Istanbul Pride Gay 2016

Trà i cità più grandi di u munnu in e nazioni musulmana, a cità di Turchia, Istambul (13,1 milioni di populazione), hè facilmente a più accettante di gays e lesbianas. Dittu chjamatu, a comunità GLBT d'Istanbul hè ancu discreta è cumpresa cù l'altri città più grande di l'Auropa, è in spessu staging un Pride March da sta settore di u nordu di l'anni 90, participanti à u 2015 Stage Gay Pride Festival (Istanbul Onur Haftasi) u 28 di ghjugnu Anu attaccatu da i puliziunanti cù spruzzioni di pepite è cannuni d'acqua.

Avà in u 14e annu, a simana di u Gay Pride turchinu di Istanbul hà rapidamente diventatu un grandi avvenimentu chì cullà millenarii di participanti, è anche u malugettu avvenimenti di l'annu l'anniversariu, l'urganizatori anu prumessu di regnà in 2016 più forte chì mai. L'Orestu Prix di Istanbul hè adupratu da questu annu da u 20 di ghjugnu à u 26 di ghjugnu di u 2016, è si compone di una varietà d'arti culturali è avvenimenti culturale, cumprese films, discussioni puliti è salutati, avvenimenti d'Ortu Pride, workshops di danza, un picnic è parechji partiti è altri reunimenti.

Sta sittena Pride in Istanbul culminate u domenica, u 26 di ghjugnu, cù u Prigi Gay d'Istanbul à u Marcu , İstiklal Caddesi Taksim (İstiklal Avenue), unu di i distritti più prominenti è di moda in a cità. E anchi la polizia pruvatu à metterà un amortiguatore nantu à a festa di l'anniversariu di l'anniversariu, hè salvu di dicu chì a pubblicazione circa in u guvernu di Erdogan in u scontru di l'avvenimentu solu spurtarà l'attivisti LGBT d'Istambul à fà scelte ancu più maiore, più forti è di più eccettu Gay marcia in 2016.

L'annu l'annu, i marchiers cuntinuavanu à aduprà è esce per i diritti LGBT in u duminiu di Taksim, in u cuntenutu di u centru di l'Istambul, in questu generale hè cunsideratu cum'è l'avvene di u Pride Gay più grande in una nazione musulmana, pese à i tassi pisanti di l'autori di u guvernu lucale. I sforzi forti in armati per suppressu a festa di l'orgogliu di Istanbul l'annu passatu si appartenenu direttament in l'essenziali da u presidente conservatore turcu Recep Tayyip Erdogan per favvi d'u votu di u votu di u dirittu di u paese. cultivate una comunità growingu è più visibile LGBT, è assai in a cità più grande di a nazione - in particulari i ghjovani novi - anu accettatu bè di gays e lesbianas.

Ritratti Gay Istanbul

Per più nantu à a scena gay in Istanbul, cuntrole risorse online, cum'è a guida Gay di Istanbul in IstanbulGay.com è a Guide Gay NightTours à Istanbul. Per a l'infurmazione di u viaghju generale nantu à visità Istambul, avete un visu à u situ di u visitore pruduciutu da l'organizazione ufficiale di u paese, l'Uffiziu Turchico e Turchico Turchese.