Las Vegas Gay Bars Guide - Best Gay Nightlife in Las Veags

Las Vegas hè quarchi cosa di un poviru spertu quandu vene à a vita di l'omosessuale. Per una parte, hà tutte l'elementi di una cità chì puderebbe pensà chì pò esse affucatu cù i clubs gay: un immensu sportu è attività di seguente (GLBT è altri), un grande contingente di veicultini chì travagliani in l'industria di l'intrattenimentu è l'ospitalità, è una passione à u rinu à u clock di revelry (hè quì ... ghjente d'alcuni abbianamenti sò aperti 24/7).

Invece, a maiò parte di visiti à Vegas - giude o diretta - centrà a so energia in a Strip.

Need a place to stay? Vede a Guida à Gay-Friendly Las Vegas è resorts .

L'articulu ciuscianu cum'è Elton John, Barry Manilow, Bette Milder, Margaret Cho, Cher, Kathy Griffin è altre riguardu cusì regularmente (some d'elli cun cuntenuti semi permanenti), è parechji di i casinò i più crescenu di a cità chì prisenta mostra di marchee è Musicals, i bars di a cità sò assai prufessori. De rigueur entre fanatichi di drag, per via, hè Frank Marino's Divas Las Vegas (Linq Hotel & Casino, 3535 Las Vegas Blvd. S, 702-794-3261), in quale l'immeuble femminile di classe mundiale Marino retrata un scantu convincenti Giuvanni Fiumi, cù un vastu scrivutu di capricci femminili, all-steddi diretti à tutti di Cher à Celine. È ùn si scurdanu di i muderni muderni di i clubi è di i salotti in i casinò di a Strip, pò sculaccià una munzidenza rimanda in diretta, ma assai ghjente è lesbiani frequenti ancu questi spots.

Pudete cumprà vende per Divas Las Vegas ccà.

Tutta ditta, Las Vegas hà da circa 15 bars gay, assai di elli raggruppati in un quatu quadru à u longu di u Paradise Road à u nordu di l'aeroportu è à u sudu di u Hard Rock Hotel gay-popular - un spaziu spessu duminatu "Gay Quarter" o " Fruit Loop . " Una pussibulita pocu pocu alluring di vecchia e gay bars si trova in un vastu locu u locu cumpratu shopping chjamatu u Centre Commerciale - straddles u 900 quadru di E.

Sàhara è E Karen avenghi, un brevi cimitè in u livante di u seccu di u nordu (ick), è un pocu sudu di u centru di a cità, chì hè traditu hè stata riduta, ma hè stata sottocupata un risurgimentu di tardi, cun assai novi è sviluppu interessanti. U Centru cummirciali deve esse nutatu, in ogni casu, per un maravigghiusu assetu - hè casa di unu di i restaurants mituluggianu tailandesi in l'uvestu, Lotus di Siam , chì ghjè oghje sia assai amici gay.

Allora chì sò i notti ghjorni coolest in Vegas?

Disghieri gay di a Strisca cum'è Krave è Affair ùn sò più in funziunalità, ancu chì ci hè rumore chì Krave hà da ripiglià in un certu puntu. A più nova è a più perseverante échecchie à gay clubbing relativamente vicinu à a Striscia hè Share Nightclub (4636 Wynn Rd., 702-258-2681), chì hè à punente di u Citticulu cintrali nantu à l'I-15, un blocu di u nord di Tropicana Avenue è abbastanza vicinu bar gay di longu di Charlie's.Share ha una grande, pulsante pista di ballu, servitore di bottiglia, strippers caliu è molti divertenti nudi di notte.

L'Associazione Fruit Loop hè questu quì d'una famiglia di i gay bars, u più praticatu è u Cumune di Piranha Nightclub (4633 Paradise Rd., 702-791-0100), un locu, sceney, un locu per tutti.

Cumplintà u quadru Fruit Loop, un locu famusu chjamatu Freezone (610 E. Naples St., 702-794-2300) tira un biertu di falò - anu più d'una seguitu lesbica, quì.

U Centru cummercializatu predefinitu hà pussutu un pochitu di spazii orientali orientali - Badlands Saloon (953 E. Sahara Ave., 702-792-9262) per i paesi di u paese; Spotlight Lounge (975 E. Sahara Ave., 702-431-9775), chì hè stata cambiata in un spaziu nicer piace à l'incarnazione precedente, ma ancu prupone una munzura toscana assai località; e dui saunas gay (vede u guvernu di i Gay Bathhouses e Sex Clubs per più nantu à elle).

LV pussedi un pocu di altre alcune bars famosos per a cità. Emu cura di l'attinzioni di pussede u so sensu di u kitsch interior, u spaziu fetitore di coiti, è a sensibilita cresce, u chjaramente chjamatu Fun Hog ​​Ranch (495 E.

Twain Ave., 702-791-7001) disegnava un raffu bellu ghjocu è amicinatu di tutte l'età è l'aspetta. Per u paese di u paese di u paese, da questu l'attuali più famosa hè a Charlie's Las Vegas (5012 Arville St., 702-876-1844), una relazione estrema di e varie chjassi di Charlie in Denver, Phoenix è Chicago. Questu hè un locu festivu cù cunventi cusì impetuosu.

Una altra bona scata hè Goodtimes (1775 E. Tropicana Ave., 702-736-9494), una cumunità di cunfessori chjucu in u stessu centru cummerciale chì usava à sustene u museu Liberace chì hà abbandunatu trè tristemente (ùn ci hè parlà pò esse rientramente - stà sintonized). Goodtimes hè un tempu bonu bonu nant'à u luni nuttati. In a stessa parta di a cità hè unu di i più recenti bars gay di LV, The Garage (1487 E. Flamingo Rd., 702-440-6333), un casale è nicely nicely décoré (complete cun un tema vintage-car è sexy-mechanic) spuntinu cù piscina, darts, shuffleboard è specials of great drink (in particulare durante a so tempiu).

Chì deixa un pocu di junzioni di vicinanzi supplementu - posti chì puderebbenu micca piglià a vostra mamma (ancu s'ellu hè membru di PFLAG). Questa hè Vegas, postu chì tutti i lotteri di u paese di u locu possa un certu parolle di sighjie (à certe volte). Ci hè Bastilla di u 3 (1402 S. 3rd St., 702-385-9298), antica cunnisciuta da Snick's, chì hà stallatu dipoi u 1976. Hè u centru di u gay di più, però micca eccu un passe à emozioni. In altre locu di vicinu, inclùne Flex (4371 W. Charleston Blvd., 702-385-3355), cù a so staggerata di l'amatori di striante striante; Eagle Eagle Las Vegas (3430 E. Tropicana Ave., 702-458-8662) bar di culore.