Guida à Île de Gorée, Senegal

L'Île de Gorée (cunnisciuta ancu a Goree Island) hè una piccula isula localizzata da a costa di Dakar, a capital di u Senegal. Hè una storia coloniali cunvoluted è fù una volta impurtante in a rotonda di u cummerciale Atlanticu da l'Africa à l'Europa è l'Amérique. In particulare, Île de Gorée hà fattu una reputazione cum'è u postu più impurtante in Senegal per i desidernanti di sapè più nantu à i horrori di a tradizione schiava.

La storia di Île de Gorée

Malgradu a so vicinanza di u cuntinente Senegalese, l'Île de Gorée fù partutu disabbitatu finu à l'arrivu di colonialisti europei per una mancanza d'acqua fresca. À a mità di u 15 secolo, i settlers Francesi colonizzati l'isula. Dopu questu, cambiò e mani in modu regularmente - appartene à parechji volti à l'Olandese, u Regnu Unitu è ​​u Francese. Da u 15 à u XIX sèculu, credi chì l'Île de Gorée hè unu di i centri di u centru di u foru di esiliu in u cuntinente africanu.

Île de Gorée Avà

L'orrore di u passatu isulanu s'hè disfigatu, chì allughjà dopu à i strade longu e culoniali coloniali cunciati cù l'impurtante, case di pintu di pastori di traduttis slave. L'architettura storica isulana è u so rolu à aghjurnà a nostra intrepretazione di unu di i peri più vangavani in a storia umana hanu aghjustatu u statu di u Patrimoniu World Patrimoniu da UNESCO.

U legatu di quelli chì pèrdite a so libertà (è spessu a so vita) per via di u travagliu di l'esclavitare vi in ​​l'ambienti sombrero da a st'isula, è in i so memoriale è musei.

Comu tale, Île de Gorée hè diventatu un destinazione impurtante per quelli chì anu interessatu in a storia di a tradizione schiaviva. In particulare, un edifiziu chjamatu a Maison des Esclaves, o a Casa di i Slaves, hè issa locu di pellegrina per i descendenti di l'africani dispulati chì vulete rifettà nantu à i patenti di i so ancestori.

Maison des Esclaves

A Maison des Esclaves aperteen cum'è un memoriale è un museu dedicatu à i vittimi di u tradimentu d'esiliu in u 1962. Comu curate di u museu, Boubacar Joseph Ndiaye, sustinia chì a casa originale avia statu usata com'è postu di staziu per i esclaves in a strada à l'Américas. Avia servitu cum'è l'ùltima apertura di l'Africa per più di un milionu d'omi, donne è zitelli cunfundini à una vita di l'esclavità.

Per via di i pretendenza à Ndiaye, u museu hè statu visitatu da parechji capi di u mondu, ancu Nelson Mandela è Barack Obama. In ogni modu, parechji studienti disputanu u rolu di a casa in u travagliu di l'isula. A casa hè stata custruita in a fine di u XVIII sèculu, di quale tempu u tradimentu di u slava senegalese hè digià in decadenza. U cacahuichi è l'ivori eventualmente hà assicuratu cum'è l'exporti maiori di u paese.

Ancu qualcillana di a storia verita di u situ, ferma u simbulu di una tragedia umana verita è un puntu focu per quelli chì vulianu esse spresse a so dulore. I visitori pò piglià una visita guidata di i celi di a casa, è fighjenu à u portale sempre chjamatu a "Porta di No Return".

Altri Île de Gorée Attrazioni

L'Île de Gorée hè un paradisu di tranquillità cumparatu cù i strati bellissimi di u Dakar vicinu.

Ùn ci hè micca caru nantu à l'isula; invece, i città strischi sò più megliu nantu à pedi. A storia eclettica di l'isula hè evidente à i diversi sfarenti stili di a so architettura coloniali, mentri u Museu Storicu IFAN (situatu à u nordu di l'isula) detti una visione di a storia regiunale di u 5u seculu.

A ghjesgia risposerata di San Carlo Borromeo fu construitu in u 1830, mentri a mezquette si pensa chì hè unu di i più antichi in u paese. U futuru di l'Île de Gorée hè rapprisintatu da una scena artigianata senza rumanzia. Pudete cumprà u travagliu di l'artisti lucali in quellu di u mercatu di culura di l'isula, mentri a zona vicinu à a spedizione hè chjesa di autèntiche ristoranti cunnisciutu per i so frutti freschi.

Cumu Andatu Quandu Stay

I battelli regulari partendu per Île de Gorée da u portu principali in Dakar, à parte à 6:15 a u ghjornu à 10:30 pm (cù serviziu tardi u venerdi è i sàbbatu).

Per un schedariu sanu, vede stu situ web. U ferri duru 20 minuti è se vulete, pudete pagà un ghjiru à l'isula da i porti in Dakar. Se vulete planificà à fà una stanza prolongata, ci sò parechje stanzi d'ospiti in Île de Gorée. Hoteli riservati include Villa Castel è Maison Augustin Ly. In ogni casu, a vicinanza di l'isula in Dakar significa chì parechji visitatori decide di stà in a capitale è facenu un viaghju di ghjornu in viaghju.

Questu articulu hè aghjurnatu è riimpiutu di parti di Jessica Macdonald.