Santorini Map and Travel Guide

Santorini, also known as Thera or Thira, hè una isula vulcanica, l'isula più meridionale di e Cicladi (vedi u Cicladi Mappa ). Ci sò trette villaggi annantu à Santorini è pocu più cà 14 mila persone, un numeru chì inesanu in u mesi di l'estiu, quandu a famosa plaja hè stata impastata cù l'adulazioni di u sole. Da u carte pudete vede l'estru volcanicu chì, prima di splàvanu, furmò una sola isula.

Perchè Andate? In u locu in un spaziu cusì compactu vanu à vedere parechje di e grandi platti di u mondu, paisaghji spettaculari è altitudine stondi sicilioti affundiblii, antichi città, ristoranti boni, quaff uni di u vinu più beddu chì andaraghju in Grecia, è caminate nantu à un vulcano sopra à tuttu? I tombi di Santorini sò famusi. Sì, u Museu Industriale Santorini Tomato vi diciarà a storia di i pumati privati ​​è cumu si sò stati cultivati ​​senza regi è tratatu in pezzi cù l'acqua di mare vicinu. [Museum Visiting Information]

Per andà in Santorini

L'Airport Naziunale di Santorini hè situatu vicinu à Monolithos, à ottu persunale à u sudu di Fira. Pudete piglià un volu domesticu da Atena chì pigghia un pocu menu d'una ura è ora. Ci hè di circa 20 minuti per andà da l'aeroportu à Fira. Compare tariffs à Santorini Airport (JTR)

In Grecia, e battelli sò assai numerosi in l'estiu chì altri staciuni.

Guàrdati di questu quandu anu investigatu i biglietti di ferry. Scuprite u viaghju sottumessu à u trasportu di staghjunata cù: Ferries grecu .

U ferry da Pireo (u portu di Atena) vi riceve à Santorini in 7-9 ore. Pudete scantificà un coppiu di l'ore off à piglià un catamaranu o un hydrofoil. Scaricamentu di cunfruzione di Pireu à Santorini.

Una volta in Santorini, pudete piglià cunnessione freti cù altre Isule di Cicladi è ancu Rodi, Creta è Salonicò. Da Rodi pudete piglià un ferry à Turquie.

Piazze di visita in Santorini

A capitale di Santorini hè Fira , chì si trova nantu à u caldera di l'isula nantu à un penzu 260 metri sopra u mari. Oghje un museu archeologicu cù i finds da u settore minoicu di Akrotiri, illustratu da a cala russa à u sudu di u populu di Akrotiri. U museu Megaron Gyzi cuntene una cullizzioni di ritratti di Fira da prima è dopu u terrimotu di u 1956. L'anticu portu di Fira hè di barche crucero, u portu più sur (indicatu nantu à u mappa) hè utilizzatu per e ferries e crucero. Ci sò a tradizione turisticu rispunsevule cù una forte enfasi in a ghjuvintù in Fira.

Imerovigli si cunghjudizeghja à Fira per via di piste via Ferastefani, induve ellu tene u mumentu di Kodak quandu retroviere.

Oia hè famosa per i visioni nantu à Santorini à u tramontu, in particulari vicinu à i muri di Kastro (casteddu), è hè più tranquillu da Fira, anche di qualchì bastanza sappiutu in una vera stima.

Molti pirsuni pensanu chì Perissa hà u megliu spiaggiu di l'isula, una spiaggia di 7 chilomitri à schiuma bianca nìura, cù assai facilità per i bums di mare.

Perissa hà festigliu religiu annantu à u 29 di l'aostu è u 14 di settembre. Kamari hà l'altre spiaghitore negra di l'isula. Tant Kamari è Perissa anu un centru di diving.

S'è vo circate una sperienza di spiaggia silenziale, difficiule in Santorini, Vourvoulos in u nordeste hè quantu quantu hè bellu chì face.

Megalochori hà parechje ghjesci interessanti è hè un centru per degustà u vinu di Santorini cù Messaria , chì alsoe parechje shopping per quelli di voi chì facenu stu tipu di vacanze. A Messaria conta ancu e carichi sulforati è e chieteli chjaru è tanti tavernas.

Emporio pussedi un casteddu è e strade turchante chì cunfusi pirati in i vechji ghjorni.

Truvarete u Museu di a Preistorica Thera in Akrotiri , cù l'scavi di u 17 Secu aC truvata à u sudu di a cità moderna.

A spiaghjarata di spiaggia di Akrotiri hè vicinu à u situ anticu è quì puderebbe aghjunghjenu i barche à altre platea.

Santorini hè ancu pruduttore di vini fini. Jacquelyn Vadnais hà una punta nantu à una cantina chjesa di una camara, è a so degustazione in Domaine Sigalas Santorini hè annunziata in sì ... Ci hè Wine Tasting In Santorini, Grèce.

Quandu sia in Go

Santorini hè calda in l'estiu, ma hè un calore secondu - è ci sò assai platti chì aspetta per aiutà à dissipate quì caloru. In fattu, Santorini hè solu unu di dui posti in Europa per esse classificatu com'è un clima di desertu. A primavera è a cascata hè u megliu di u viaghju, ma a ghjente si aghjunta à l'isula in l'estiu. Per charts di u clima storicu per u viaghju di planificazione, vede: Santorini Clima e Tempiu.

L'archeologia di Santorini

In più di u museu in Akrotiri, i dui siti archeologichi maiori di Santorini sò antichi Akrotiri è antichi Thira. L'Acrotiri anticu hè un tempu chjamatu "Pompeii Minoani" per causa di l'enormi eruzzioni volcanica di 1450 aC. In Akrotiri, u populu paria esse scappatu; Nisun scuru umanu anu statu scupertu per i archeologi.

L'antica Thira hè sopra à e nomi famusi di Kamari è Perissa. A cità era occupata da i Dorian in u 9e seculu aC.

I destinazioni sacri avemu una bona infurmazione per i dui siti: Antichi Akrotiri | Ancien Thira.

Dove Stay

Romantici sò generalmente stati in hotels o villas cun veduta di a caldera, spessu in Oia è Firà. Quessi sò custanti.

L'autra opzione hè di rentà una villa nantu à l'isula. Chì puderia esse più romantica ch'è questu? Cume hè una casa caverna?