Iniziozione à e tradizione christmas checa

Czech Christmas Eve è Natale sò celebrati u 24 dicembre è 25, rispettivamente. Mentre chì stu vacanze speciali si celebrà cù a famiglia, i visitori à a Repubblica Ceca anu ancu prumuvutu festivi di Natale, cum'è l'arburiu di Natale in Praga , u Praga è u famu Mercatu di Natale di Praga .

I visitori à a Praga poverete piacenu nativelli vivendu, u patinage di ghiacciu, è altre tradizione Christmas Checa si visitanu prima o durante stu vacanze.

Prima di Natale, carpicazione vi hè dispunibule per compra. Questa tradizione Christmas Chica hè quella chì u visitore pò avè nutara, ancu s'ellu ùn pò micca piglià una di a casa di pezza è a coccia!

Natale Chianu

A vigiglia di Natale in a Repubblica Ceca hè cilibrada cù una festa. A carpa, chì era acquistata prima di questu ghjornu è chì pò esse stati manteni vivuti in a tina di bagnu, finu à prestu per a cucina, hè u platu prisentatu.

L'arburiu di Natale hè stata adornata in a vigenza di Natale. Tradizionalmente, l'arbre hè stata cunceta cù manzili è dolci, è dinò l'ornamenti tradiziunali. Oghji, compraveniu l'adazzelli di Natale pudè esse usatu per adornatu l'arriciu di Natale Cheche.

Hè Baby Jesus (Ježíšek) invece di Santa Claus chì vene i rigali di i figlioli di a vigenza di Natale. U zitellu chì si dice à stallà altare in a muntagna, in a cità di Boží Dar, unni una carte postale accetta è stampavani lèttere infurmati da ellu.

A vigenza di Natale, i zitelli partendu di l'abitazione induve l'arbre di Natale hè stata dispostata finu à chì sintendu u tonu d'una campana (scelta da i genitori) chì indicanu chì U zitellu ha venutu cù rigali.

San Miculesi , o San Nicolau, ponu ancu rigali, ma in principiu di dicembre, in u San Miculie. I Micules hè vestitu cum'è un viscuvatu in vestiti bianchi, in quantu à quandu in u cuncepimentu rosatu di Santa cun noi cun familiale.

Eva di Natale pò culminate cù a missa per mezzanotti, o a famiglia pudete andà à missa in u Natale, dopu piaceni a notte di a ghjurnata.