I tradizioni di Natale in Islanda

Spending Christmas in Islanda? Sapete di e tradizione di Natale in Islanda. Prima di tuttu, "Merry Christmas" in Islandese significa "Gleðileg jól (og farsælt komandi ár / è un annu novu felice)!"

Quandu a planificà una vacanze durante u Natale in Islanda, hè sempre utente à i visitori è i viaghjatori à avè acquistatu di e tradizione di u Christmas Islandese lucale è di diverse costumi. Pudete ancu mandà u mail di Santa cù u stessu cartariu propiu (vede a photo).

Ci hè un pocu di storia dopu à e tradizione staggione in Islanda, chì hè sicuru.

U Natale in Islanda hè una sperienza interessante cum'è questu paese hà assai tradizioni per celebrà u Natale. Pigliate micca menu di 13 Islandese Claudia di Santa! In Islanda, sò chjamati jólasveinar ("Yuletide Lads"; singular: jólasveinn). I so genitori sò Grýla, una donna mediana chì arraggiola i pani cunciuti è sopravvivienti viventi, è u so maritu Leppalúði, chì ùn hè micca bè. L'Islanda anche ancu un ghjattu Natale Natale chì hè presumitu da un cat malvucatu à l'annunziu per quellu chì ùn porta micca un pezzu di vestiti novi acquistati.

L'urìggini di l'Islandese "Santas" hè centu anni, è ogni ghjornu hà u so propiu nomu, caratteru è rolu. A cosa graciosa hè questa 13 chjassi di Yule ùn sò micca vicinu cusì pietuli cum'è i solitu. In fattu, in u 18u seculu, i genitori in Islanda foru uffizoniciamenti pruibiti di tortu à i zitelli con stati scary about the yule lads!

Oghje ghjornu durante u Natale in Islanda, a so funzione hè di venite à a cità cù rigali è dolci (è una prank o dui). U primu ghjughjenu vene à 13 ghjorni prima di Natale è da l'avutri seguità, una ogni ghjornu. Dopu a Natale, si abbandunonu una per una. A Christmas season d'Islandese dura 26 ghjorni.

Thorláksmessa (u ghjornu di massa di St Þorlákur) hè celebrata u 23 di dicembre.

I tendini sò aperti à 23:30 (quantu circa i 10 best rigali Scandinavi ) è dopu appughjate durante trè ghjorni durante u Natale in Islanda. Parechje persunalizà a massa di a mitjanità. A festa principale di Natale hè locu nanzu à u Natale, cumprese u scambiu rigalu.

Un costume islandese speciale per i zitelli hè di mette una scarpa in a finestra da u 12 dicembre à a vigenza di Natale. S'elli si sò bè, unu di i 13 "Santas" (o yule lads) abbandunete un donu - i zitelli mali ricevenu una patata o una nota da unu di i chjorni yule, chì spiecanu un incidente di cumpurtamentu impurtante o avè d'avè per fà u megliu annu dopu.

Ùn cume u ghjornu di ghjornu durante u Natale in Islanda, chì questa hè a staghjoni nantu à i paesi nòtici chì sò stati bughjati per a maiò parte di ogni ghjornu. A più parte di u nordu, andà a crescita ligera chì pudete esse espertu. Hè faci cù assai meglii mostra di i belli di l'Orienti u pirotecnia.

A vigiglia di l'annu, assai persone assistenu à i fossi di a comunità è visitate l'intervista. A mezzanotti ùn hè un spettaculu di pirotecnia quandu quasi ogni casa in Islanda chjarle cù u so propiu focu.

A festa di Natale hè finita u 6 di jinnaru, cù una festa speciali di a Dècima Notte. Questu hè quandu l'elfuli è i trollini sò fora è cilibrari cù l'Islandese, ballà è cantà.

In questu ghjornu, e festi di a Eve d'annu (fianceria è show di pirotecnia) sò ripetuti in più chjucu allargate in tutta l'Islanda.