjamata in Italia, hè casi abbastanti. Florencia hè una di e cità più belli, fascinanti è populari di l'Europa per i viaghjatori. Per via di sta popularità, numerosi navi di crucera chì viaghjanu in u Mediterraniu include a Livornu, u portu vicinu à Florence, com'è una scuperta. Ancu i navi di crucera assai picculi ùn ponu micca vela à u fiumu Arno à Florencia, cusì dopu à traslassi in Livornu, avete bisognu à un bus un 1-1 / 2 ore in Florence per una excursione di u mare.

Florencia si trova in a regione Tuscana di u centru di l'Italia. U Rinascimentu hè natu in Florence , è a cità hà longu statu famosa per i so musei, università è architettura. A putenza medici di a famiglia esercitu a so influenza supra l'arti è a pulitica di a cità durante u 15u seculu. Unipochi di u più talentu di l'artisti italiani di u Rinascimentu anu visitu è ​​travagliatu in Florencia à un tempu o un altru - Michelangelo , Leonardo da Vinci, Raffaello, Donatello è Brunelleschi - è tutti partianu a so marca nantu à a cità. Florenza hà avutu a so parte di tragedia dinò cù a so gloria artistica. Duranti a Sicunna Guerra Munniali, i tudulani scuppiò ogni ponte nantu à l'Arno, fora di u famosu Ponte Vecchio. In u 1966, l'Arno inundatu a cità, è i Florentini truvonu sott'à 15 pianu di fangu, è cun parechji tesori arti sfraiatu o distruttu.

Crucera viaghji in Livorno è ghjeneralmente offre un viaghju di ghjornu à Pisa o Lucca in più di Florence.

Puderà passà per queste nantu à l'impresa in Florence. Hè una longa destinazione per un viaghju di ghjornu, ma vale digià valute l'espansione, puru chì vulete desiderate chì hà più tempu.

A voce si spressa prima in un locu chì trascendendu a cità induve i visitori anu una vista panoramica meravigliosa di a cità. Quandu si vedi un mapu, a maiò parte di i siti "deve vede" sò in una distanza di piu di prossimu di l'altre.

Questu hè impurtante perchè Florenza ùn permette micca un autobus in u centru di a cità. In ogni casu, u caminu hè lentu è faciule, ma ancu parechji di i strati sò una cosa rough. Una donna in una sita di rotava di navigazione a strada bè fina, ancu s'ellu ci hà bisognu à qualchissia per spinta à a so sedia.

Fighjemu un passaghju curtitariu di Firenzi.

Cumpulari di i busi di viaghju di crucero abbitate generale annantu à i passageri in un centru di blocchi di l'Academia di Fine Arts (Galleria di l'Academia), unu di i più boni musei di Florence. Stu museu hè a casa di a famosa statua di Michelangelo di David. Certi piacè sò un omu di disappruverà da questa statua magnifica di David è l'altra scultura è articuli in l'Academia perchè veramente ùn ponu micca ottenechju, è menu un'utile persone à l'òpere d'òpera in a galeria si visite durante a busy summer season.

Doppu passà a so galeria, hè un pocu passaghju à u Duomo , a cattedrale di Firenze. A cupola accupa a vista di l'urluzza di a cità di Florence. A cupola hè un admirazione architettonica è fù cumpleta in 1436. Brunelleschi era l'architettu / disegnatore, è a cupola serve com inspirazione per a Cattedrale di San Michele di Michelangelo in Roma è a capitale di i Stati Uniti in Washington, DC L'esterno di a cattidralla hè tutta cù marmaru rosatu è verde è hà una bella vista. Siccomu l'internu di a cupola era coperta cù murali, pare à un pocu cum'è a Cappella Sistina in a cità di u Vaticanu.

U gruppu di Tour prumove un rottu per un pranzu cusì à Florence , qualchissia à un vechju palazzu. A stanza hè chini di mircà è lighjendi è aspetta assai Florentine. Dopu tuttu u caminu è di u turismu, hè bonu per avè un pause. Dopu u pranzu, ci hè u tempu per più di piacè per piacere, caminendu da u Palazzo Vecchio cù a rèplica di David di Michelangelo è à longu à e traversu i piazzas di a cità.

Doppu avvià a Chiesa di Santa Croce, visita guidata à a piazza di Santa Croce in piazza impiegata da u shopping time. A Chiesa di Santa Croce cuntene i tombi di parechji di i famosi cunduttivi famosi in Firenze, cum'è Michelangelo. I monjosi franciscani operanu una scola di travagliu di cugliera sottu a chiesa è assai a so buttrega.

U pelle hè maravigghiusu, cù bè chì anu ghjustu da i capelli di coghju in u cartulare à i carte. A Piazza Santa Croce hè casa di parechji joinery è artisti. L'anticu pontu chjamatu u Ponte Vecchio hè in coppie cù ghjuvelli, venduti di venti d'ore.

Un ghjornu che ghjornu in Florencia ùn permette micca tempu per vedà tutti i grandi musei è maraviglii architettoniali. Inoltre, ancu un "gustu" di Florence hè megliu da nunda.