Guida per visita in u Mahakaleshwar Temple in Ujjain

U Tempu Mahakaleshwar à l'aspettazione?

U templeu di Mahakaleshwar à Ujjain, in a rigioni di Malva di Madhya Pradesh , hè un locu di perigginariu impurtante per i Hindus cum'è dichjaratu chì hè unu di i 12 Jyotirlingas (l'abitudini sacri di Shiva). Hè cunsideratu ancu unu di i 10 tempii Tantra di l'India, è hà l'unicu Bhasm-Aarti (ritu rossu) di u so tipu in u mondu. Inoltre, ùn hè stata fatta da u so bè? Sujata Mukherjee nni rici a so sperienza in u tempiu Mahakaleshwar.

Tempu T'aire di Mahakaleshwar

U primu chì ti senti intesu chì i vostri lucali chì avete a visità u tempiu Mahakaleshwar hè chì vi tenite bisognu di assicurà a "Bhasm Aarti". U Bhasm Aarti hè u primu ritu adupratu ogni ghjornu in u tempiu. Hè fattu per svegliarè u Diu (Signore Shiva), fate "Shringar" (untu e vistutu per u ghjornu), è eseguisce u primu aarti (una offerta di focu à a divinità lampendu lampi, incensu è altri punti). L'unicu di questu aarti hè l'inclusi di "Bhasm", o cendizzioni da piras funerali, cum'è una di l'offerte. Mahakaleshwar hè un nome per Lord Shiva, è significa u diu di u tempu o morte. Questu pò esse unu di i ragiuni di l'esclusione di e funnaru. Tandu serà assicuratu chì questu aarti hè qualcosa chì ùn devi micca missu, è chì quandu una fresca fresca ùn hè purtata in a aarti ùn pò micca inizià.

Aide à Aarti

Avemu dichjaratu chì l' aarti cumencia à 4 ore è sì avemu duvemu pruposti a nostra propria puja (prichera) per separà, avemu da avè bisognu di fà dopu à l' aarti è avemu da pudè passà un cedo d'oghji esperendu.

Ci hè dui manere di guadagnà l'ingressu à u tèmpiu per vede stu nomu - unu hè per mezu di a linea di liberu, induve ùn avete micca de pagà salve per qualsiasi pruposti chì vulete piglià l'altru hè per una "VIP "U bigliettu, chì vi permette in una linea più corta è aiuta à guadagnà più veloce à u sanctu.

Inoltre, si avete in u libru di linea libera, sò permessi di valdi ciò chì vulete, finu à chì hè appruvatu. Sè vo site in a linea VIP, l'omi anu da vede a tradizione dhoti, e e donne anu purtatu un sari.

Aarti VIP

Mentre chì tutti ci anu dicentatu chì i votu VIP sò dispunibule nantu à u tabulazione di i capelli in tuttu u ghjornu, hè dispunibule solu da 12 ore à 2 ore. Dopu avemu ghjunghjenu in Ujjain à a sera, avemu missu sta finestra è hà avutu decide di l'entrata gratis linia.

U bigliettu "VIP" hè una funzione di i tempii più populari in India. In ogni casu, u prezzu di u "VIP" varieghja. In Tirupati (u possibbilmente u santariu più chjese in India) , per esempiu, a linea di linea di liberu hè un stennutu di 12 ore à 20 ore, è à parechji ghjorni. U vostru usu di un bigliu VIP agisce u tempu d'aghjustà à circa duie ore o più menu, essendu essendu a salta a linea. Ma, l'imbricata libera è e lattice VIP fusione prima di scurdà u sanctu, perchè ùn ci hè nudda diferenza in i dui modi d'ingranza.

In Ujjain, però, truvamu chì l'accessu VIP assicura ciò chì - trattamentu VIP.

Aarti A Pagina Libera

U primu, solu un centu devozione sò permessi per a linea di l'ingiru di liberta, perchè vi cunsiglià per unisce a prima linea per assicurà chì vi vene.

Avemu dichjaratu chì a ghjurnata era un bonu tempu per andà à u tempiu per evitari u ghjallu. Quand'ellu ghjunghjenu à 2 ore, truvamu una famiglia di sette ghjente quì, chì era statu avvistu à unisce a cola à a mezanotte, solu per esse sicura. Allora era stesu longa, in u fruttu immobbilanti. Avemu scrittricatu nantu à l'avvienzii di aglutinà finu à 3 ore, quandu a ghjente hà iniziatu à turnà in a linea è a crescita prestu prestu à circa 200 à 300 parsoni sottu à noi. Ùn ci avianu micca annunzii, senza signali di vita in u tèmpiu, nunda di dì chì l' aarti anu succidutu ancu, finu à 4:20, quandu e porte funu aperte per passà a verificazione di sicura.

I salotti d'espera in u tèmpiu anu stati equipati di disposti telecasti viulati da u ghjornu di u sanctu per i permetterà e persone chì missanu l'accessu per vede u papatu. Allora mentre chì un centu persone ci sò veramente permessi à u cumandamentu principalu, l'altri sò permessi di stà in u salonu di l'aspetta è vedi l' aarti nantu à a schermu.

Per ùn perverà perde una volta di u tempu in a verificazione di sicurità, hè megliu ùn purtà nunda solu a vostra offerta in u tèmpiu. Avemu avutu tramezu a vigore in u salone di l'attesa per truvà chì l' aarti avia digià principiatu, cù l'iniziali "VIP" digià in u cumplessu. Anu ancu permettenu di participà à e primi abuluzioni di Diu.

I prublemi cun u mastru

U sanctu in u Tempiu Mahakaleshwar è troppu chjuca per permetterà più di 10 persone à u mumentu, perchè u tribunale di i capeddi hà custituitu una galeria di vista fora da u sanctu. Quandu u tempu chì u libru di linea libera hè stata permessa à a galeria di visualizazioni, a linea VIP hè intrutu è e ogni sughjettu chì permettenu una veduta in u sanctu sò stati pigliati. Ci hè una tempesta semi-stampedda quandu u devota di una linea libera di ingressu scramble per arrivà à un spaziu chì li permette ancu a mità apertura di u Signore.

Per bisognu, pudemu truvà un locu da duv'ellu pudemu vede a mità di u lingam. Per u restu, avemu avutu a vede a sommelli tracciati nant'à a galería di visualizazioni.

Questu, ponu cunsiderà inacceptable. Pò esse u bisognu di cuntrullà u nùmeru di persone chì permette a través da a linea di ingressu gratuitu, è ancu offre l'opzione di un bigliu VIP chì permette a parsona anziana, o parsoni chì pò pagà, per scurzà u so tempu d'aspittà. Inoltre, e dui ligami anu bisognu à esse permettenu cumuni. E, cum'è in Tirupati, i linii deve fuserà prima di cresce u sanctu. Dopu tuttu, sti cuntrolli sò solu introdutte per i mortali in u tribunale di i capelli, è ùn eranu micca previsti da u Signore.

Prucessu di Bhasm Aarti

Tuttu l' aarti duranu durante 45 minuti à una ora. A prima parte di a aarti , mentri u "Shringar" hè fattu, hè sublime è vale digià a scramble. In ogni casu, a parte di "Bhasm" propiu - chì avemu avutu sente annunziatu à micca finamente - dura solu un minutu è una mezzo.

Inoltre, duranti u minutu cruciale è a mità di quandu avissimu avutu veramente da vegu da 2 ore, e donne chjudaranu chjudi i so ochji. Questa parte trouvu ridiculu - perchè e donne ùn mieghjanu à u Signore quandu hè adornatu cù u Bhasm, quandu avemu avutu avà vistu ch'ellu era adornu cù pasta di sali.

Per ùn esse cunsideratu irriscimentu, aghju sneaku uni pochi minuti mentri a parti di Bhasm partiu, sperendu chì u maestru s'hè sappiutu questu quì era di vede per vede è avia sopr'à u friddu di morsu. Inoltre, avemu amparatu chì u Bhasm chì hè stata utilizata ùn era più di piras funerali, ma invece solu "Vibhuti" - a cendra sacra utilizata in a maiò parte di temi, à volte fatti da u foglie di foglie pate.

Dopu chì u Signore hè adornatu in u Bhasm, u veru aarti principia, cù l'offerta di i lampi. Aarti hè accumpagnatu da canti di l'elogji à u Signore, è aghju avutu aartis in altri tempii induve i canti sò veramenti belli è amori. In u tempiu Mahakaleshwar, i chants eranu una cacumu di armunia di cunsunanza è i platti scontri, chì si svilò in u pitch u vulume, finu à ch'è sò sicuru ancu u Signore ùn pudia micca dirizà ciò chì era chjamatu.

Dopu chì l'Aarti hè finitu

Allora accuminciau a seconda timperà di u ghjornu. Quandu l' aarti era cunsideratu, i devoti foru offerte offerte e so preghje persone à u Signore. Per fà quessa, una siconda linea hè stata aduprata è a ghjente hà scrambledu da a galería in vista di unisce à l'altra linea.

Esse impiegatu, e persone chì erani digià in a sala di visualizazioni avianu a passà da tuttu u modu di u tempiu, è tornu à a linea chì s'hè furmatu prima.

Essenzialmente, i persone chì èranu stati retti in l'aspettante perchè ùn anu micca fà u furtunatu 100 speduti per avanzaru per formar a seconda linea. A ghjente chì avia avè fattu u so avè à reticinaru a linia sottu à elli - riflettendu à u prucessu prufunente. Saria statu assai cusì faciule per avè a ghjente in a sala di a vista cumminca i so preghje è lasciate, è poi allora à l'altri, in una manera ordenada!

Mentre chì unu chì aspetta in a fila, i sacrificadori sò stati cun u pianu di aarti chì dà à tutti a tica sacra, è questu quand'elli si vanu verificate a linea per un affari avanzatu. U momentu vi vede una persona chì viaghja appaghjate, u viottu avà immediatamente à escortà à voi per fà un "Abhishekham" (un rituali chì vi permette per abbandunà u lingam è offerte e vostre preghje), ovvi à u ritornu à una tarifa.

I devoti poviri sò ignorati tutte e tika.

L'avemu fattu in u sanctu, è mentri chì ci sò volontiri chì sò stati stracciati à i persone per permettà a linea per mantene si move, pudemu stallà longu à fà i nostri pezzi satisfactoriamente senza esse puliticci. Questu hè stata ottata da pruduce strategica di dui 50 noti di Rupie chì avemu vicinu à u primu pruteziu.

Tempu Mahakaleshwar Overall Experience

U Jyotirlingam di Mahakaleshwar hè l'unicu tèmpiu ch'e aghju vistu chì tutta a cummerciale di vedà è di pricà à u Mahadeva allu putenti hè trattatu veramente un cummintimentu. I devoti in u libru di linea libera sò ignorati - ùn sò micca eletti in pocu prima di l' aarti principia, nuddu assicura ch'elli anu una bona chance di occupanu sedi per vedà l' puja , ùn a cura di i devoti poviri chì ùn anu micca u soldi per assicurà chì anch'elli passanu un pocu minuti senza disturbà cù u so Signore. Questa hè disappruvazioni è scuraggiante, è spieca l'apatia sentia da quelli chì sò in a linea libera di liberazione di quelli in a linea VIP.

Sujata Mukherjee, l'autore di stu articulu, ponu esse contactatu per email. tiamukherjee@gmail.com