La Passeggiata in Italia

Stu rituali suciali hè sopratuttu in tutta l'Italia

Quandu innamurà ghjunghjenu in l'Italia è u sole di sera di u to piace di a to piazza piacevule, un ritu di a notte hà intratiguatu: a tradizione taliana di passeggiata , un passu suttili è lentu passendu per i strade principali di a cità o di a cità, in norma in i zoni di pedestrianu à u centru storicu (u centru storicu) o à u lungomare sè stessu da u mare.

Puderete vede parechji adulte maiori chì sò longu à a strada nantu à un bancu o in infermiera di una cervecera o un vetru di vinu in un bar à longu u strada è vedi e cose di i chismes; passeggiata hè quì chì i novi novi è novi babelli sò in visualizazioni, è di novi sapienii.

E persone di tutti l'agenzii participanu à a passeggiata, da i zitelli più giovani chì sò imbarcati in i strollers à i membri più stilettenti di a cumunità chì a piglianza in tuttu. A quantità di curdi e ligne sò in generale in visualizazioni. Parvenite per un gelato, bevande, o appetizer as you wend your way through the streets.

Cosa da Usse

Italiani tendenu à dress up for passeggiata è ricurdativi chì anu una reputazione per vende smartly. Per quarchi, hè un momentu perfetta per falla fora di vestiti novi è eleganti. I turisti sò in generale à fà sparte in i so shorts è i pacchi di ghjornu. (Se vulete mette in bocca in parechje cum'è un americanu di vacanze, perde i pantaloni siciliani è in sneakers in favori di qualchi robba snazzy è fate u pacatu di ghjornu ... Quandu in Roma ...)

Dove è Quandu sia Go

Se vulete truvà passeggiata in a cità o citadina chì visitate, ghjunghje à a strada principali o a piazza più impurtante. In città più grande cum'è a Roma, truvate numerosi passegiattas ogni notte in diverse piazzas è in piaghja piaghje sola. PASSEGGIATA Oghje ghjornu à veda da circa 5 à 8 pm In ghjorni di simana, hè un tempu per a socializazione dopu à u travagliu è prima di pranzu.

À quelli settimane, a famiglia sana manca spessu parte di stu rituali, è passeggiata hè un ritu populari specialmenti u dumenghje notti. Ammanitencole di Domenica in Italia hè spessu un big meal chì hè un affittu longu è disprezzatu, cusì a sera hè u tempu perfettu d'abbandunà a casa è cammina. A sera di u dumenghju hè tradiziunale u tempu di vedà è esse vistu, aghjunghje l'amichi è fà impresi boni in novi.

Se vulete un veru gustu di a vita Italiana, truverete una passeggiata per a notte dumandata è pudete stradi o trova un bancu o barra induve pudete piglià l'scena.

I sughjetti longu di notti d'estiu sò primi ghjorni per a passeggiata. Duranti l'estate, certi italiani anu impunite à a costa o à i laghi per una passeggiata specie. I platti è i cità marittimi sò spessu chjucchiati da i vitturi nantu à u findi d'uttimi è per u mesu di l'agostu chì quandu assai d'Italia hè di vacanze, è passeggiata hè una grande parte di a scena culturale mari.

Passeggiata hè più prominente in l'Italia miridiunali è in l'isuli di Sicilia è Sardegna è in certe parti di u paese. Passeggiata si passa in quasi tutta l'annu in i centri italiani meridiuni, i cità, è longu a costa, è ghjè regula in casi tutti i cità è a cità chjuca in tuttu u paese.