I360 - Brighton's Very Cool Eye in the Sky

Pudete cercà un donut nantu à un bastone, ma i i360 hè un Gas

Brighton , aka Beach di Londra, hè un attrattu novu di strada di u mare, i360. Hop in un trenu è aghjunghje rapidu perchè, in un ghjornu chjucu, pudete vede per sempre. . . è quandu hè nuvellu, a vista hè micca male.

Nta l'anni 1860, quandu u Pier Pier di Brighton hè statu custruitu, i so prumessi promettenu chì pudete "spassighjassi".
Avà i disinatori è i sustegnu di i360, apertu à u publicu u 4 d'Agostu in u 2016, prumettenu chì per piglià un passaghju in u so "verticali muelle" pudete "cammino nantu à l'aria".

Vale, forsi quì un pocu di esaggenza prumuzione, ma un passatu di vinti minuti nantu à quellu chì ci hè fatturatu cum'è a torre d'observazione muderna più grande di u mondu hè una sperienza màggica. E si vi teniate una vista fabulosa da altitudine posti, hè quellu chì ùn avete micca miss.

Vede da i360

L'i360 s'apre più di 530 metri sopra à Brighton Beach trà i resturi skeletali di u Pier Pier Victorian è a Regency Square di Brighton. U passageru viaghja à una altezza di pocu più di 450 metri in una vittura di vetru chì s'assumiglia un donut gigante, fitted circundà a torre cum'è un fogliu chjaru si mette nantu à un peg in u ghjocu di u zitellu. Alcune qualchì altru attore anu comparatu à un lollipop in un bastone.

U muvimentu di u visu, risurrezzione à una rapida di 1,3 piesi (0,4 metri) per u sicondu, hè casi imperceptible. Un mumentu, avete cuntrollatu a vostra camara è u prublemu avete avvisu in un busu locale da una altura di 50 pies. È mentre si sviluppa, a vista pocu sviluppa.

In un ghjornu chjucu, a vista si estene finu à 26 chilometri. À u nordu, passendu Brighton, u Diabigliu Dinessu è i South Downs, avete a cità. À l'Est, pudete vedere i Seven Sisters è Beachy Head . Oghjincu, abbandunate i passagnate in spiaghja di Hove è l'attraversu a terra è à u sudu, in l'urizzatu, l'ombra di l'isula di Wight.

Ancu in tempore tremendu, a vista hè bella spettaculari. Andate in alta nantu à l'acelli cù u patronu di i terrazze di Regentia di Brighton, u Pavellioni Reale, hè a Lana è i distritti tramuntana di Laines disposti davanti à voi. Hè u cambiante cambiare d'u modu è u rughjonu di u Pieru Ovest, induve murmurazioni di sturnelli sò inghjinati è turnà in a notte di l'ochji.

Una Atrazione di u XXI Century

Li ghjurnati, e timpeste è abbandunate sò alluntanati e so riliggiusi è sempre stranguli graziosu di l'omi Pieru Victorianu. Quandu u Patronu Pieru Oveste è Patrimoniu Inglesi (chì cuntinuavanu à prutezzione cum'è un edifici catalogatu) determinò chì era solu da riparà, a ricerca hè stata per una attrazione di sustituzione per dà a visitanti di ritornu in questa tranquilla di Brighton Beach.

A solu suluzione, li £ 46 millioni di i British Airways i360, cuncettualmente un muelle verticali. Cumu ricordiu di l'apughjatu di u Pieru Occidentale, i so dui faghetti vitturiali di "città di piegata" sò stati riunificati (una riagitu veramente tracciata da parte di l'uriginale, l'altru una riprutazione) è pusendu à ciò chì avia esse u pede di l'uriginali pier. Avà servite cum'è un casu di bilettu è l'altre com'è una casa di tè.

A torre torna da un pabellone di cove di fronti di vetriche chì accende shopping è un spuggliu mari.

Un Assurte Cumunitariu

L'i360 hè un associu publicu / privatu cumuni trà Brighton & Hove Council, Marks Barfield (l'architetti chì l'hà designatu è l'Ettore di Londra ), u Patronu Pieru Ovest è parechji altre organizazioni. Ogni finanziatu da i finanzii cumplicati in quantui più di fondi pubblichi, l'arrangii purtaranu a comunità locale un annu £ 1 milionu garantitutu in tassi lucali è interesse di prestitu. U i360 prumma cumpagnia ancu di Brighton è Hove 1% di l'ingaghjamentu annu, ancu quandu i prublemi sò rimbursati.

Ancu l'apertura attrae una piccula aricchia di i scarsi traduttori è i spazzole, in tuttu, sta attrazione hè stata un win-win per i so supportatori è a cumunità locale.

Vital Statistics of the i360

Eccu alcuni statuti vitti più:

i360 Essentials

Lighjate u risposte di invitats à l'ospiti è truvà u centru valore in Francavilla, l'Inghilterra.