Laurier Avenue West: Shopping di lussu nantu à a Strada di Montreal

Luxe Montreal Shopping Strip Features Local & International Design

Pertinà à una elitistesia pocu di destinazioni cumpresi in Monticelli hè Laurier Avenue West, da l'Épée a St Laurent (mappa), situatu à a cunfluenza di dui distritti d'elegà. Unu hè Outremont, una cumunità cumunità chì hè cumprata cun i prufitturi affluenti è i Ghjudei Hasidic, è l'altru, u distrettu multicultural cum-hipster, a Mile-End, chì include una cuncintrazione di carriistisive creativi, studienti è l'asedichi jasici comunità.

Designers di lusso

Laurier Avenue West hà a so pruduzzioni di un prugramma artighjanali, una chjucata cù u serviziu cumpletu, boutiques high-end cunfondati nantu à raffi d'altri icone. Pensate chì Michel Brisson hè prestu adupratu di i linii di l'omi chì ghjucanu cù Costume Nazionale, Jil Sander, Dries Van Noten è Neil Barrett, i so prudutti di qualità chì anu da u calcariu, a lana merina, a sita è u algodio egizianu, 5e Avenue ' a fabbricazione di a donna chì anu cunceta di Marc Cain, Michael Kors è Airfield o ancu i Les Enfants Deslongchamps, una marca di l'armata boutique di zucchero, Hugo Boss, Burberry, chì avete stile di famigliali babbu in u estasi di vendita.

Talentu locale

È i diseñatori di Montréal ùn sò micca strangers à a striscia di lussu, cù Iris Setlakwe è Isabelle Elie in ogni pussibuli di i so buttreghi, allughjendu à i cummerci di carriera chì aspittàvanu l'accessu perfettu, l'antica offerta classificazioni simplici cù vulturi muderni è l'ultimi duppule u cunservatore cun pops de color, particularmente rouges exuberantes.

Affaritaliani

Ma ciò chì ùn avete capitu chì ùn hà sappiutu ottu l'esploranu l'offerta cummerciale di u stretchu nantu à u cruci di ghjornu di dicembre hè chì fashionisti nantu à un corpu currettu currettate l'opzioni. Pigliate a scatola perenne di u boute Boutique Billie in u spinu da a magazzina cù linzii cum'è Robert Rodriguez, Cynthia Steffe è Madison Marcus à 50% à u 70% off.

Avete chì u persunale, da ciò chì aghju osservatu, sò autentichi è calienti, ùn ùn anu micca quìtru di sentite vargogna o ghjudicati per fà una linea d'apicultori à u spalle.

Un altru buttigliu per cunzidirà hè a bixutera di Bijoux Nanou, chì hè accessibbilmente accessibile, di prezzu. Sì, avete $ 200 + gemmi (senza pun), ma pudete ancu esse diventate micca menu di $ 20 in un colpu. Iddi pruggìni un pezzu d'una bona, perchè si vi dette u choker perfetto in una rivista, portanu l'imagine cun voi à a tenda è i disignatori di u persunale anu da riacculturate cù materiali per aiutà u vostru budgetu.

Laurier Avenue West Eats

Allora ci hè u bistrotu di nutizie. Truverete u bistrot Chez Lévêque, chì faci un lode d'ellu di a demucratizazioni di a cucina francese cun u $ 21 menu d'arricondu dentru offre ogni ghjornu da 9 ore. Hè ancu unu di l'unicu postu in Montréal, induve puderà cullà i caracili.

Infine, salvu tuttu u dirittu hà e so prestazione, particularmente quandu u passene. An $ 80 per u uraganu tailandese di yoga in u DermaLounge di Laurier à u menti.

In line with About.com's and the New York Times Company's complete disclosure policy, lettori anu deve cunsultà chì Evelyn Reid hè stata provista cù esemplari libri di a carta di Chez Lévêque, è ancu per esempi libri di retail, per un scopu cumunu, un prucedimentu cumune in a industria di l'editoria. Nota ancu chì l'ultimi proprizii ùn anu influenzatu micca sta rivista. Per più infurmazioni nantu à a divulgazione sanu à About.com, pudete cunsultà a nostra poltica di etica.

Avè chì i prezzi listinu pò cambià senza avvisu.