Ungherese Pálinka

Frutta Brandy da l'Europa Centrale

Pálinka, brandy di frutta in Ungheria, hè una retee spirituali forte per u so punch, sapori è fragrances. Pálinka pò esse acquistatu in Ungheria, tastata ind'i riservi, o urdinatu in ligna. Certi pirsuni facenu u so propiu pálinka, è festivali in Budapest è in Ungheria celebranu una di i piacenu gastronomique favurizate l'Ungheri.

Ancu si pò fà utilizà a pàlinka per esse in borra, i pallicari ùn anu micca interessatu in a producione di una edita chì hè sola notu per u so percentualità di u alcohol.

U pàlinka hà diventatu un artu in Ungaria, cum'è a pratica di fà u vinu Ungherese , è parechje persunalizate chì beanu l'acquavita di fruttu piaceni quì à un modu gustativu di principià o finisce un manghjà.

Pestine Pálinka

Verità pálinka hè solu da l'Ungheria è hè fatta cù frutti nativu è cose da a Regione Furesa di Carpine di l'Europa. A storia di a zuccarera pò esse tracciata parechji centesimi anni, è ùn hè micca dubbitu chì l'ancestori di l'Ungheri di l'oghje ghjucavanu da fruttu di u fruttu di l'arbureti per fermentà è di distillà in una edita cù impressiuni putenziali. Pálinka hè forte, cù un cuntenutu di alkoholu trà u 37% è u 86%. Authentic pálinka vi permettà à u fruttu nantu à u so meritu senza l'aghjuntu di zuccaru, sapori o di culore.

Pálinka hè fatta cù frutti d'arbureti dolce, cum'è prugna, albercelli, e ciliegie. Invece chì hè una cerveza alcoòlica potente, hè tipica attraversata à a temperatura di l'ambienti chì a parte di l'aligria di pálinka è a so fragranza è u savore, i duie chì pò esse anu soppressatu se l'acquavita si sirve friquatu.

Per piacerà e qualità di pàlinka, l'acquavita hè drunkata da un vetru chjusu, cù u tulipanu, è u veru palevule, l'amatori, pò spirimerà è tastate u bè. Pò esse drisse di prima o dopu un manghjà, ma qualchidunu suggerenu chì l'appieganu dopu à un manghjà cum'è digestivu.

Pálinka in Ungheria

Palinka hè cusì integral à a cultura in Ungheria chì si celebra in festività è classificatu è apprizzatu in i tempi.

Certi pò ancu piglià pàlinka-corsi per ellu pudemu evaluà l'acquavita frutta. I magistrati Pálinka sò qualificati à sapè cumu l 'acquavie in una cuncorsu diferendu l'una di l'altri è quali sianu megliu l'altri, chì u gustu è l'aranura sò paragunati.

In Budapest, i festivali chì celebrennu pálinka include u Pálinka è u Salsiccia Festival in uttrovi è u Pálinka Festival in u maghju. Questi festività offri un opportunu bisognu di disputà una varietà di brandies di pruduttori urigginati da tutta l'Ungheria.

U populu in Ungheria fugliu l'alive di u so fruttu. Qualchì parechje cunsiderà una parte di un stiltu di modu di salute è l'utilizanu per benessiri o raghjone medicinal.

Pàlinka-Making Process

Pálinka hè fatta da frutti è cose in u passatu, face u fruttu d'u brandy hè una manera di uttene frutti chì ùn sò micca manghjate à a fine di a stagione. I frutti sò colti è impregnati in un vasu o di a barmelle ripetuta per aiutà u prucessu di fermentazione. A fermentazione si passa in u corsu di parechji misi.

Allora u morta di fruttu passa per un prucessu di distillazioni. Eppuru chì i cumpagnie chì facenu fruttu d'u brandy utilizan distilleri longu è mudernu, certi pirsuni facenu di pàlinka in u so patricia cù u focu è un calderone di cobre.

Quandu u pálinka passa da a distillazione iniziale, hè distillatu novu.

Tipi di Pálinka

Pálinka hè spessu vendutu in altru o ronda furnelli dotore in eleganti per affaccià a so clarità o u culore. Certi spezii populari di fruttu di fruttu include l'alberole (barack) palinka da Kecskemét, prugna (szilva) palinka da u Vallu di Körös, è di a pumu (alma) palinka da a regione Szabolcs d'Ungheria.

Palinka hè ancu datu nomi particulari sicondu cumu hè distillatu. Per esempiu, Palinka hè distinitu da u voluminu di u batch è quantu hè età. Alcune palinka hè vindutu cù fruttu in l'buttiglia. L'altri brandi di frutta sò pensati à esse digestius after-meal è sò fatta cù a carne di uva di rimbursà di pressià u zucchinariu.