Isla Nena Café: u Vieques Bar cù u so stessu Airport

Cu aspirazione longa, pruspettivi senza spiaggia è e restrizzjonijiet di viaghju di più strette, a maiò parte di e persone evite l'aeroporti à ogni costu quandu ùn sò micca volte. Ma nantu à u paradisu caribbean di Vieques, u Portu Riccu, l'aeroportu hè casa di unu di i spots d'altitudine più populari di l'isula.

Isla Nena Café hè un bar à stufa è restaurant localizatu in u parking di l'aeroportu di commuter. Hè u tipu di postu induve i locani si ncontranu a fine di u ghjornu per una cervecita fridda è di una discussioni amiche.

L'induve u pruprietariu hà l'ordine di u regula di l'aspetta per quellu chì quand'elli ghjunghjenu u bar. Quand'eddi ùn anu prestu à e ricerchi di l'insinsu à i visitori freschi off the plane. E unni e cotti di latti di bollatura Medaglia sò sirvuti in cunocelli non cumprendini chì i patroni pò piglià a casa cum'è souvenirs.

À u core di Isla Nena Café hè Lyman Tarkowski. Originally from Green Bay, WI, Lyman hà stesi in Vieques per vinti anni. Prima hè ghjunghjera cum'è turchina è hè amparatu cù u ritimu di sonnu, paisaghji splendenti è disturbi illuminati di isula. Questu pronta si trasferì è, dopu avè pussutu una serie di bars and cafes in Wisconsin, hà incusculatu u so sapè fà è apertu u Crabwalk Café di u Malecon, un arrastre principal di bars è eateries traversu a via di u Mari Caribe. Vindia u cummercialtje in 2002.

Isla Nena Café hà cullatu à parechji prupietari prima di chì Lyman l'hà compru in u 2012. "Tutti dicenu: Ùn avete micca fà per ella", ellu ricorda, ma ellu era decisu di custruisce un affari viaghju.

Hà parechji tunnillati in l'isula è ellu sapia alimentu - dui elementi elementi essenziale à u successu. Lyman aghjunghjia un bar è una TV, spruced a menzione, è una nova iterazione di u Nilu Isla Nena nascita.

Lyman prumove l'accadimentu di u cafè in parti à una cumminazione di l'alimentazione consistente è di l'urdinava consistente. U spicchiu di u teatru hè apertu da 7 ore à 7 ore, sette ghjorni à simana.

In più di l'hamburger, sandwich, wraps è insalate, i clienti ponu esse in tuttu u ghjornu, una scelta d'alluring in una isula packed con traballadores industriali di u servizio di u tardi chì svegliate à a migdiara pronta per diverte una bundanza grezzosa.

Unu di l'articuli più preziosi nantu à a carta ùn hè micca ciò chì puderebbe aspetta à una remi distanza in u Caraibicu: dumplings autumatichi chinesi. La moglia di Lyman, Shulian, trasfirìu da a China à Vieques in 2013. Com'è sapori Asiatici sò una rarescita in l'isula, i razzi locali à l'Isla Nena Café per piacè di a so nutritura. Quandu ci hè nunda di bonu di vede in a big-screen TV di u bigliettu, u riparatu trà Lyman è Shulian proporciona un divertimentu infinitu. In ocasu, a so cacatu, Bobbin, campane in ancu.

Più assai più cà un postu per manghjà è bè, Isla Nena Café offre a cunsulazione è a familiarità chì i trasplante isulane, assai di quelli chì venenu da u cuntinente Stati Uniti, anu crave. A maiò parte di l'Amiricani sò, almenu, dui riopti di luntanu da e so famìglie, è ghjè salutatu da nome è benvenuta cun un sonne incridibile. Se truvate vicinu, assicuratevi di mette in una cervecita, un muccuni è un bromu di stile di isula. È ùn ti scurdate di piglià u to souvenir koozie.