Una guida à u Natale in Venezuela

Natale in Venezuela hè unu di i tempi più impurtanti di l'annu. Mentre è sempre un tempu specialu in l'America miridiunali, hè sopratuttu una festa impurtante in Venezuela.

U Natale hè casi un eventu longu. Parechje persone si cumincianu cù u ghjornu di Santa Barbara in u 4 dicembre. U 16 di dicembre e famiglie averanu u so mese, una prudenza di u pezzu. L'altezza di e celebrazione di Natale accuminzanu à u 21 dicembre è cuntinuate finu à Natale.

Religion

Ci sò nove servizii di carol per i Natali è Venezuelani attendenu almenu una di questi massi à adurà à alba. Da a grandi cità di Caracas in l'area più chjucu, a gente risque in i primi matinati è viaghja per pede, chì a maiò parte di strade torna sò chjusi. Ùn sò micca impegni di alarmi chì i campane di u sonu è i furcanti cume l'aria di a matina prima per chì tutti sanu chì hè ora.

U serviziu finali hè in Natale Eve o Nochebuena de Navidad . Una massa impurtante, e famiglie turnaranu in casa quì per un gran farin è à scambià rigali. In certi famiglie, a vigenza di Natale hè u ghjornu più impurtante; Certamenti i zitelli pensanu cusì cum'è quandu quì opiate pruponenu.

A Famiglia di Natale si face assistente à Misa de Gallo o Mass of the Rooster. Hè stata stata stata noma per i so 5 am chjamatu u tempu. Allora assai pò piglià à i strati per e celebrazione di Natale è di visità a famiglia è l'amichi.

Natale in Venezuela

L'alimentazione sempre tocca à un rolu impurtante in i vacanze Sudamerica è l'alimentariu venevannellu face un rolu impurtante in a tradizione di Natale.

U pianu più impurtante sò i hallacas , cunnisciutu ancu tamales in altre areas. Un equilibru di savori è dolcezza, hallacas sò tradizionale cunghjusi di carne di Venezuelani cù una crosta di grana di cornmeal chì sò imbruttati in foglie d'banana e foglie un paru d'ora. I precetti include carne cù pasci, olivi, pimenti verdi è bianchi, caperdi è legumi in acellu.

I Hallacas sò solu manghjate in Natale perchè anu duratu tantu di fà è spessu necessitanu a famiglia famigliale nantu à a cucina. Ma sò ancu impurtanti fora di a casa cum'è si sò datu à amichi è vicini in una cuncurrenza amistiscente. Parechje ghjurà chì a so mamma o avana fa a best hallaca in u vicinatu o ancu u paese.

Ogni pratiche tipicu di Natale sò:

Decorazione di Natale in Venezuela

L'acculturazione Venezuelana tradiziunali sò trovanu in tutti i domiciliazioni cù a più impurtante chì hè a pecebre o scena di u pattu chì detti Nuzione Ghjesù in a manghjaria. Arcuni famìglie sò assai più elaborate in i so decoru è creanu un diorama sanu cù a regione. Questu pezzu hè spessu passatu da generazione nantu à generazione è cunzidiratu una parti assai specialità di Natale.

Oghje, i decorazioni muderni puderebbenu esse ancu e quarchi domicili avè avè un arbre Christmas artificiale cumpletu cù neve. A cuntrariu di a tradizione di Santa Claus, in Venezuela, i figlioli ricevenu rigali di Baby Jesus è, occasionnelmente, Santa

Nicola. Mentre era un prisuttu sottumessi à pusessu à a pecebre , hè diventendu cumunu per elli à esse sottu à l'arbre.

A maiò parte di i fugliali anu impauriti cù luci luci. A casa ghjocu un rolu impurtante è parechji pirsuni pittonu i so casi un mesi prima di Natale per preparà per e festi e di fà u tonu per l'annu novu.

Tradizione Through Song

Unu di l'elementi unicu à u Natale in Venezuela sò i bagpi , canzoni tradiziunali di Natale chì combina una cultura latina cù influenza africana. Hè sporta per i persone per riferite à un ritmu gaitero chì riflette l'alegria di a stagione. Hè moltu cumune per sèntelu sta musica tradiziunali in tutta Venezuela in sopra la festa.