Guide Essential à Visu Mandu in Madhya Pradesh

U "Hampi di l'India Centrale"

Quarchi articuli ditti com'è l' Hampi di l'india centrale per u so tesoru trove di ruine, Mandu hè unu di i primi locali turistiche in Madhya Pradesh , ma hè ancu deltuament fora di u percorsu battezu. Questa cità abbandunata di l'era Mughal hè spargugliatu in una culletta sopra à 2 000 metri altimètresi è circundatu di un chilometru di 45 chilometri. A so attrazione principali espectaculare, situata à u nordu, face di Delhi è si chjamava Dilli Darwaza (Delhi Door).

A storia di Mandu si stendi da u 10u seculu chì hè stata fundata cum'è a forte capitale di i rigali Parmar di Malwa. Fu successivamente occupatu da una succissione di dirigenti Mughal da 1401 à u 1561, chì stabileru u so regnu indulgente, resplandenu cù laghi stupiti è palazzi. Mandu era statu invadutu è captu da u Mughal Akbar in u 1561, è da seguitu da Marati in u 1732. A capitale di Malwa hè stata cambiata à Dhar è u decadenza di a fortuna di Mandu.

Cumu truvà

Mandu si trova circa du uri centu à u suduvestu di Indore, nantu à strade megliu. A manera più faciule d'arrivà quì hè di pruprietà un vitturinu è u duttore di Indore (dispunibile per unu per meetu à l'aeroportu, cum'è Indore ùn hè micca una cità attraente per i turisti è ùn ci hè necessariu di passà assai tempu). In ogni modu, hè ancu pussibule un autobus à Dhar è dopu un autru busu per Mandu. Indore hè facilmente accessibile da u volu domesticu in l'India, è u Trenu Indianu.

Quandu visitate

I mesi di l'inguernu frà è asciuttu da nuvembre à ferraghju sò u megliu tempu per visità Mandu. U tempu hè cuminciatu à scalfittura à Marzu, è si mette assai calmu duranti i mesi di l'estiu di l'aprili è da maghju, prima chì u monzoni ghjuntu in u ghjugnu. Vedi più nantu à u clima in Madhya Pradesh.

Cosa da fà

I palazzi magnifiche di Mandu, tombi, mosche è munumenti sò spartuti in trè gruppi principali: L'Enclave Reale, u Gruppu Village, è u Gruppu Rewa Kund.

Ogni annu per ogni gruppu cunsuma 200 rupee per stranieri è 15 rupee per indi. Ci sò altre cagiunati, libri, i ruvelli sparguglionni sopra l'area.

Da questu u più impurtante è estensivu hè u Reali Enclave Group, una cullizzioni di palazzi custruiti da parechji reguli circa trè pezzi. U puntu hè di u nivellu Jahaz Mahal (Palà Navale), chì apparentemente hè utilizzatu per a casa di l'argullu sustanciale di Sultan Ghiyas-ud-din-Khilji. Appressu evucativamente illuminatu in notte di luna.

A cità più chjucu, in u core di u mercatu di Mandu, u Village Group cuntene una mezchettu chì hè cunsiderata cum'è l'esemplari più bella di l'architettura afgana in l'India, è a tumba di Hoshang Shah (duie chì furnianu inspirazione per a custruzzione di u Taj Mahal seculi dopu ), cum'è l'Ashrafi Mahal cù u so pilastru islamicu detallatu.

U Gruppu Rewa Kund situeghja quattru chilometri à u Sud, è hè fatta di u Palazzu di Baz Bahadur è u Pavilion Rupmati. Stu spettaculu spiaggiu di u soli spiega in u valle sottu. Hè cè famuzu per u storicu è tràggicu cunti di Mandu, u Regnu Baz Bahadur, chì deve a fughje da e tropes avanzati d'Akbar, è u bellu cantante Hindu Rupmati.

Festivals

A festa di 10 ghjorni Ganesh Chaturthi , chì celebra l'anniversariu di u diu di l'elefante predilettu, hè a festa maiò in Mandu.

Hè una untura interessanti di a cultura indù è tribale.

Dove Stay

Unitate in Mandu sò limitati. Hotel Rupmati è a Malwa Resort turistici di Madhya Pradesh sò i dui best options. U Malwa Resort hà chjaru rinvivitu è ​​di stanzi di lussu in lush surroundings verdi, da 3,290 rupee per notte per un doppiu. Oltre, Malwa Retreat (vicinu à l'Hotel Rupmati) di u Turismo di Madhya Pradesh hè una scelta più economica. Hè camere climatizatu è carine di lussu per 2,590-2990 rupés per notte, è lettu in un chambre per 200 rupées per notte. Tutti sò dispunibule nantu à u situ web di Turismu Madhya Pradesh.

Tips viaghju

Mandu hè un locu pacficu per rilassate è i so siti sò scopre più bellu nantu à a bicyclette, chì pò esse facilitatu. Pigliate trè o quattru ghjorni per passà rivenuti è vedi tuttu.

Viatges laterali

I Caves di Bagh, situate à 50 km di Mandu nantu à a riva di u fiumu Baghini, sò una seria di settate cudi budisti in rocca rinu annantu à u 5 ° è 6 seculu dC. Hè stata restaurada in i tempura recentemente, è valenu à vede per e so sculture è murali dilizii. Maheshwar, a Varanasi di l'india cintrali, pò ancu fà visità in un viaghju di ghjornu. Tuttavia, vale a pena stà una nuttata o duie cose se pudete.