I primi ghjovi in ​​u Museo di Brooklyn: Chì site?

Una guida per i primi ghjovi in ​​u Museo di Brooklyn

Ùn crèdenu micca u clichè, ùn pò micca uttene nunda per u cuntenutu , perchè definitivu à u primu ghjornu di u Targetu in u Museo di Brooklyn. U schedariu mensu offre à a ghjente libra l'ingressu à u museu è un itinerariu cunfittatu di l'avvenimenti liberi in tutta a notte. L'attrazzamentu libbru di u Museo di Brooklyn, un'unni di mesi, chjamatu Target First Saturday ùn hè micca spugliatu. Questu avvenimentu celebra una varietà di temi annu, è sempre ancu vini in exhibimenti in u museu.

Hè una famiglia bona, diverse, è a prugrammazione hè intelligente. L'acchjutu ghjennaghju longu accadarà un ghjocu nantu à ballà, discussioni è screenings. In ogni casu, pudete sughjirisce fora di l'avvenimenti previsti è solu peruse l'esibiti, imbastuzendu l'ambienti festivi in ​​u lobby.

A diversione principia à u Happy Hour da 5-7pm, è l'arte è di divertimentu librettu da 5-11 pm Invece chì l'avvenimenti sò liberi, uni pochi prugrammi sò imballati. Se vede un avvenimentu bullore chì vi interessa, avete avvicinassi cuminciate prima chì i buttuli scurranu rapidamenti. Nurmalmentu i ligne di u bigliettu sò spessu formate 30 minuti prima di distribuzione di u bigliettu in u Visiter Center situatu à u Lobby Rubin. I membri pò piglià u bigliettu da l'Uffiziu di Cunsiderenti in l'ultimi ultimi.

I temi è u schedariu precunitu sò annunziati parechji settimani prima di ogni "Target First Saturday", chì ghjè di sicuru u primu sàbatu di ogni mese. Ùn ci hè micca u primu ghjornu di Pasqua ma in settembre, cum'è u museu di Brooklyn hè u situ di staging per unepochi di grandi avvenimenti pertenientesi à a Parata di l'Indipendenza Occidentale è à Carnaval.

Ogni successu di u Target First Saturday ùn segue u listessu formatu (u celu ùn invece) ma in generale hè una smorgasbord di l'attività, cumpresa a musica, lectures, rendimenti, un discuttu in discussioni è più avvenimenti. A parola "Target" riferisce à a tenda, Target, chì sponsorisce stu avvenimentu famigliali maravigliu.

Per u primu ghjornu di u Target First see, u museu di u Brooklyn Museum.

Sè chì avete avete un carbu, pudete parche di sei dùviri in a lotu, chì hè apertu tardu per questu avvenimentu mensili populari.

Ùn importa micca l'itinerariu, quì sò trè ciò chì deve fà in Target First Saturdays in u Museo di Brooklyn:

Avete una Cena o una Bei!

Ùn avete bisognu di passà una sera di sera nuttata trascorsu più di quattucìci dazzi per un cocktail di craft in un bar l'hipster, induve pudete passà a sera parlante d'arti. Invece, vìviri una vetru di vinu cù l'altru artu in u mondu. U museu di u Brooklyn hà una tesitura di cash bar chì vende cervecera è vinu, è u Museu Café prumesse una larga varietà di sandwich, insalati è bè. Plus, u maravigliu novu restaurantu A Norma in u Museo di Brooklyn hè una tarifa ristorante classificata, è ghjucatu da u chjaru Michelin Chef Saul Bolton. Se vulete cena in u museu, deve fà riservazione prima di andà.

Andate Shopping!

U museu Shop hè unu di i migliori piazze per coglie articule è articuli per l'arti, in quantu a merceria tematica di Brooklyn, i ghjucculi inventivi è i prudutti stampati à i prucessi chì anu avutu i travagliati previ chì puderia piace à qualcosa amatori d'arti. Ùn avete micca ghjallà à a Musée Shop, stà abbandunatu finu à 10 ore. Anu ancu una grande cullizzioni di libri arti à venda.

Ùn avete missu!

Vedi l'Mummini!

Pigliate u elevatori à u terzu pianu à i Templi è i Tombi, è vede a cullizzioni notevoli di u museu di a mòmia è l'artefattiti egiziani. Se mòmie ùn sò micca vostru, a cullizzioni di u museu di l'arte antica egiziana hè "una di i più grandi è più fina di i Stati Uniti, hè ricunnisciuta in tuttu u munnu". Ci hè una stagione di sta galera per sta cullizzioni senza paralla ". Ùn pudete aiutà, ma maravigliate cù e sculture, ceramica è artifacti di l'Anticu Egittu.

Edited by Alison Lowenstein