Maheshwar in Madhya Pradesh: Guide Essential Travel

U Varanasi di l'India Centrale

Maheshwar, spessu referente com'è Varanasi di l'India cintrali, hè un picculu locu santu dedicatu à Lord Shiva. Cuncitatu à i ciumi di u fiumu Narmada in Madhya Pradesh, hè dettu chì solu Shiva hè veneratu induve a Narmada scorri, cum'è l'unicu diu cù a pace interna per a calmallu.

Mencionatu in u Mahabharata è Ramayana (testi Hindu) sottu u so nome anticu, Mahishmati, Maheshwar hè ricunnisciutu per u significatu spirituale.

Dove i pilligrini è i omini santi Hindu à i so tempuli antichi è ghati .

Maheshwar hè statu resuscitatu da a Regina Ahilyabai Holkar, di a dinastia Holkar da Maharashtra, chì hà rignatu 1767 à u 1795 è trasladu a capitale. L'impronta di a dinastia di a cultura hè visibile in tutta a cità. I membri di a famiglia di Holkar sò sempre vivi, è avè apertu una parte di Ahilya Fort è palazzu cum'è un patrimoniu di lussu.

Cumu truvà

Maheshwar hè situatu circa duie ore à u sudu di Indore, in strade chì si sò stati rienuta è sò in bona di bona condicione. Per andà à Indore, puderete piglià un trenu o un tren indiano , perchè cuntrole un carbu è u driver da quà. Oltremente, hè ancu pussibule piglià l'autobus indore à Maheshwar.

Quandu visitate

Novembre à ferraghju hè u megliu tempu per visità quandu u tempu hè u più frescu è seccu. Accumenza di turnà à veramente caldu à a fini di marzu, prima chì u caldu di u veranu si mette à l'aprili è à maghju, seguitu da u monzone .

Cosa da fà

Maheshwar a sera di u XVI di u Sigilya Fort, custruitu da l'imperatore Akbar, domina u citadinu. Durante u so regnu, Ahilyabai Holkar aghjunghjenu un palazzu è numerosi temples. A parte di questu hè issa un pianu pubblicu chì offre una vista panoramica nantu à u fiumu è i ghastosi. In parte di u forte, i tempii ribelli di a cità sò i principii attraversi.

Spend some time exploring them, and enjoying life along the ghats.

Se ti piace shopping, mantene un pocu di soldi da scorri à u famusu Maheshwari saris è altre articulu di loom loca. Un legatu di a famiglia Holkar, stu tippu delicatu hà aiutatu à pusà u spaziu nantu à u mappa di tessili globale. A famiglia stabilisce a Società Rehwa, allughjatu in un ediziu anu attaccatu à u forte, chì soporta tezori lucali cù i prufitti. Hè pussibule à visità i teaghjadore è visti in l'action.

Festivals in Maheshwar

U anniversariu di Ahilyabai si celebrà u maghju annu, cù una prucissioni di palanquin per mezu di a cità. I dui festivali religiosi maiori ci sò Maha Shivratri (a gran notte di Shiva) è a festa musulmana di Muharram (u primu mesi santu in u calendariu islamicu) chì offre una processione di carrossati chì sò immersi in l'acqua. In Maha Shivratri, migghiara di e donne di i paesi vicini passanu a notte nantu à i ghati, u percorsu è u cantu, prima di bagnu in u fiumu è venerà a multitùdine di sgivalzii . Nimar Utsav hè stallatu vicinu à Kartik Purnima annu è consisti di trè ghjorni di musica, di ballu, di dramma è di canister. U Festival di u Sacred River annualmente, cunpertorii di musica musicali, hè tenutu in Ahilya Fort cada ferraghju.

E, ogni domenile dopu à Makar Sankranti , Swaadhyaaya Bhavan Ashram detti un feste di carru (u Mahaamrityunjaya Rath Yatra) in Maheshwar.

Dove Stay

L'opcions di stà in Maheshwar sò limitati. Se ùn avete micca impurtunatu assai, ponu esse un invitatu di a famiglia Holkar à u so Ahilya Fort, chì hè statu stabilitu in parti di u palazzu. Ci sò 13 stanzi d'ospiti, cumpresa a tenda di a Maharajja cù u so ortu cù a vista di u Tempiu Ahilyeshwar è u fiumu. U serviziu hè excelente. Tuttavia, cù i prezzi di circa 20.500 rupee per a notte ($ 400), vi pagavanu più per l'atmosfera è u locu cum'è qualsiasi altru. Un fattore di salvezza hè chì a tarifa hè cumpresiva di e manciari è di e manciari (cù l'alcohol).

Una opira più freghua hè l'ospiti Chjovi è Cafe, ancu parti di u forte.

Per 2 000 rupee una sira, pudete stà in una stanza d'ospitalità di luce in u top floor in i ramparts, cumprendi cù a vostra propia sala di assicuranza privata. Phone: (7283) 273329. Pudete ancu email info@ahilyafort.com, perchè avè a stessa gestione.

Oltremente, solu fora di u forte, l'ospitu di Hansa Heritage hè a megliu opzione. Hè veramente un novu hotel chì hè custruitu in un stile patrimoniu magicu. Hà una tenda popularica di telebisma. Kanchan Recreation hè un spettaculu abitatu è bonu vicinu à Narmada Ghat. À bordu di a cità, u Retreat Narmada di Turismu Madhya Pradesh hà e carmi di lussu nantu à u fiumu.

Tips viaghju

Per vogliu attruisce Maheshwar, passeghjanu à i ghaddi, è piglià un bughjone di barca longu à u fiumu di Narmada è à u templeu di Baneshwar (ci sò abbastanza di bateaux à chjamà à i ghati). U tempiu ocuva una isula petite in u mezu di u fiume. Sè vo site una donna, ùn hà vistutu cunvignari in Maheshwar. Cum'è una femina straniera, pudete tastà l'attenzione indettendu da i gruppi di masculi (cumpresu à fotografià cù i so càmera di camara cellulari), ancu aveve vistimenti ind'i indù.

Maheshwar Side Trips

Mandu storicu, cù u so tesoru trove di i ruvini, hè di circa à dui ori di e viaggio è vale degnu di visità in un viaghju di ghjornu (ancu, pudete fà passà tranquillamente trè o quattru ghjorni per esse espluratori).

Se ùn avete micca impregnatu a relazione cummercializzata (è l'estrazzioni di soldi chì vene cun ellu), Omkareshwar, ancu parechta ora d'ora da Maheshwar per strada, hè un locu perigginariu chì faci parti di u Madhya Pradesh Malwa Regione Golden Triangle . Questa isula, sìmila à un signu "Om" di sopra, in u fiumu Narmada pussedi unu di i 12 Jyotirlingams (formazioni di rocci naturali furmatu com'è ubligatoriu ) in India.

Viaghjà una ora dopu in viaghju da Maheshwar è avete ghjunghje à Sahastradhara, induve u fiumu split in mila flussi due per formations di rocci volcanichi nantu à u fiumu. Hè una destinazione destinazione piacè.