I Glacieri di l'Argentina

Ciò chì vede è fate nantu à u vostru viaghju in prusperu à i Glaciers

Quandu a natura formanu i grandi glacieri di l' Argentina , ùn ci era micca una frontiere pulitica in u Sudamerica meridionale, nè una zona chjamata Patagonia. Avà, sicuru, ricordamu à sta massa di a tarra, cum'è Chile , Argentina , è Patagonia . Ci hè glaciure in i dui banchini di l'Andi, chì formanu u Campo di Ghiaccio Patagone, solu in grandezza in Antartica.

Ghiacciai è più

In u suducidu induve a parti argentina, ci sò più di 300 glaciers, unipochi di elli in u Parque Nacional Los Glaciares, u Parcu Naziu Glacier, si stende per 217 miles (350 km) à l'Andes.

Los Glaciares hè un patrimoniu da a UNESCO World Heritage et includenu i corsi di ghiaccio chì abundunu circa 40% di a superficia, dui laghi, è 47 grandi glacieri. Tretze ghiacciati reachi versu l'Atlanticu, mentri li glacieri Perito Moreno, Mayo, Spegazzini, Upsala, Agassiz, Oneill, Ameghino alimentanu i laghi in u park. Chì ci hè u Lago Argentina, u lavu più grande di l'Argentina, è digià 15,000 anni. Lago Viedma è Lago Argentina partenu à u Riu Santa Cruz chì curri u livente à l'Atlanticu. Upientu Glacier hè u più grande glacier in America di u Sud. Ci hè 37 chilometri (60 chilomitri) longu è 6 chilomitri (10 chilomitri) longu. Pudete ottene solu cù barca, ghjucatu di dodge'em cù l'icebergs, o l'isuli di u ghjacciu, chì viaghjanu in u Lago di l'Argentina.

U parcintu ancu di e muntagne, fiumi, laghi è boschi è righjunghji in i stati stepane di Patagoni à u livante. Fate trà i pèndite nantu à e cimiteri di u granituni chjappi, Cerro Fitz Roy, cunnisciutu ancu Chaltén à 11236 ft (3405m) è Cerro Torre à 10236 m (3102 m).

A flora è a fauna ci sò di stati di ferrie, arbusti, musgosi, orquídee, cepu di u focu rossu è guanasi, grandi lèvuli patagoni, falchi, zitti, fureschi di Magellanu, cignini di culuri, fiammingi, piccolo, skunks, pumas, condors è u vinu huemul. L'huemul hè issa protettore cum'è un monumentu naziunale.

Dintra u Parque di Los Glaciares, u Parque Nacional Perito Moreno hè a so entità propria è un must in ogni lista di visitore. Perito Moreno hà a distinzione di esse l'ùltimu glacier in u mondu per esse sempre in crescente. Cum'è l'altri glacieri in a regione, Moreno hè furmatu perchè a neve cascata s'acumula più veloce da u funnu. Nantu à u tempu, a neva cumpressa è a gravità è a accupazioni di u ghjacciu sottu u glacier a forza da a muntagna. U culore biancu distintivu venenu da l'ossigenu attaccatu in a neve, è a siccatura è u barnicu vènenu da a terra è a rochja u glacier torna cum'è in bocca u so modu davanti.

Eccu dui visi di u Glacier Perito Moreno offre un inclingu di a dimensione è di maravigghia. U ventu glacier à 50 km (80 km) per a Cordillera finu à a fine à u Lago Argentina in un muro di ghiaccio blu-2 mità (3 km) largu è 165 m (50 m) altu chjamatu u fretu.

U glacier face à a Peninsula Magallanes nantu à un canali angicatu di l'acqua, è cumu si move in u canali chì custruisce una presa di ghiaccio, l'acque accumulate in una intrada chjamata Brazo Rico finu à chì a pressione hè troppu. U muru hà colapsatu. Questu successu l'ultimu in u 1986, quandu u colapse di a presa era stata pigliata in u video. Nuddu hè sicuru chì quandu averà novu, ma i visitatori aghjustanu expectantly.

Perito Moreno hè chjamatu per Francisco Pascasio Moreno, chì hà alcumbu hè Perito. Più formalmentu cunnisciutu com'è Dr. Francisco P. Moreno, Honoris Causa, (1852-1919), era u primu argenlandese per viaghjà in l'area è i so Reminiscenzi Del Perito Moreno foru compilati dopu cù u so figliolu. Moreno deti à a nazione argentina a terra chì diventò u Parcu Naziu Nahuel Napi. Parechji locali in l'Argentina di u Sudughjettu sò numiati per ellu. Hè quellu chì hà chjamatu Cerro Fitzroy dopu u capitanu di HMS Beagle .

Ciò chì vede è fate quì

Circà e vede in Parque Nacional Los Glaciares girate in u circondu di l'esplendori naturali. Eccu depende di quale parte di u parcu hè in questu.

À l'estremità miridiunali, in u Lago Argentinianu, una di l'attuali più famusi hè u treccia di ghiaccio. Ùn avete bisognu à esse un amicu di l'intrattenimentu estremu per guddà da questu, ma avete da esse adattatu per trattà e tecniche di caminari è scalendu à u ghjacciu , à tempu ghjustu ghjuvatu, cù cramponi.

Puderete l'equipamentu chì avete bisognu di u vostru urdàncu o guida. Questu hè quì chì avaristi bisognu di fà. Hè una sperienza chì ùn serebbe micca scurdate.

Pudete puru sceglie un mini trek si preferiscia, chì hè ristretta per una parte pocu salvezza di u glacier. Sì avete preferitu una distanza da u vostru spirienza cù u ghjacciu, pudete aduprà a strada di più di 1000 m (300 m) da u fretu. Pudete vede una retazione di u ghjunghje vinu cun un splash enormi. Watch per l'onda mare; prima chì a strata hè stata fatta, a ghjente hà avutu acquistà vicinu à a spiaggia è anu pigliatu è uccisu da l'onda.

I cavallu hè nantu à u Lago di l'Argentina, attraversu i boschi verdi è i grandi veddi di i glacieri, prati, laghi è fiumi. Ùn avete bisognu di esse un cavalier addevu, cum'è chì i cavalli sò assicurati è e sali sanu sò largamente entusiegatamenti è cun pappellati di pecuri. Avete ancu viaghji in autobus è in barca, è da 4X4. I ciclisti di montagna sò assai stati per elettu.

Pudete ancu visità una sughjornu di u lignu , alcuni di quelli sò oghji aperti à sughjate. Eccu ùn sò micca di prezzu, ma includenu un manghjà è l'esperienza di esse parti di una famiglia di travagliu.

In a punta sittintriunali, à u Lago Viedma, i centri d'attività nantu à u lavu, Upsala glacier è e muntagne. Upsala hè righjuntu solu cù u veleo, è pudete elettu di piglià un catamaranu da Punto Bandera à traversu u lavu à i punti di observazione nantu à u Upsala di u Canale. A barca vi ferà di andà à seguità un pezzu per u Lago Onelli per un visu à i glacieri Onelli, Bolado è Agassiz. Avete vistu assai icebergs chì flutteranu in u lavu.

Climbers, campers, and trekkers congregate in a cità di El Chaltén. Sviluppatu in l'anni 1980 per serve i so bisogni, El Chaltén hè un puntu di basa di scoglià, camminatore o strolling. Bè preparatu per u ventu incessante. Cerro Torre hè notuve per u tempu è di manera chì ùn hè micca spumante per vede parechje persone ssevene o più longu per boni climatiche. A più facilità à alcuni in questa tempu hè a cascata Chorillo del Salto, induve pudete vedere Cerro FitzRoy è Cerro Poincenot 7376 m (3002 m). L'altri viaghji purtà à Laguna Torre è u campu base per scalping Cerro Torre, à Laguna Capri è à u Río Blanco, u campu base per FitzRoy è dopu à Laguna di i Tres, numinati per trè membri d'una spidizioni francesa.

Cerros FitzRoy è Torre ùn sò micca per i scogliers inexperienced.

Viatges laterali

Andà à Punta Walichu Caves per vede i ritratti di e persone, di l'animali è di e stile di cose da e fugliale indù. Perito Moreno truvò e caves, è una mòmia, in u 1877. Pudete piglià una parte di 4X4 di a strada, è cammina o cavalcate un cavallu per e caves.

Laguna di u Desertu, o Lagu di Desert, hè un pocu di un nomore indiferente chì ghjè vicinu di fureste. Hè un bon viaghju nord di El Chaltén.

Quandu diceraghju è Quì à Pane

Pudete andà à ogni mumentu di l'annu, ma da ottobre à aprili hè alta stagione. Sperate prestu pè a ghjente è fà e vostre riservazione è i preparazione di viaghji in anticipu. A primavera hè un bonu tempu per andà. U clima hè rinvivimentu, a flora hè in ciuri è ùn sò micca chì parechji turisti anu. Qualchì volta di l'annu, vi scurdate u ventu, perchè avete bisognu pienu un vistitu calmericu. Ùn bisognu di vestite per una spidizioni Arctic, ma tu avete bisognu di una chjuccula, di valdi, di guanti, stivali bici.

Se pensa di campà, avete bisognu di u vostru articulu per include un saccu di dorme, stufa in oghje è di cullezione di coccia. Pigliate assai acqua. Se pensa à aduprà un refugiu, un refugiu , avete solu bisognu di u saccu di dorme.

Pigliate una mozzetta cù voi per i vostri incidenti è assicuratevi avè l'acqua è snacks. L'energia d'alta energia sò boni. Truverete trovani sughjetti di alimentazione è ristoranti, ma esse preparatu pè u costu. Tuttu hà da esse trouvenu in mila.

Cumu hè ghjuntu

Per arrivà à u Parque Nacional Los Glaciares hè più faciule ch'è u solitu era, cù vols à LADE o Líneas Aéreas Kaikén da Río Gallegos e d'altre città argentina à Punta Walichu Caves nantu à a spiaggia meridionale di u Lago Argentina. In ogni casu, ancu cù a ricustruzzione di l'aeroportu di El Calafate per adatta à i grandi di pianificà, u ventu hà u stragneru cù vols è pudete spirimendu intrisa inesperu.

Parechje persone chjamate voce à Río Gallegos è poi piglià l'autobus pè a quadru à un passaghju di sei minuti à u Calafate. I buses sò cunfurmati, è viaghjate stu modu vi duna una vista bonissima di u paisaghju - steppi è pecuri, cun un guanaco occasionale o lebre Patagoniu ghjucatu in u sughjettu.

Qualse andate, arrivanu, permettenu almenu trè à quattru ghjorni per u parcu. Cundizioni climatichi puderia esse micca ideali è pudete avè bisognu di aspittà a ghjustizia o glacier.

El Calafate hè diretta à u visitore, cù restaurants, mercati, lodazioni, agenzii turistici è a Ranger Stazione per u parcu. Parechji visitadori utilizate a cità com'è campu base per Perito Moreno è viaghjatimi viaghjate, in questa stà in Chaltén per un ghjornu o dui prima di viaghjà.

Camping hè dispunibili è ardu. Ci sò campings à a Peninsula Magallanes. Avete bisognu di piglià u vostru equipamentu cun voi, ma i sumineglie sò in manu. Da u parcu, i visitori puderanu più avanziari à u sudu di Patagonia à visità Ushuaia è Tierra del Fuego, andà in uccidentale in Cile per vede a Patagonia chilena o vaiu in u nordu. Chances are, sè vo vulete in u fora di l'Argentina, andaraghju in Buenos Aires .

Enjoy your trip to Parque Nacional Los Glaciares!