Isla Grande de Chiloé - Isola di Legenda è Lore

Cose da fà è Eccu

L'archipelago di Chiloé hè cunsideratu di parte di l'area di a Patagonia di u Nordu di u Chili, in più di i radichi in più di u Regione di u Lavu, o a Regione X, Los Lagos. L'Isla Grande, o Big Island, hè una isula verdura è foresta di una grande bellezza naturale. Hè a siconda isula chilena maiò (dopu à Tierra del Fuego) è l'unicu solu. Vede stu mappa interattiva di l'isula.

A casa di a tribù indiana Huilliche, l'isula hè stata riminata da i Spagnoli chì pensanu chì hè un postu d'aspirazione com'è supply ships da u Viciralianu di u Peruviu arrivò solu una volta annu.

L'indiani campavanu di l'agricultura è di a pesca, cum'è quelle l'abitanti prisentanu sempre. U latinu orientale di l'isula, in fronte à u cuntinente di u Chili di u Golfu di Ancud in u nordu è Golfo di Corcovado in u sudu, hè spargugliatu in una settanzata di coves e inlets. L'isuli offshore sò un paradisu per a fauna. A parti uccidintali di l'isula, di fronte à l'Oceanu Pacificu hè remota, cù solu dui strade chì si conduce. L'internu hè boscu forested.

A parte di l'attrazioni di Chiloe hè a ricchezza di misteru è legenda folklorique è miti chì permeate u misty, nebbia alcuni di bosque è i paesi remessi. I landscaping mitica risultati di u mistieru culturale di credenze etnicu è a fe catolica purtata à l'isula. Ci sò navi ghost, duvi e witches chì anu cene nantu à i corpusculi pocu tempi. Dui leghje populari sò i siratifiul nude sirena, La Pincoya chì sedu l'omi à u mare, è un troll curtu è squat struitu, El Trauco , chì seduce à e donne à u boscu è l'impregnate.

Hè una spiegazione tutta, senza nisuna dumanda, perchè omi tornanu da u mare ...

Isolate per parechji anni, i residenti, chjamati Chilotes , hà sviluppatu l'autoliusu, ma assai anu partitu l'isula per un modu di modu più sicuru. Quelli chì restanu cuntinuanu a so tradizioni è sò lentamente edificatu una infrastruttura turistica.

Chiloe hè diventatu un destinazione cada vez più populari per caminari, ciclismu, pesca, paddling e birding.

Chjoviè i trè principali cità, a nova capitale Ancud hè in u nordu, u Castro, l'antica capitale, in Oriente, è Quellón in u tipu miridiunali, offre a maiò parte di l'amenities di l'isula, ma una visita à i cumunità di più chjucchi, in particulare per visità L'isuli sò parechje chjese, custruite prima di i Jesuiti è poi di i Franciscani, vale u to tempu. Ci sò parechji cintunarii di chjese di lignu, cù pegli invece di culmini, è parechji sò listanu da l'Unescu cum'è siti patrimoine culturale.

Base a vostra stà in Castro , fundatu in u 1567, D 'interessu particular:

Chiloé National Park , in a parti uccidintali di l'isula, hè sempri boscinu pristine di l'arburi nati è cuniferi. Ciò parechje cusì facia à a visita di Charles Darwin. À l'estiu hè un locu per u travagliu è i cavalli. Avete vede parechje forme di fauna, inclusi u Chiloé Fox, Puju è cintinara di spezie d'aus, cumpresu u Chiloé Wigeon Anas sibilatrix . Vulete vugliutu per vede: