Ritratti di sculture in l'Africa Occidentale

L'infurmazioni nantu à i scorni di schiavi è i principali situ di scrive in Africa occidentali pò esse truvate quì sottu. U viaghji culturali è i viaghji di patrimuniale sò diventà sempri cchiù pupulari in Africa di l'Africa L'Africanu-Americani, in particulare, anu fattu a peregrinazzjoni per pagà i so rispetti à i so antenati.

Ci hè una certa polemica nantu à alcuni di i siti sottumessi. L'isule Goree in Senegal, per esempiu, hà longu sianu cummercializati cum'è un portu maghjillare di bigliaggiu, ma i stòrici sustènenu micca di ghjucà un rollu impurtante in esporà exportanti à i Americhi.

Per a maiò parte di a ghjente, hè u simbolicu chì importa. Ùn ci hè nimu chì pudemu visità quelli siti senza avè riflettendu assai u spaziu umanu è suciale di a slaveria.

Ghana

Ghana hè un destinazione assai populari per l'affarianti americani, in particulari à visità i siti di u situ di scrive. U presidente Obama hà visitatu Ghana è i fori di esclave di a Costa di Capo cù a so famiglia, era u primu paese affrescu ufficiale per andà in u presidente. I siti di esclavitudificà in Ghana include:

U Castellu di San Giorgio, chjamatu ancu Elmina Castle in Elmina, unu di parechje fortsi di esiliu slave à u costi di l'Atlanticu di Ghana, hè un destinazione è un locu di peregrinazione immensu populari per i turisti Afro-Americani è i visitatori di tutte u mondu. Una visita guidata vi guidarà da i ziegge schiavi è i cimi di punizioni. A sala di vente aux esclaves accadèvuli un petit museu.

Capo di Costa Casteddu è Museo. U Capicorsu di a Costa di Castello hà ancu fattu un rolu in u tradimentu d'esiliu è di guidà di ghjurnata includenu i ziegge d'esclava, a sala Palaver, a tomba d'un Governadoru inglese, è più.

U castellu era a sede per l'amministrazione coloniale britannica da quasi 200 anni. U museu si trova ogetti da a rigioni di a regione, cumprese artefattichi utilizzati duranti a tradenza isulana. Un video informattivu vi dà una bona intruduzione per l'attività di l'esclavità è cumu si faceva.

A Costa di Gold in Ghana hè in fatti infuriata cù fortsi antichi utilizati da e potenziali europei durante a tradizione di scrittura.

Unipochi di i forts sò stati cambiati in ospiti chì offrene un accessoriu basu. L'altri forts com'è Fort Amsterdam in Abanze possu parechje funziunalità originali, chì dà una bona idea di ciò chì era cum'è duranti a tradizione di schiavituti.

Donko Nsuo à Assin Manso hè un "locu di u fiumu slave", induve i servitori di bagnu dopu i so viaghji longu, è sburrimi (è ancu oliatu) per vendita. Saria a so ùltima bagnu prima di caccià nantu à i navi di schiavelli, per ùn turnà à l'Africa. Ci hè parechje siti simili in Ghana, ma Donko Nsuo in Assin Manso hè solu una ora di disguasti di i costi di u costi (in u cuntinente) è fa per un viaghju di ghjornu di easy, o un altru in traversu à Kumasi. Un tour cù a guidata nantu à u situ hà visitatu ind'i qualchi tomba è cammendu à u fiumu per vede induve l'omi è e donne fugliate per separà. Ci hè un muru induve pudete mette una luminaria in memoria di e poviri ànima chì passanu à questu modu. Ci hè ancu un locu per a prichera.

Salaga in u Ghana sittintriunali era u locu di un mercatu di eslavu principaru. Oghji i visitori pudete vedere i terreni di u mercatu esclava; i pezzi schiachi chì anu usatu per lavà i schiachi è spruce per un bonu prezzu; è un grandìssimu cimiteru induve i schiachi chì avianu mortu stanu posti à reste.

Senegallu

L'isula di Goree (Ile de Goree) , hè a destinazione premiere di u Senegal per tutti quelli interessate in a storia di u trasportu slave transatlanticu.

L'attrazioni principali hè a Maison des Esclaves, custruita da l'Olandese in u 1776 cum'è un puntu d'affisu per i esclaves. A casa hè stata cunversata in un museu è hè apertu tutta ogni ghjornu, cioè luni. I guidani vi purteranu in i ziegigi, induve i esclaves vantanu è spieghendu cumu cumu si vende è spedite.

Beninu

Porto-Novo hè a capitale di Benin è hè statu stabilitu com'è postu di scrive di u portuguese in u 17u seculu. E castelli ruvidi pò ancu esse espluratu.

Ouidah (à l'ouest di Coutonou) hè quì chì i schiachi capitu in Togo è Benin passanu a notte nuttata prima di l'imbarcà nantu à a so strada trans-Atlanticu. Ci hè un Museo di Storia (Musee d'Histoire d'Ouidah) chì conta a storia di a tradizione schiava.

Ci hè apertu ghjornu (ma chjusu per lunch).

A Strada di l'Esclave hè una strada di 2.5 mile (4km) chì viaghja cun fugliatchi è stati induve l'esclava piglià a so caminu finali à a spiaggia è à i navi di schiavi. Memoriale impurtanti sò stati stabiliti in l'ultimu paesi di sta strada, chì era u "puntu di nè ritornu".

Gambia

U Gambia hè questu chì Kunta Kinte dispostu di u novu à u novu Scacciate d' Alex Haley. Ci sò parechji siti di esclavità impurtanti per visita in Gambia:

Albreda hè una isula chì era un missaghju impurtante per i francesi. Ci hè un museu schiavitutu.

Jufureh hè u paese di casa di Kunta Kinte è i visitori in una visita pò ancu alcune i membri di u Clan Kinte.

James Island hè stata aduprata di schiavi di schiachi parechjimi prima ch'elli anu speduti per altri porti di l'Africa Occidentali per vendita. Un ziegnu ferme sempre intactu, induve i servitori sò stati disposti per punizioni.

Turisimu chì fucalizza in u novu "Roots" sò assai populari per i visitori à Gambia è i coperti tutti i siti di schiaviglianu quì sottu. Pudete ancu cunse i discendenti di u clan Kunta Kinte.

Più siti Siciliani

I siti di a ricerca di u schieri di u schieri poci cunnisciutu, ma vale a visitaru in l'Africa occidentali include l'isula Gberefu è Badagry in Nigeria; Arochukwu, Nigeria; è a Costa Atlantica di Guinée.

Recolta Travaglianu Slave à Afrique occidentale