Red Beach, Nude Beach di Creta

Nota: Ci hè più d'una "spiaghja roccia" in Grecia, un nomu allatu à qualsiasi postu induve a sabbia hè un pocu rosatu o rusty-colore, è parechji spessu sò spessu naturista, ancu a Red Beach à Santorini. Arcuni fonte pudete cunfundini i sfarenti "Kokkinos Ornos", perchè esse sicuru chì l'isula hà significatu quandu decide di parte.

Creta Nude Beach

Questa stagione prediletti in u Creta miridiunali pò esse acquistatu da l'acqua da via petite barca, kayak o, horrors, spiaggia, spiaggia di tartaruga, o camminendu circa 25 minuti da Matala .

L'accessu hè sopra à una muntagna induv'ellu sorda è una strada, chì porta da una strada di terra à e monticole, necessa scrambling nantu à una spina di rocci.

L'altra viaghju, chì hè più piacevule, principia à a fine di a fila di bars à u latru di u Matala à u mare induve una rampa chjappata in spiaggia torna à i scoglii. Mentre era sempre impetuble à un coppiu di spots, ùn hè micca pienu è a più ùn hà bisognu di usà e so mani à scramble up. Se stray off the obvious path, anu sappiutu chì ci sò parechji coppuli in u cimitanu in u cimiteru in u calcariu, altri d'elli occupati , ma in ogni casu, ùn hè micca un locu chì vulete scopre in inesperumente quandu si cammina sola.

À u cima di i scoglii sopra a Red Beach, circa 300 yards o da u principiu di u percorsu in i bars, hè una fossa di capra cù una porta. Andate per questu, aghja vultà dopu, è cumincià a falata à Red Beach.

In u caminu, avè vistu granciati boni di rosati chjappi marini in u so state di dorme d'estiu, facennu scorci in u latu; avè cumincianu à spuntavanu in quandu a caduta.

À l'altu veranu, ci sò e chjassi di sulle è umbrella in Red Beach, ma a maiò parte di u tempu si puderà arrimbà à a vostra propera spugna o sarong per guardà a qualcosa trà u sole è a sabbia. A casetta di a risidere di u sole posponi limòsiti limitati, cumpresa una canna grandi, ma pò micca esse sempre operatore, affinch'elli ponu esse l'indispensabili cun voi.

A tutta a spiaggia hè nudisticu cun fidanzaduli , ma i corsi più chjucchi sò in u nordu di a spiaggia vicinu à e roche chì eranu sculpitu in intrudui formi Minoani è Egiziani per un omu belga chjamatu Gerardu pocu anni fà.

À u primu ghjornu di primavera, a nudity completa hè l'eccezzioni in quantu chì u reguli, ma ci sò sempre assai visitatori in vestiti d'acqua. Sì l'aglientu sò rough, utilizate cun vigore, perchè ùn hè micca salvatore.