Iè, Bei Biò in Spagna

Parechji dispunibuli dispunibuli

L'Spagna hè un paese di consumazione di cafè. In u risultatu, u tè ùn hà micca una grande tradizione in Spagna, ma a dumanda perchè si sviluppeghja (mentre ca a vendita di cafè). Ci hè un pruduttu bè pruduttu di tes in i tè di sta Marocco di Granada .

Cafeterias in Spagna tutti anu uni pochi boxe di teabags chì aghjunghjenu a polvara vicinu à l'abacus, a piuma è u pocket watch, ma hè invariabilmente di qualità assai pobra. In ogni casu, ci sò parechji frutti è infusions a base d'aromi chì sò assai populari.

Tipi

In quantu a qualità hè pobara, a varietà hè stupente. Questu hè ciò chì trovu:

Tè in Granada e Lavapiés (Madrid)

A influenza marocaina in Granada hà creatu un pocu di una cultura di tè in a cità. Ci sò teterias àrabbi (te case) in tutte Granada cù menus chì sò spessu 5 pagini. Hè ancu cumuni per e strade fora di e te case per vende paquetes di i tesi più cumuni chì pudete cumprà in e shop. Un parolle di cunsiglii: Pruvate u tè in i te case ma ùn accattu micca da quì. Invece, andate à i posti di spice à a Circonda di a Cattidrali (sò dui di elli). U tè hè di una qualità più altu ch'è vende in l'area araba è hè ancu più prezzu.

U menus in teterias sò pocu in inglese: Sulu sceglie quì à l'aleatoriu! U nostru favuritu hè Té Pakistani, un tè nìuru presu cù u lattu è mischju cù bagnu di canna, cannella è cardamom.

Lavapiés, un distrittu di Madrid , hà ancu parechji titerias .