Istiqlal, moschea, in Jakarta, Indonesia

A Mezza più grande di l'Asia Àsia, in u Coru di a Capital City d'Indone

Istiziana di a mezquita in Jakarta, Indonèsia hè a mezchevi più grande in l'Asia sudorientale, cuncepimentu di a so situazione in u paese musulmana più grande di u mondu (in termine di a populazione).

A mezquette hè statu custruita in cunformità cù a visione grandi di u primu succorsu di Sukarno d'un statu forte è multi-fiducia cù u guvernu in u so centru: a mezquita d'Istiqlal hè sopra a strada vicinu da a Cattòlica Jakarta, è i dui posti d'adurante ponu vicinu à a piazza Merdeka , casa à Monas (Independence Monument) chì torrente nantu à elli.

Massive Scale da Istiqlal Mosque

I visitori à a mezquette d'Istiqlal seranu cuddati da a scala grandi di a moschea. A mezquette aghja un area di novi ettari; a struttura teni cinqui livelli, cù una sala massiva di preghjudiziu à u centru culpandenu da una grande cupola sopra da i doce pilastri.

L'estruta principali hè flanatu da e squadre in i zoni à u sudu è di l'est chì ponu più venerà. A mezquette hè rechchjata in più di centu mila square di marmura di vindemezza purtata da a regenza Tulungagung in Java al'è stanu.

Hè sorpresa (datu a so situazione in un paese tropicali) a mezidita Istiqlal resta tranquilla à u mità; u teatru altu di l'edificiu, i passageri aperti, è i palti aperti dissipate effittivamenti u calore in u palazzu.

Un studiu hè stata fattu per misurà u calore in a mezquette - "Durante u venneri pricatu à tempu cù l'okkupazione chjera in u salottu", u studiu cuncludi "a cundizione termale hè sempre in a zona di cunfortu di qualcosa calda".

Istitutu di Salottu di l'Ordine è altre Particulate

I fidi ci anu rimpressate i so scarpi è lavate in l' area di ablution prima di cresce à a sala di a preghiera. Ci sò parechji spazii di abluzione in u pianu chjucu, furnucatu cù i plumbing speciale chì permette à 600 baghite per lavare à l'altru tempu.

A sala di preghjudiziu in u bastimentu principale hè di qualità cavernosa - visitatori non musulmani anu osservatu da una di l'upper floors.

A superficia hè stimatu di più di 6000 square square. U pavimentu hè struitu cù una catifa russa donata da l'Arabia Saudita.

U salone principalu ponu accade 16 000 adurà. I cinque piani chì avianu a sala di a preghiera pò cumu 60.000 più. Quandu a mezquette ùn hè micca pienu à a capacità, i piazze superiore sò serve di spazii di aula per a struzzione religiosa, o cum'è spazii di restu per visità peregrinu.

U cupola hè stà sopra à u sopra principali pricanti, sustinutu da i dòde pilastri d'acciaiu. A cupola hè di 140 metri di diàmitru, è hà stimatu da circa 86 tunnellati in pesu; In u so internu hè imbastatu in acero inoxidable, è a so rimmela hè aggratu cù versi da l'Koran, esecutate in graziaciosa caligrafia araba.

I curati in i costi sudu è est di a mezchezza anu una area tutale di circa 35 000 square square, è furnisce spaziu supplementu per circa 40 000 più adulazioni, un spazi vali in particulare durante i ghjorni di u trafficu di u Ramadan.

U Minarete di a mezquette hè visibile da i curati, cù u Monaco Naziunale, o Monas, chì cumplementanu à a distanza. Questu spire pinatu quasi 300 metri d'altitudine, stendu sopra i patichi è punciati da parlanti per emissari megliu u chjaru di u muezzin à a prichera.

I Funzioni Suciali di Istituti di l'Mezcla Istiqlal

A mezchezza hè solu di esse solu un locu per pricà in a struttura. A mezquita di Istiqlal ammenta ancu un nùmmuru di istituzione chì furnenu servizii di serviziu à i solidi Indonesi, è serve com'è una casa di casa per visità peregrinu durante a staghjoni di u Ramadan.

A mezocche Istiqlal hè un destinazione populari per i pellegrini chì cumpranu a tradizione chjamata i'tikaf - una manera di vigilia induve si prisenta, sèntelu sermoni è recite l'Koran. Duranti stu tempu, a mezidità Istiqlal serve à l'altri di 3000 pratiche ogni notte per adulti chì fate u so fast in a moschea. N'autru 1000 pensioni sò sirvuti prima di prima dopu à l'ultimi ghjorni di u Ramadanu, u climaximu di a staghjunione chì porta u numaru di adoratore in Istiqlal à u so picculu annuali.

I pericuti durmisi cù i passagieri chì ùn ponu pricà; i so numeri hoverle à circa 3 000 in quelli pocu ghjorni prima di Eid ul-Fitr, a fini di u Ramadan.

In i ghjorni ordinali, e terrazze è l'area circundante a mezquette à pruteggià u basatu, cunferenzi è altre avvenimenti.

Storia di a mezquita d'Istiqlal

Allora u presidente Sukarno hà urdinatu a custruzzione di a mezquita d'Istiqlal, inspirata da u so primu ministru di Affiars Religiosos Wahid Hasyim. Sukarnu hà sceltu u situ di un vechju fureste Olandese vicinu à u centru di a cità. A so situazione à prossimu di una església cristiana cristiana era un accidente felice; Sukarnu vulìa dimustrà u mondu chì e religione puderanu co-esistenza in armunia in u so paese novu.

U disignu di a mezidica ùn era micca musulmana, ma un cristianu - Frederick Silaban, un architettu di Sumatra chì ùn hà nudda esperma chì designava e mosche anche avanti, ma quellu chì hà avutu guadada una cuncurrenza cunsiderata per decide di u disignu di a mezquette. U dissinnatu di Silaban, mentri era bella, hè statu criticatu per ùn micca riflette e tradizione di u ricanu di u disignu.

A custruzione sia fattu entre u 1961 è u 1967, ma a mezquette hè statu ufficialamenti apertu dopu à a ripresa di Sukarno. U so succissore cum'è Presidente d'Indonésia, Suharto, apre i porte di a mezquette in 1978.

A mezidica ùn hè sparata da a viulenza sectaria; in u 1999, una bomba sfodò in u soter à Istiqlal Mosque, feruti à trè. U bumbardamentu fù culpritu à i ribelli Jemaah Islamiyah, è pruvucatu pagà per certi cumunità chì attaccanu à e chjese cristiani in u ritornu.

Arrivatu à a mezelle Istiqlal

L'entrata principale di a mezquita d'Istiqlal hè attraversu a strada di a cattidrali, nantu à u Katanali Jalan. I taxi è fàciutu di vinira in Jakarta, è sò a via più pratica per i turisti per i viaghjà in a cità - sceglite u taxis blu per piglià da u vostru hotel à a mezocche è tornu.

Una volta inserite, verificate cù u centru di i visitori solu in l'ingrata; l'amministrazione serà stata cuntenta di furniscia una guida turisticu per escortate cù u bastimentu. Ùn sò musulmani ùn sò micca permessi nentru à a sala di preghiera principale, ma ti seranu presu orzu per valdi per i passageri superiore è i terri borde l'edificiu principali.