Caracas, Venezuela

Circa Caracas:

Fundatu in u 1567 cum'è Santiago de León de Caracas da Diego Losada, sacchighjatu da i pirati anglesi, credendu, ritruvati per terriquami, Caracas hà ancu cultivatu in a capitulazione politica, econòmica è culturali di Venezuela.

Sisu separati da a costa nantu à 7800 mt. Mt. Avila, a cità coloniali chjamata in una longa venna verde vicinatu di i monti bassa boscchi.

Hà ha longu chì hà sviluppatu u picculu stabilimentu, stendu a longu di a vaddi, sopra e piaghje è in cuddini intersettate.

A cità più grande di Venezuela, Caracas, combina una cityscape moderna cun una frondosa, tropical feeling. Hè ruvidau cum'è qualsias una cità grande cù millioni di abitanti, cù cunfitturi di trafice, spazii periculosi per evitari, bassini è un cuntrastu cuntestu trà i livelli di a società.

S'avvicinò è Arrivatu:

Quandu sia ghjente:

Cù a so vicinanza di u Caraibicu è a so altitudine, Caracas (photo satellita) pruteghja un clima moderu all year long. I temperi di ghjornu / nuttate cambienu circa vechji gradi, cù una media di 75 ° F durante u ghjornu, cù altri alcune à l'anni 80 è 90.

Shopping Tips:

Caracas hè un piacè di shoppers. Truverete prudutti lucali è lucali impurtati, robbi, calzari, gemelli è ghjuvelli, tagliati di lignu, ceramica, cestieri, articuli di linu, è u zuccherinu salvatichi è di i fille di fibbra di palma.

Scacciate

Hotel, Alimentazione è Bevande:

Cose da fà è vede:

Comu big cities everywhere, truvate un distrittu cummerciale cintrali, perifiziati è sacchetti di distruzzioni più antichi. In Caracas, gran parti di a cità vi prumesse in a piazza di Bolivar, ombre à l'arbore, chjamatu Simón Bolívar, El Libertador , cun un monumentu.

Da a piazza, pudete cammarze i stradale piatraniu per u duminiu coloniale storicu per vede:

Da a piazza Morelos, ancu chjamata piazza di i Musei, dopu avete sbulicatu tutte l'animali è a vendita di vendita, pudete tour