In Review: Les Folies Bergère, Una Cabaret di Parigi Classic

U stuff di legends

L'affari di i leggings, Les Folies Bergère hè unu di i cabaret classici più famusi di Parigi è "teatri di u populu". In u 1869 cum'è Les Folies Trevise (dopu à u nome di a strada vicinu), Les Folies Bergère hà accadutu interpretazioni da legends com l'americane dancer Josephine Baker, l'escriptore francese Colette, è Charlie Chaplin. Conegenu per i so cumpurte, i atti boldiani, Les Folies Bergère hà sempre avutu qualcosa à spina.

Oghje u postu cuntinueghja in questa tradizione, è ancu hà inspiratu un tribute revue in Las Vegas . A notte in Les Folies hè garantitu per dà un gustu di una Parisi perpiuttata.

I nostri Pros: Perchè Andate

I nostri cunsiglii: Perchè Dammi una Miss?

Cumu truvatu è infurmazione di contactu:

El

Ritorna rivista: Chì Bettere Di Una Rendula di Cabaret ?

U primu scontru cù Les Folies Bergère hè stata per l'occasioni di riimagine di u Cabaret , u smash Broadway musical.

Sò stata sola cun lèvitu cù a pelicula 1972, starring Liza Minnelli, cusì mi vulia à vede cumu cume di sparghje un novu York cuncipitu mostra annantu à u babbu di l'anni di u 1920 è à u principiu di u 30, realizatu in una di l'installazione più bona di Parigi posti, generà. Ùn era micca disappunitu.

'Ambiance

Caminate in Les Folies Bergère, si pò esse trasportatu à un locu pocu pruduttivu, artighjanu à l'aria di Paris - l'altru turista venenu in corpu à truvà (finiscinu in giru di Starbucks invece). U decoru hè questu chjellu di i putti cinemes vicinu à l' Opéra Garnier o di a classica Comédie Française: i pittura murish u fugliale di oru facianu l'ambienti quasi circusia; Questu hè quì, in tuttu, u teatru di u populu, cuncepimentu per u sotterraneo, spessu i bundle. A Pretensione ùn hè micca un locu in questu "populariu teatru" classicu.

Ci hè stati scurtati per i nostri posti à l'altitudine di l'orchestra, chì hè stata postata par pareja un cabaret. Ci hè assicate in tàvuli cun tingdi lampe rosse. L'animu hè perfettu per u spiccatu seguitu.

Settling in

Quelli artighjini immobiliate ponu l'urbatte è colpu à i saxofè in a fanfara pre-antica, mandemu un vetro di champagne cume (caru, ma valenu a pena u toccu di u lussu) è si settle in.

U riparazione di u Cabaret di Parigi hè tutta diliziosa è tràggica cum'è averia, è cun l'orquestru una estensione apparente di u gruppu, l'auditu hè fattu parte di l'accionu è di u dramma. U spiritu di libertà di u libartinu artistii di u guerre mundiale hè stata a vita à u Folies Bergère, chì a storia propria di sò stonda paria chjamà e ghosts cù forza aghjustata.