Ivvavik National Park di u Canada

Ivvavik significa "un locu per dà a nascita" in Inuvialuktun, a lingua di l'Inuvialuit. Assicurativamente cumu hè u primu parcu naziunale in u Canada per esse creatu cum'è u risultatu di un accordu di u patrimoniu aborigine. U parcu pruteghje una parte di i zoni di partenza chì anu usata da i manni di caribou è oghje rapprisenta u Regioni di u Regnu Naturale di u Yukon è Mackenzie.

Storia

U Parcu Naziunale Ivvavik fù stabilitu in u 1984.

Quandu visitate

Mentre Ivvavik hè unu annu sanu, i visitori sò stati sustinuti à ùn avè visitatu in l'invernu. U megliu tempu per un viaghju hè in Marchu è d'aprili quandu i ghjorni sò più longu è i temperaturi sò più cale. Tenite cuntu chì a temperatura extremadamente fredda pò esse sempre di a mità di settembre à a mità di maghju.

Pianu un viaghju per l'estiu è vi assicuratevi di pacà e vostre sunglasses. Dopu vintu ore d'ori di ghjornu per a quasi tutta l'estiu, i visitori anu un occasione rari di campà è camina à ogni mumentu di u ghjornu o a notte.

Cumu truvà

L'aria di Chjave hè oghji a manera più cumuna è pratica di arrivà à u parcu. Questi si dispunibuli da Inuvik, chì si trova circa 120 chilometri est di u parcu. Inuvik hè a più grande comunità di a regione è hè accessibule da a via di l'Escaru Dempster.

I visitori puderanu ellu un volu da u Margaret Lake, Sheep Creek, Stokes Point, Nunaluk Spit e Komakuk Beach.

Dopu dopu esse abbandunatu in u parcu, i visitadori sò nantu à i so proprii finu à chì u avvissu torna pè coglie. Questu hè impurtante per ricurdà com'è u tempu pò esse imprevisible è causanu dewdu. Assicuratevi di pacà parechje dui ghjorni supplementu o suminatoghji è vistimenti in casu d'un viaghju dilittuatu.

Tariffi / Permessi

Cundiziunati in u park sò assuciati cù campi di backcountry è pesca.

Ogìdine sò quì cusì:

Cose da fà

Sè amate u desertu, u Parcu Nazionale Ivvavik hè per voi! Pigliate un rafting di u fiumu di u fiumu Firth per veddi di vista di vaddi vasti di muntagna è cimi ristretti. Sì l'acqua ùn hè micca u vostru, una ruta sìmiliu pò esse pigliata à peda, caminhje per i camini di a muntagna finu à e tarra. In fattu, mentri ùn sò micca struzzioni in u Ivvavik, l'opportunità di scuperta sò senza fini. Semu devi esse nutatu chì i visitori sò obligatori di furnisce una descrizzione dettalata di a ruta pianificata prima di visità u parcu.

Sè vo circate un viaghju di ghjurnata più lercera, verificate Babbage Cascate. I cateni sò situati nantu à a rigioni orientali di u Parcu Naziunale Ivvavik è anch'ellu opportunità per vede u caribou, cintinara d' avè , i pianti salvatichi è i fiori. Assicuratevi di circà l'"stompi d'oti" - un rossu chì hè piazzatu per l'ore; cusì cusì chì pudete vede veramente stampi di beccu!

A mantenenu in mente chì ùn sò micca facilità, servizii, stale stabilitu, o campgrounds nant'à u parcu. I visitori avè sentu còfinu à affruntà urgentimenti è sò cunsigliati per portà ropa, gear, alimentazioni è suminatori extra.

Alloghji

Ùn ci hè micca un'agricultura o campground à u parcu. L'unicu modu di stari hè di campeghju in u paisanu. Siccomu ùn sò micca campings designati in u parcu, i visitori puderanu campà nudda cume à i siti archeologichi. A mantenenu in mente chì i incensicazioni sò illegale in u parcu, perchè si vulete cocilu, avete bisognu di portanu un fogbu campu.

À sternu di interessu fora di u Parcu

Contact Info:

Per mail:
Parcs Canada Agency
Unità di u Campo Arctic Occidentale
POBox 1840
Inuvik
Territori nord-occidintali
Canada
X0E 0T0

Per telefunu:
(867) 777-8800

Per Fax:
(867) 777-8820

Email:
Inuvik.info@pc.gc.ca