Kanha National Park Guide di viaghju

Cosa da fà, induve l'Stay, è a Jungle Safari Experience

U Kanha National Park hà l'onore di furnisce a scelta per u novu novu Rudyard Kipling, u Jungle Book . Hè ricca in frontianti frontieri è bambù, frontiere, laghi, rifletti è praticati aperti. U parcu hè unu di i più grandi parchi naziunali in India, cun un core di 940 km² è 5800 km² di u circondu è 900 m di altitudine.

Kanha hè cunsideratu per i so programmi di ricerca è di cunzerveu, è parechji spezi in periculosi sò stati salvati quì.

In quantu à i tigri, u parcu hè abbundante di barbiturà (cimi di pappini) è una larga varietà di altre animali è i pani. Invece di prupone una spezia particulari d'animali, furnisce una spirantza di natura.

Location and Entry Gates

In u statu di Madhya Pradesh , à sudeste di Jabalpur. U Parcu hè trè entrate. A porta principe, Khatia Gate, hè 160 chilometri (100 miles) da Jabalpur via Mandla. Mukki hè quasi 200 km da Jablpur via Mandla-Mocha-Baihar. Hè pussibule di attravirsà a zona buffer di u parcu entre Khatia è Mukki. A Sarhi Gate hè quasi 8 chilometri da Bichhiya, à l'Autonica Nazionale 12, circa 150 km da Jabalpur via Mandla.

Park Zones

Khatia Gate cumportanu in a zona buffer di u parcu. A Kisli Gate si trova pocu chilomitri à avant, è guverna in i zoni core di Kanha è Kisli. U park hè chjucu quattru zones nucleari - Kanha, Kisli, Mukki, è Sarhi. Kahna hè a zona più antica, è era a zona prima di u parcu, finu à chì u cuncettu fù abuliu in 2016.

Mukki, à l'altru oppostu di u park, era a siconda zona per esse aperta. In i anni più ricenti, i zoni Sarhi è Kisli eranu agghiunciuti. A zona Kisli hè statu sculpita da a zona Kanha.

Mentre a maiò parte di i vignetu di tigre sò stati aduprati in a zona di Kanha, i ghjorni avvicinavanu sò diventate più cumuni di u parcu.

Questa hè una di e ragiune chì u cuncettu di a zona prima hè abulitu.

U Kanha National Park hà ancu e zoni bufferous: Khatia, Motinala, Khapa, Sijhora, Samnapur è Garhi.

Cumu ellu

L'aeroporti più avanzati sò in Jabalpur in Madhya Pradesh è Raipur in Chhattisgarh. U tempu di viaghju à u park hè di circa 4 ore di l'altri, anche si Raipur hè vicinu da a zona Mukki è Ghjabalpur hè vicinu da a zona Kanha.

Quandu visitate

I posti più prudutti di visita sò di nuvembre à dicembre, è di marzu è d'aprili quandu cuminciò calda è l'animali sò fora di ricerca di l'acqua. Pruvate d'evità u piccu di mesi dopu dicembre è ghjennaghju, chì hè aggradèvule. Pò esse ancu assai friddi durante l'inguernu, particularmente in gennau.

Opening Hours è Safari Times

Ci hè dui safari di ghjornu, principiendu da l'alba à a fine di a matina, è a mità di dopu meziornu finu à u sole. U più bonu tempu per visità u parcu hè prima in a matina o dopu à 4 ore dopu per spiegà l'animali. U parcculu hè chjusu da u 16 di ghjugnu à u 30 di sittembri annu, annantu à a stagione di munzuni. Ci hè ancu chjusu ogni dumellu à a sera, è in Holi è Diwali.

Priscenu i Charges per Jeep Safaris

A struttura di tariffu per tutti i parchi naziunali in Madhya Pradesh, ancu u Kanha National Park, hè stata riformata è simplificata in u 2016.

A nova struttura di tariffu hè divintatu effettuatu da u 1u uttrovi, quandu i parchi riunioru per a staggione.

Sutta a nova struttura di tariffu, i straneri è l'indi paganu a listessa tarifa per tuttu. U tarifu hè ancu uguali per ogni zona di u parcu. Ùn ci hè più necessariu di pagà un tarifu più altu per visità a zona di Kanha, chì era a zona prima di u parcu.

Inoltre, ora hè pussibile di riservà escedi singuli in jeeps per safari.

U costu di i safari in u Kanha National Park consisti di:

A tarifa di permessà safari hè vàlidu solu per una zona, chì hè selezionata durante a risinazione. A tarifa guidata è u tariffu di cunnessione di vittura sò distribuziate ugwalment trà i turisti in u veiculu.

Safari permette u riservazioni per ogni zona pò esse fatte in u Dipossisimu di u Migliore di u Dipartimentu Online. Libru in prima (cum'è 90 ghjorni in anticipu) perchè chì u numaru di i safari in ogni zona hè ristretta è si vende in modu rapidu! I permessi sò ancu dispunibili in tutti i porti, è dinò l'Uffiziu di u Dipartimentu di Sante in Mandla.

L'ospiti chì anu u so propiu naturalisti è i jeep sò urganizati è operanu i safari in u parcu. I veiculi privati ​​ùn sò micca permessi à u parcu.

Altre attività

A gestione di u parcu hè statu introduttu pocu di novu instalazione turisticu. Nuvole pattulini di a jungle sò ghjucate à u parcaghju di u 19:30 à u 10:30 pm, è costanu 1.750 rupee per persone. Elephant bathing sudu in a zona buffer di u parc, entre 3 ore è 5 ore di ogni ghjornu. U costu hè di 750 rupee, u 25 di tariffu di guidata.

Ci sò natura strade in i zoni di buffer chì ponu esse espluratu da piu o bicyclette. Unu di i più apprizzati hè a Bamhni Nature Trail chì hè vicinu à a zona di Mukki di u parcu. I dui camini curtichi (2-3 ore) è longu cammini (4-5 ore) sò pussibuli. Ùn avete missu cunfurendu à una postu di Bamhni Dadar (un altupianu chjamatu ancu com puntu di u postu). Hè una miraculosa vista di l'animali di pastori di u parcu chì u suli disu in l'orizzonte.

Elephant rides possedenu. U costu hè 1000 rupee per persone è a durazione hè di 1 ora. U figliolu di 5 à 12 anni paganu 50% à menu. U figliolu sott'à quattru anni d'età viaghjanu in libertà. Ci voli à fà un ghjornu in anticipu.

Dove Stay

U Dipartimentu di u siliziu furnisce appartamenti basi in casa di siducia in Kisli è Mukki (1.600-2.000 rupee per quartet), è à Khatia Jungle Camp (800-1000 rupee per a stanza). Unipochi sò l'acuratezza. Per riservà, telefone +91 7642 250760, fax +91 7642 251266, o mail fdknp.mdl@mp.gov.in o fdkanha@rediffmail.com

Baghira Log Huts, operatu da a Società di Turismu di Madhya Pradesh, hà cuntable rustiche in u buffu di u buffu trà a porta di Khatia è Kisli. I risultati sò altu (cresce pagà à 9.600 rupee per un doppiu, per notte) è ùn sò micca assai serviziu. In ogni casu, u grandi attrazione di stu locu hè di avè vita salvatica à a vostra porta. Sì una casetta chjosa ùn hè micca in u vostru budgete, pruvate à stà in un chambre à l'altru centru adjacente (1600 rupee a notte, cumprese à pranzi).

Ci hè ancu una gran varietà di altri pensioni, da u budget à u lussu, vicinu à e porte Mukki è Khatia.

A pocura di Khatia Gate, boutique Courtyard House hè delightfully privatu è serene. Per una scappata di rinforimentu, Chalet Chalet Silvano hà cambiatu vicinu à u Banjar River, un brevi di Khatia. I castagni à a famiglia operata Pug Grou Resort sò ricumandati cum'è una scelta di prezzu, vicinu à a Porta Khatia. Se vulete splurge, ti piace u Kanha Earth Lodge vicinu à Khatia Gate.

Mukki, u Kanha Jungle Lodge è u travu di u Saf Safari Banjaar Tola sò prezzu, ma valute. Oltremente, Muba Resort hè una scelta popular. Sì u pensamentu di un rejuvenecimiento risque è stà cun interesse agricultore biologicu, pruvate a famosa Chitvan Jungle Lodge.

In più vicinu Mukki, a premiata Singinawa Jungle Lodge presenta a cultura tribale è arti di a regione, è hà u so museu stessu.

Singinawa Jungle Lodge: Una Experience Tribali Unica

Campionato di l'annu Inspirational Most Inspirational of the Year in 2016 TOFTigers Wildlife Tourism Awards, a stunning Singinawa Jungle Lodge possa u stessu museu di vita è arti, dedicatu à l'artiggiani tribali Gond è Baiga, nantu à a prupietà.

Quand'e scistatu da u carru à l'intrata à a Singinawa Jungle Lodge, è fù accoltu da i so cumpagni di u staffu amichevulu, un ventu afflitu mandò un perdecellu diliziu di foglie d'oru da l'arburi.

Pigliò cum'è s'ellu ci ne stava purificatu i risturanti di a cità, è chì mi riceve à u ritimu lento è pacu di a jungla.

Cammeseanu longu u pianu à traversu u boscu à a mo casa, l'arvuli murmutinu à mè è i farfantarini in prossimu. U ghjornu hè situatu nantu à 110 ettari di a juntaggini cunfini di u fiumu Banjar, è mentri assai centesimi nantu à i safari in u parcu naziunale, Singinawa Jungle Lodge li furnisce i so invitati cù u so propriu naturalistu è offre numerosi esperimenti chì permettenu i ghjastianu in l'animali.

Alloghji

L'alloghji à u lodge quì sclusivu è dispusizione per u boscu. Ci sò 12 chjassi rustichi è chjassi slantesi spazii assai sposti cù i so porchi, un bungalow à a junge di camere, è un bungalow à a jungla di quattru camere cù a so cucina è u chef. Dintra, sò studienti indipinditu cù una fusion of paintings in a fauna, artisti vittoria è artifacti culurite, antichi è articuli fugliati da u patrone.

Massivu e soffrenza di chiuvuli in i bagnati, i pranzi di i cookies di u tigre pugmark, da i pezzi di u jungle indù, di leghje davanti di dorme, sò una chjosa. I letti di rettili sò super còmoli è e campagnoli sò ancu posti di focu!

Esperanu pagà 19.999 rupeani per notte per dui persone in una casetta, cù tutti e ristorante, servizii di un naturaliistu ritenu è di natura, cammelli inclusi.

U bungalju di dui camere incù 26.999 a nudu, è u bungalow di quattru stali custioni 43.999 rupee per notte. Camera di i bungalows ponu esse riservatu per separate. Lighjate i risultati è compari i prezzi in Tripadvisor.

I safarisi in u Parcu Naziunale sò più u costu di 2.500 rupesti per una persunale persunale persunanti, o 5.500 rupee per un gruppu di quattru.

Museu di Vita è Art

Per u duminiu di u duminiu è u direttore gerentale, a Sra. Tulika Kedia, chì stabilisce u Museu di a vita è Art era una progressione naturale di u so amori è interesse in i formi d'arti indigene. Dopu avè fundatu a prima galeria di arti Gond, dedicatu in u mondu di u museu , Must Art Gallery in Delhi, hà cunsacratu significativu tempu per acquistà articuli di e diverse comunità tribali nantu à l'anni. U museu porta assai di sti impurtanti òpere, è documenti a cultura di i tribù indíxeni Baiga è Gond, in un spaziu chì hè accessibule per i turisti. A so cullizzioni include paintings, sculptures, jewelery, articuli di ughjettu è i libri. I narrate accunsentanu spiecanu u significatu di l'arti tribali, significazione di i tatuaggi tribali, l'urigine di e tribù, è a relazione intima chì e tribù anu da a natura.

Village è Esperienze Tribali

In più di esplorà u museu, i visitori ponnu cunnette cù e tribù lucali è apprendre à e so stile di vita in primurà visitannu i so paesi. A tribù di a Baiga hè unu di i più antichi in l'India è vanu in modu simplice, in paesi cù capanghi di mud è senza electricità, senza tocca per u sviluppu mudernu. Si cuglianu cù prudutti primitivi, cultivate è accatastanu u so propiu risu, è pudete cisterna indumenta nova da i fiori di l'arbre mahua. À a notte, i membri di a tribù vèndite in l'indimuniatu tradiziunale è ghjunghjenu à l'allughjenu per fà a so banca tribali à u focu per l'invitati, cum'è una fonte addiscinta di l'inguardo. A so transformazione è a ballà hè attintau.

Gond l'art tribal articuli sò dispunibili in a lodge. Attendu à u mercatu tribale locale locale è a fiera di i vacanti hè ancu cunsigliatu.

Esperienze altre

S'è vo vulete passà à cunfurmassi cù e tribù, pudete furnisce u figliolu da u paese tribale chì l'allughjenu soporta cun voi à u safari à u parcu naziunale. Hè una sperimenta interessanti per elli. Qualchese chì senti cusì energèticu pò ancu andà in ciclu in l'internu di u siliziu riservatu à u tribù di a populazione di Baiga cun belli fugliati di mud, è veduti panoramichi.

Singinawa Jungle Lodge aduprà travagliu di cunsirvazioni per a so fundazione dedicata è pudete unisce à l'attività di u ghjornu, visitate una scola chì si adoprava o volontà di travaglià in prughjetti.

I zitelli l'amarà u so tempu in l'alloghju, cù l'attività apposta cù i gruppi di età.

L'altri viaghjate s'incorporanu di viaghjate di ghjornu à u Phen Wildlife Sanctuary è a spiaggia di u fiumu Tannaur, chì si scoprini una comunità di potters tribali, visitendu una splutazioni biulogica, avvinge à a prupietà (115 spezie d'occhi sò stati registrati), natura è cammina per sapè à u boscu travagliu di restaurazioni nantu à a prupietà.

Altre serviziu

Quandu ùn avete micca avventu, avete un trattamentu riflussi riflissione in u Meadow Spa chì suprana u boscu, o laze per u piscadoru di The Wallow espectacularmente circundatu da a natura.

Hè vale aduprà aduprà tempu in u locu atmosfericu stessu. Distruttu nantu à duie livelli, hà duie dui terrazze in spiaggia cù salone è tàvule, un coppiu di comedor è un spaziu di bar. U chef sirve una varietà diliziosa di l'indiana, pan Asian è Continentale, cù i platti Tandoori chì sò l'specialità. Ghjè ancu preparatu un libru di cucina cu i ingredienti lucali.

Prima di vultà, ùn mancate micca firmà da a buttrega di l'albergu induve puderete sceglie capelli di ricordi!

Più infurmazione

Visita u situ web di Singilawa Jungle Lodge o vede i mo foto in Facebook.

U Kanha National Park Safari Experience

A selva pacífica hè inveci di un locu storicu, da u chatter constante di l'uccelli à l'addevu sporadicamenti di predia quandu un predatore hè presentu. U predatore, u tigru, ùn solu ùn domine u boscu, ma ancu i viaghji di i visitanti di vede.

À 6.15 amu pricisamenti, cum'è quellu chì u soli cumencia à l'illuminazione di l'orizzonte, i parche di porte abbandunate per permette a ligna d'avè i jeeps à a zona Mukki.

A anticipazione, cù u pinsamentu di spotting un tigre hè ghjustu, cum'è i veiculi sò in fronte in diverse direzzione.

Sò sinceratu spergente però micca determinate. Simu apprizziunamente à apprizzà l'omi in a jungle - stu locu magicu chì ispira i stori, nclusa u novu novu Rudyard Kipling, u Jungle Book .

Un manatu di u cervu spotted appiattu passendu grazia à u travu. Ci hè un picciottu solu quì vicinu à a strada di a strada, quasi sana, camuflata in u follatu. Curiosità torna à circà, quandu avemu fighjatu è piglià e ritratti.

U ritmu iniziali hè in pettu, cù temorà di ogni avicinamentu d'animali. Robò veli sambaru masciu, assai varietà di l'uce, un ghjattu impalpieru nìvuru, u ciaru di paduli, è assai monos. Un alchimia masculina in un arbre vicinu à noi ricusa à teme, è aggressivamenti i so denti è i muti.

Gradually, as time diminishes, attention on finding a tigre becomes more marked.

Avemu finisci di freti per sente per e avvistà. Scambià dinò infurmazione cù l'occupanti di ogni jeep chì passanu. "Avete vistu un tigru?" Eppuru, da a passive looks on their faces, ùn hè micca veramente necessariu di dumandà.

Scopre una mahout per un elefante. "Ci hè avutu cunvegni di avvicina vicinu", ci rici.

Ci hè stati posti in u locu per un tempu, alerta cun spettazioni.

U mahout è u so elefante sparisce à a densita selva per pruvà à situà u tigre, a catifa di foglie crackling sottu. Sentiammu li chjassi di avvirtenu ancu. U tigru ùn maneghja micca materialificatu, perchè andemu in manu è ripetate u prucessu in una nova piazza.

Firmà, scurdate per avè i chjama, è aspittà.

Eventualmente, hè u tempu di u colazione à l'area di ritenimentu distinatu in u parc. Tutti l'altri jeep sò quì, è hè cunfermatu, nimu hà vistu un tigru finu à quì. Cumu manghjarè a savurosu alimenta da i nostri logaggi, i discussioni sò stati entre i guida è naturali, è i piani sò furmulati.

Riturnà è verificà i locu postu induve chjamà annunziu. Explore diverse parti di a zona induve u viscamentu di u tigru sò più cumuni.

Eppuru, u tempu si navicenu prestu. U soli ghjè oghje nantu à a so forza, metteranu in crescita, ma ancu sottumette l'attività in u boscu è causendu l'animali per retrocede fora di vista à l'ombra.

"Perchè i zitici sò ancu esse fora?" Aju curiusu, dumandò u me naturalistu. Sì statu un tigru, ùn aghju micca piazzatu di veiculi ruvidi è incontru parechji umani in cuntrullà sempre à seguità.

"A via di terra hè più faciule per elli à caminari", spiega.

"Ci hè menu possibbiltà di elli chì ci sò e spine in i so pane blu. In più, i morti surtanu in terra à a jungla fate sordu quandu i camiati di i tigri, affirmannu à a so preda. Hè facilitatu per caccià quandu puderanu camminà tranquillamente nantu à a strada. "

"Un tigru hè un solu successu à a so prublema una in 20 vede", u mo naturalistu cuntinuò per informà. Quite l'inspirazione per ùn rinunzà!

Comu eranu duvemu à rinuncemu, quandu u nostru tempu permessa in u parcu hè prestu à a fini, avemu digià attaccu un jeep pulled in a parti di a strada. I so occupanti eranu persistanti, a so cumpusizioni electricu! Certu era un tigru. Certamenti anu vistutu prometenti.

Appena, u tigru avia duratu per a parte di a strada dopu avè arrivatu à pocu tempu. Avà solu solu spedinu in a jungla.

Aspittaimu, è aspiteva più more. Sfurtunatamente, u parcu hè stata annunziata è a nostra guidazione hè stata impatient. Ùn hè micca avutu parechje chì u tigre sia fora di novu, è era ora di lascià.

Ci hè un altru safari per a tarda. Una altra casualità di vultà vista di u tigru spusatu. Ùn era micca u mo turnu per furtunà. Un tigru hà attraversu a via di un jeep in un locu chì avemu passatu da un pocu prima prima. Una volta, avemu avutu cuncessu strettu. Hè veramente un aiutu di stà in u locu bellu in u mumentu!

U più vicinu aghju vedutu chì un tigru era un arbre cù u so latu chjappu da l'arricchinu di l'animali. Inoltre, qualcosa dirizzioni, aghju intarratu da l'incantamentu persistente di a jungla.

Vede e mio foto di Kanha National Park in Facebook.