La Legend of Kokopelli

Quale o quale hè Kokopelli?

Kokopelli hè una di i più intriganti è diffusa d'imagine sopravviventi da a mitulugia antica Anasazi indiana, è hè una figura prominente in leghje Hopi. A figura custituiscenu un truccu intrigante o u Minstrel, u spiritu di musica. Kokopelli hè cunsideratu simbulu di a fertilità chì hà purtatu benessiri à i persone, assicurendu u successu in caccia, cultivà è crescente, è cuncepimentu umanu.

Kokopelli hè un sustantivo propriu, perchè sempre aduvà sempri capitalizatu è utilizatu cum'è un nome:

Pronunciation: koh-koh- pell -ee.

Hè stata cunnisciuta cum'è: Flute magician, ghjuvante è ghjuvatu di flute

Misspellings Comuni: Kokopeli

Esempii: Ùn pudete micca cumprà "cumprà" Kokopelli, perchè ellu hè un ispìritu. Pudete truvà Kokopelli in camicie, logoti, è ogni tipu di prudutti.

- - - - - -

L'articulu chì seguitanu era cuntribuitu da Cheryl Joseph, antica di a Cucine Kokopelli.

Kokopelli era a figura principarmenti in u paisolu religiu di u suduvestu, da 500 AD à u 1325 dC, finu à u sviluppu di u Cultu di Katsina. Kokopelli hè più tipu viste per a divinità di fertilità, è hè sempri veneratu da assai tribù nativistani in u Suduveste. Hè ancu cunsideratu per esse unu trucellu, vende per via, insettore, musicista, guirreru è cacciatore magu.

Ciò chì piace u Kokopelli?

A so ritratti varia casi quant'è e so leggende.

Hè spessu muratu cumu un flautista jubilatu, spessu cun un phallus grandus è salipuli cum'è antenna in a so testa. Alcune alcune imagine perch'elli in ghjocu è spianate. Sti distruzioni fisichi, cù l'erecció junk e sempre permanente, sò i risultati di a malatia di Pot, una forma di tuberculosis.

Kokspelli's Humpback

Ci hè pensatu da qualchissia chì u giullatu di Kokopelli puderanu esse evolvente da un saccu chì hè straccu nantu à e so spalle.

U cuntenutu di u saccu varieghja quant'è i leggje.

U saccu di u Cummerciu di Kokopelli

U saccheghju pò avè pussutu mercurie per u mercatu. Questa basa nantu à e credenze chì Kokopelli rapprisintò i primi traduttori aztecani, cunnisciuti com Potchecas, da Mesoamérica. Questi vendevanu viaghjanu da i cità di u Maya è l'Aztèque cù i so merchenzie in saccu accuminciati à e spalle. Sti traduttori anu utilizzatu ancu e so flaute per annunzià quellu chì avvicinavanu à un stabilimentu.

U saccu di i rigali di Kokopelli

Più cumunimenti, si pensa chì u saccu di Kokopelli era in rigalu. Sicondu un mitu Hopi, u saccu di Kokopelli cuntene i zitelli per esse abbandunatu cù e donne chjappi. À San Idelfonso, un paese di Pueblo, Kokopelli hè pensatu per esse un ministere errante cun saccu di canzoni nantu à u so spartimentu chì trada antichi canzelli per u novu. Sicondu a legenda Navajo, Kokopelli hè un Ddiu di a cugliera è assai. Ci hè pensatu chì u sack era fattu di nuvuli chinu di arcuni di l'arburuchju è di e pècure.

Kokopelli hè una di l'imagine più ricunnisciute. Pò esse truvatu nantu à parechji articuli cum'è ropa, mobili, pilate di golf, chiavi chjirali è ornamenti di Natale - qualchissimi fanciuti avianu ancu un tatuu Kokopelli!

- - - - - -

A Kokopelli's Kitchen hè una sucità cù a so strada di specialità corsi chì sò prudutti ind'i Arizona è sopratuttu pacchje.

Tutti i prudutti offerati da Kokopelli's Kitchen sò indigeni à u grandi Sudoeste, è tutti l'alimentari (fora di i cocchi) sò liberi di additivi è cunsirvatori. U granu, fagioli, spices e d'altri ingredienti sò largamente usati da l'indi préistorichi per creà l'alimenti ch'elli aviani è chì porta a ghjente da una stagione di staggione à a prossima.