I Cittati di Creta

Creta hè l'isula grandi di Grezia. Mentre chì hà incantatu villaggi incantevuli, Creta t'hà qualcosa chì nisuna isula greca pò palesu - una cità. Ciò chì hè più, Creta hà cinque cinque, tutti adorning a costa nord.

E multiplicità di Creta ùn deve micca surprisa, ancu in tempi remoti, Creta era cunnisciuta com'è una isula di cità, novanta d'elli, secondu l'Omeru. Mentre ch'elli sti siti antichi ùn anu statu "cità" in u sensu mudernu, eranu centri di u cummerciu, l'industria, u guvernu, è a difesa.

Ciò l'altru, e cità muderni di Creta parevanu anu appendutu nantu à l'antichi, chì ci devenu l'idea chì i minoichi ùn anu avutu pocu prublemi cù l'urbanisazione muderna. Elli scopre un bonu postu trè o quatre mila anni fà, è ùn avemu micca migliuratu assai in e so scelte.

Heraklion - Capitale di Creta

Appena chjamata Candia o Kandia, a cità di Heraculi o Hercules ocuva u situ di un anticu portu minoicu. U situ di u palazzu Minoanu di Coniosi hè una distanza corta inlande, da u nordu di quale era un ruru navigable in i tempi antichi. Coniosu stessu hè custruitu nantu à un situu Neuliticu chì pò esse u primu locu abituatu permanente in Creta, facenu è - Heracliuni - trà i siti più abitanti stati ancestrati oghje.

Più nantu à Creta:

Chania - A cità di l'Occidenti

Chania, ancu chjamata Hania, Xania, è varianti simili sò situati à punenti di Creta è hè vicinu à a grande cità di Kissamos.

Chania hà statu un portu impurtante in a so storia, è prubabilmente conserve un ricordiu di u marinale minoicu - e strade ùn sò micca cruciale quant'è i catene, cusì spaziamente spaziati, i porti maiori eranu prubabilmente una caratteristica di a vita antica Minoa. Chania hà un aeroportu impastatu è hè vicinu à a basa americana in Souda Bay, attraendu assai visitatori di i Stati Uniti.

Rethymno

Situata quandu Chania è Cesanau, questu cità portu ùn hè cusì cunnisciutu cum'è i so vicini à u livante è à u punente. Hà un locu storicu chic charming è perchè hè menu pocu populari, i prezzi sò più bassi per alberghi, restauratori è ancu shopping di ricordi.

Più nantu à Rethymno

Sitia

Accuglianza di un museu archeologicu excellentu chì mostra u misteru grandore figurine d'ivori chjamatu Paleokastro Kouros, Sitia hà un portu di pocu induve l'accessu à qualchi di l'isuli Dodecanese è fora. Un pequeño aeroportu hè sottumessu à espansione per espansione, perchè Sitia prontu sia una alternattiva viulente per arrivà in Cracovia.

Agios Nikolaos

A citadine estremita di Creta, Agios Nikolaos hè vicinu à i centri di lussu di Elounda è l'antica cità di Latu, è hè ancu una stata di parechji navi à l'isuli Dodecanese. Hè un museu archeològicu excelu, una cimezza internu prufonda chì hè stata abbandunata è numerosi ristoranti è discutteti .

Mallia o Malia

Mentre Mallia ùn anu micca qualificata cum'è una cità - hè sopra principalmente una fila di restaurants è bars, cù uni pochi è pocu s'ellu a industria lucale distinta chì serve e vite turistici - hè ancu custruitu nantu à un situ solu chjamatu urientale di i Minoani, chì erettu u palazzu cungiatu di Mallia nantu à a costa.

Mires è Tymbaki

I città più grossi in u Crete baghittatu à u bordo di u Mesu di Mesara, questi sò centri agriculi cù pocu qualchì altru hotel o altri servizii. Ci hè stata lassata à i paesi più chjuchi in a regione, cumprendi u paese piacevule di Kamilari, a cità baltica di Kalamaki, è a famosa "Hippie Town" di Matala. Se vi viaghjate in busu da l'Errachju per visità l'anticu palazzu Minoanu di Phaistos, avete generalmente cambià l'autobus in Mires. Mires hè dinò scrittu "Moires", in particulari nantu à i segni chì marcanu a strada di Cesea, perchè sì stata guida, cercate a grafia alternativa. Hà ospitanu un mercatu di strada nantu à i sàbbatu è si trova un parechje di vende di automobile just outside town. I dui città dipendenu di u mercatu locale in particulare di compra di turisti.

L'altri cità mpurtanti nantu à a costa sud ùn sò micca bè chjamati cità, sia, ma includenu Paleocchara à punenti, Chora Sfakia nantu à a costa, è Ierapetra à l'Est.

Chora Sfakia hè a capitale di a regione Sfakia, ma sempre, mantene un sensu di paese di costa è pò esse ghjucatu da a strada è di u ferry. Hè un spedizione per parechji turisti chì visitanu a Samaria Gorge , cum'è u ferries li misurà migliara elli à ogni ghjornu per allora à l'autobus ind'è a costa nord di Creta dopu à falendu per a gola.