Mallorca o Majorca - Portu Mediterraniu di Call

Qué hacer en Palma de Mallorca

Majorca hè unu di i grandi piacìculi europeu. In più di 6 milioni di turistà visitanu sta Isula Balearica in u Meditirraniu circa 200 km (125 chilometri) di Barcellona fora di a costa di l'Spagna. Un ghjornu di l'attu di sughjettu, più di 700 risultati di terra in l'aeroportu di Palma, è u portu hè riccu cù navi di crucero. Circundante di u 40% di i turisti sò in lingua tedesca, 30% britannica, è 10% in spagnoli, cù u restu più parte di eterni europei.

L'ortografia tradiziunali di l'isula hè Mallorca , ma à qualchì volte hè scritta Majorca. Qualchì manera, hè pronunsiata My-YOR-ka. Tradizionalmente, l'isula era megliu cunnisciuta per i so platti assolani è discos caliu, ma ci hè più di più à a Mallorca da a sà, mare è u sole.

Mallorca hè a più grande di e Isole Baleari, l'altri hè Menorca, Ibiza , Formentera è Cabrera. À l'estiu, Mallorca hè annullatu cù un ore di turisti, ma a primavera è a cascata sò duie stanu maiò à visità postu chì u tempu hè moderatu è ghjustu seccu.

A maiò parte di i barche crucera passanu un ghjornu in Mallorca, è passageri fà a terra pè scopra a Palma o gira l'isula. Cumu solu un ghjornu, puderete sceglie di fà una scursioni a terra, ma se decide di fà qualchissimu esploradore di Palma, quì sò quarchi idee.

Palma si chjamava a cità romana di Palmyra in Sìria, ma hà tastà pratiche arabi è europei. A cità hè duminata da a so splutazioni cattidrali gòtica, La Seu, è a maiò parte di i turisori principali sò situati nant'à a zona cunfina da i vie murta città, particularmente à u nordu è u livante di a cattidrali.

Un passaghju di mezza ghjurnata in a cità citatina pò inizi è finisce in a piazza d'Spagna. Hè un puntu populari è hè u puntu di validazione per parechji autobus è u trenu à Soller. Grab a vostra mappa di a cità, è amble back à u portu da a piazza d'Spagna, piglià u tempu d'avè un caffè in una di e cafe esterni.

Tanti la cittidera La Seu è u Palau de l'Almudaina sò in u portu è viste una visita, cum'è l'antichi muduli arabi o arabi (Banys Arabi). Quandu si passate da l'area di u palazzu di volta à a piazza d'Spagna, pudete fà vogliu piglià u Passeig des Born, un boulevard arborizzatu chì parechji vede cum'è u core di a vita di a cità. Un altru situ p'addumatu nantu à sta visita turistica hè l'anticu Gran Hotel, u primu hotel di lussu di Palma, ora un museu d'arti muderni chjamatu Fondazione la Caixa. U so modesta cafe-bar hè una bona scelta per lunch o un pranzu. Turn right off the Passeig des Born, à u Carrer Unió. A Fundazione la Caixa hè nantu à u Cunsigliu Unione vicinu à u Teatre Principal è a piazza Weyler.

Altre abitazioni di Palm à una visita include:

A maiò parte di vendita in u Mallorca anu apertu di 10 à 1:30 è 5 à 8:00 o luni à u venneri, è da u sabbatu matina. I Souvenir dighjunu in e grande spaziu di rinviatu sò aperte in tuttu u ghjornu. A unità di munita hè l'Euro, ma a maiò parte di e grandi maggioni accettanu carte di creditu. I cumercii principali di cumercii in Palma sò longu u Passeig des Born, l'Avinguda Jaume III è a Calle San Miguel. U distrittu vicinu à a cattidre cuntene assai butterie interessanti è boutiques. Bianchi, perfume è cristiani sò populari, è l'articuli di cui spagnoli sò d'alta calidad. Lladro porcellana (è altre porcellana) sò spessu una bona compra. I periculu di Mallorca sò assai più prezzu ma ma hè ghjuntu vistiu cum'è quelli di u Sud Pacificu. Sì fatti per i periculi mallorquina, vi assicurà à cunsultà à a vostra navicazzioni per i venditi affidati. Sì fatti di souvenir, pudete cercà un siurell, chì hè un pezzu d'argilla fustu in Mallorca da tempus àrabbi.

I so siurell sò spessu bianchissimi culurati bianchi cù trimulanu rossi è verde. I amuri i so amori, è sò boni.

Fora di Palma sò maravigliose paisaghji è grande sughjettu è opzioni di foto. Unu di i viaghji di ghjornu più populari hè di Valldemossa, induve certe volte chì Frederic Chopin è George Sand anu da i primi turisti mallorchi.

A popularità di Mallorca per u destinazione turistica hà l'aiutu à principiu di una fonte insosca. In u 1838, u pianist Frederic Chopin è u so amatori, l'scrittore George Sand, pagò un anticu celu di u monacu à u Monastère Rifile Carte-Royal. A coppula è l'affari ilìcitu eranu i sughjetti di chismes intensi in Pariggi, perch'elli decidenu rifughjaccià in Valldemossa per scapparà l'equivalente di u 19u seculu di i paparazzi d'oghje.

Chopin suffriu di a tuberculosis, è pensanu chì u clima assolellatu è cale ch'elli aiutanu à ricuperà. Sfurtunatamente, l'invernu era un disastru per a coppiu. U tempu era bagnu è friddu, è i citadini mallorchi anu evultu. A salute di Chopin hà dimustratu, a cuna feuded with the villagers and each other, è Sand sfreggiò e so frustrazziuni cù un penni in a scrittura novella, A Winter in Majorca .

Oghje u monasteru anticu hè una scuperta prediletti prediletti per i visitori di crucero per l'isula. U viaghju da u portu à u passaghju di a muntagna passa per l'alivu è l'amanduli chì l'elevazione aumenta da a costa. U paese hè assai charming, è l'antica monasteru hè bè custusciutu. In più di i celi occupati da Chopin è Sand, l'església è a farfalla sò sia interessanti. Certi di e droghe è pocioni in a farfantarìa mi piaciunu quelli facianu un centu o pare anni fà.

Dopu avè visita u monasteru è analizà u paesi di Valldemossa, l'autobus turisticu avvianu versu à a costa nordica di u Mallorca.

L'impresa à longu a costa hè magnificu. I ghjurnati di i villi à longu i cimi abbastanza, rocca è tentaldante. Certi viaghji pussete un maravigliose meraviglie à un restu di a via in Deià, u Ca'n Quet. Dopu dopu u pranzu, i buses sò per Sóller, induve ci aghjunghjenu u famoso trene di u venditore torna in Palma.

In u 1912, una linea di trenu fù apertu entre Palma è Soller, facendu à a costa nordica di u Mallorca accessibule per a cità. Nantu à u 1912, u viaghju in tutti i migliori di Mallorca hà fattu passaghju difficultu, è a strada di Palma-Sóller era un scantu di navigazione (è hè sempre!). U trenu di ghjornu hè assai simili chì era quasi 100 anni fà. Vintage railcars cù pannelli di caiac è pezzi di lattice suluzione longu a pista per i tanti tunnels.

U ride ùn hè nè veloce, nè nisun prusperatu, ma l'altru hè espectaculare, è i tanti tunisii longu u caminu suminanu una visu di a difficultatura chì deve esse stata fatta. Certi di e finestri nantu à u trenu ùn sò micca scratchati, cusì sia sicuru d'ottene un postu cun una finestra "neta", postu chì sò parechje siti per vede.

Cinqui treni di ghjornu partendu da a piazza d'Spagna in u centru di Palma per Soller. U 10:40 u trenu hà una strada di fottografia curretta, ma hè spessu u più moltu. U ride hè di circa 1,5 ore, viaghjà per tutta a chianura, per mezu di i tunelu in a muntagna è arrivendu in un vientu frondoso di frutti d'aranciu trà i monti è u mari. Sóller hà una bella selezzione di pasticceria è tapas bar per u travagliu caniata, assai chì circundanu a piazza Custituzione.

L'autobus Tour arrivare à Sóller dopu u pranzu in Deià. U trenu di ritornu à Palma hè divertente è dà l'oppurtunità di veda più di a bella isula.