Voyage di u ghjornu à l'Antica Emediatezza di Paesi Bassi 'Nijmegen

Più di 2000 anni di storia attrae i turisti à Nijmegen, a cità più populosa in a pruvincia orientali di Gelderland, chì crescia prima in un campu militare rumanu in u primu seculu aC. Oghje hè una cità universitariu vibrante è locu di intensu interessu storicu, cù traccia di u passatu chjappu in e so antica muralla di a cità. Nijmegen hè ancu l'introduzione perfetta à a pruvincia culturale distinta di Gelderland, in a fruntiera di Germania, cù i so dialetti speciali, i diliziosi culinarie è i tradiziunali lucali.

Cume si mette à Nijmegen

In avion: Nijmegen hè un locu cumportamentu da u primu portu di chjamà pè turistere in viaghju à l'Amsterdam, cum'è questu relativamente vicinu à duminiu petite cù bè serviziu di serviziu. L'Airport di Weeze, sopra a fruntiera Germanu, hè accessibile cun un servitore di taxi dedicate (riservazioni necessarii; 75 minuti); L'Airport di Eindhoven hè cunnisciutu da un busu pubblicu (linea 41) à l'Eindhoven Station, è più avanzati da un trenu naziunale (trasferimentu via Den Bosch). L'Aeroporti di Schiphol (Amsterdam) è Duesseldorf Aeroporti facenu per e scuperte alcuni.

Ci hè un qualchì trenu diretta per ora di viaghju da l'Estazione Centrale d'Amsterdam à Nijmegen (circa 1,5 ore); vede u situ di u ferru Dutchu per l'aghjurnamentu exacte è l'infurmazione di prumuzione.

Se vulete viaghju da Amsterdam, piglià a A2 uccidentali à Knooppunt (concourse) Deil, dopu l'A15 eastbound à Nijmegen.

Cosa Do Nijmegen

Amble, u fin-de-siècle Valkhof Park , unu di i parchi più citadini di i Paesi Bassi.

I so muntagnoli portanu l'unica duie struttura prisenti da l'anticu Valkhof Castle, a San Nicola Capella è i ruins di a Capela di San Martino; L'ultima hè ancu chjamata «ruins di Barbarossa», cum'è a so rinuvazione di u XII seculu fù cumissionatu da l'impiratori Barbarossa stessu.

Vede a prova di l'antichità di a cità in u museu di Valkhof , induve si trova da tutta a Pruvenza di Gelderland attestatu un stabilimentu robustu da a preistoria.

U museu si trova una variità admirable, da l'artifacti di u tempu romanu à u famusu pittore mudernu Jan Toorop, è dinò esse ghjunghje exhibimenti temporale.

Go subterranean à u De Stratemakerstoren (a Torre di a Traversu Strada), una torre di difesa di u seculu XVI s'hè esclamatu solu in u 1987. I travagliu di strata chì duppideva cum militia anu mannatu a fortificazione, da induva u nomu di a torre, induve u visitatore puderà viandà i labiricidi .

Cundu celebrà a storia culturale africana in u Museu Afrika , chì incalca nantu à l'arti di l'Africa sub Sahariana. U maravigliu "Buitenmuseum" (museu apertu) riproduce l'esempi cumpletu di l'architetti tradizziunali di Benin, Camerun, Ghana, Lesoto, è Mali.

Tulipani, muleri è i pitture di lignu sò bè, ma un icònicu neerlandese chì invariabilmente porta a caratteristica di a vita di u ghjornu di l'Olandese hè a bicyclette. In u Museu di a Muscari Nazionale di Velorama , a storia di u cavallu di ferru hè presentata per l'acquistu di parechji anni 100-150 anni, è di altri paraphernalia di a bassa d'antica.

Dónde comerse in Nijmegen

A cumunità studie lucali assicura chì a scena restaurant hè diversa, accessibile è finu à u standard; questu hè un piacè di scelta di ristoranti cum'è un certivanu u centru di a cità.

Café de Plak: Questa cafe cù una cuscenza ùn solu cù un menù arinner è menu di cunvene famigliali cun a cumunità studiunale locale, ma donne ancu una parte di i so prucessi à i causati ambientale è suciali.

De Dromaai hà alcuni di i migliori à l'alimentu in a cità: u so "Dromaaimenu" vene in tressu nurmale è "enormi" è prupone i comuni un entrée, duie insalati è un basso di i prezzi.

Un cafè in u veru veru di a parolla, Café de Blonde Pater (Houtstraat 62) , i so baristi (spugneri di espresso) sò spessu si listinu in u top ten in u Campionato Italiana di Barista. Avete un muzzicuni di u pranzu o un pezzu di u so pappagallou di u mazzulu cun l'espresso spressione expertemente.

Festivamenti è avvenimenti

Nijmeegse Vierdaagse è Zomerfeesten: Cumu cammellu? Cume un passaghju di quattru ghjorni? Questa hè a premise di a famosa Nijmeegse Vierdaagse (Quattro ghjornu di Marches) in u lugliu, induve 45.000 caminariate sianu à cumpienu e percorsu di ghjornu di 30-50 km.

U concurrent Zomerfeesten (Summer Parties) assicura chì i camminanti anu soundtrack of music live è droves di revelers per vultemu.

FortaRock Festival: U novu festival di metalli riturnò per a a so seconda edicione di u lugliu di u 2010, è cù stellar line-ups chì abaranu diverse stili, avemu a crescita in u futuru.

Kermis Nijmegen: Stabbilitatu in u 1272, sta fiera diversa più antica in l'Olanda si prisintanu tutte e caghbe cun più passi d'emozioni, posti posti è, a nostra parte favurita, tradiziunale "kraampjes" (cabine) cù spassighi neerlandese.