Japanese Ceramic Stone Lantern Lighting in Washington DC

La giappunisa giapponese di a Ceramica di Luminazione di Fandula Luminisione hè un alloghju ceremunale formale di a Fanciulla Giappone Giapponese vicinu à l'arbureti di fiori di ciuri in u bacinu di Tidal in Washington, DC. A lanterna fù sculpita più di 360 anni fà è hè stata primu illuminata in u 1651 pè onore u Terzu Shogun di u periodu Tokugawa. Hè stata data à a cità di Washington com'è rigalu in u 1954 è simbolizza l'amici è a pace entre u Japone è i Stati Uniti.

A lanterna hè illuminata sola sola annu per annu com una tradizione annu durante u Festival Nazionale di Ciliegia. A cerimonia hè libera è aperta à u publicu.

Data è Tempiu: 2 Dicembre 2017 3 p. M

Situazione: u nordu di a Basin di Tidal, à u tarritoriu ouest di Kutz Bridge à l'Avenida d'Independenza è 17 Di Strada, SW. Washington DC. L'estazione di Metro più vicinu à u situ hè l'estazione Smithsonian. Vede u mappa. In casu di climatichi severi, a ceremonia si ferà à l'auditoriu di a donne in u militru per l'Ammucchiari Memoriale à l'entrée cerimonale à u Cimiteru Nazionale di Arlington , in Arlington, Virginia.

A lanterna giapponese di Stone in Washington DC hè nantu à u National Register of Historic Places, è hè statu priservatu cum'è u centru stòricu di u Festival anual di Cirasa Culore. Li lanterni di argentu è di petra in Giappone date à 600 AD quandu sò stati primi utilizati per illuminà pagodas e temples giapponese.

In seguitu sò stati usati in i jardeste per i ceremonii tradiziunali di tè nipone. Questi occasioni particulare sò abituati in li sferenti è i linterni sò stati usati per furnisce illuminazione sottupressata. Di solitu, sò posti vicinu à l'acqua o di una curva in una strada.

L'annuncia di iluminazione hè unu di parechje avvenimenti speciale durante a festa di primavera.

Per più infurmazione nantu à assistente à a festa, vede un Calendario d'avvenimenti per u Festival Cherry Blossom