Shopping in Quarter, Hanoi, Vietnam

Miles d'anni di Hanoi, Storia, Shopping, è Cultura

Un viaghju à u Casco Viejo in Hanoi, Vietnam hè un postu di qualchì visitatore prima visitante di a capitale di Vietnam. Accunciatu pocu minuti di passatu da u lagu di Hoan Kiem , u Casu Vecinu hè una intricata guerra di rutti stati dispunificati in un pianu di millenniu u vie, vendi quasi tuttu sottu u sole.

I strade risturanti di u Quarter di l'Antichità si trovani stati di famiglie di vendita di sieri, ghjoculi per pezzi, arti, bordati, cibo, coffee, vigile, è ligami di sita.

Ci hè un bellu bargu di avè avutu in u Casco Viejo: avete bisognu di regate a tarifa. (Per più, vede: Money in Vietnam - Negozi è Spending Tips ).

I tarri di l'Antico Quirky attrae i turisti è i lucali simili, facenu stu locu un grande destinazione per vede u culore local. L'altu trafficu turisticu hà ancu sviluppatu una alta concentrazione di agenzii di viaghju è hotel.

Prima visitore? Scuprite puru questi raghjone per visità Vietnam prima di prucede.

Shopping in u Quarter

Silks. Vietnam, in generale, offre un grande valuru nantu à a sita. I prezzi più prezzu è u travagliu di u prezzu di u travagliu da a manu per offre un bundle unbeatable sul vestiti di sita meticulously artighjanu, trousers, even shoes.

U Culleghju Ciumi hè u megliu postu in u Casu Vecchiu per scarrà a so picchula di serra, sopratuttu Kenly Silk di u 108 Cogliunu Gai (Phone: +84 4 8267236; website ufficiale). A so buttrega in u Quarter di Quartu teni trè piani chì offrenu una variità salvatica di mercurie di sita, chì include à dai , vestiti, dispunelli scarpi, piamani, vestiti è i scarpi.

Ricami. Ricadende hè una industria cumuna cumuna in Vietnam, chì significa chì vi trova assai brodite male. Per u megliu assolutu di l'artighjanatu, ùn solu puderete vaghjimu di voi Quoc Su in 2C Ly Quoc Su Street (Phone: +84 4 39289281; website ufficiale). Stabbilitatu in u 1958, a cumpagnia hè stata fundata da u ricchierru artist Nguyen Quoc Su è oghje ghjente cù più di 200 embroiderer skilled chì girantanu quasi articuli fotosufiti perfetti.

Lacquerware. "U figliu maiò" hè l'arti di applicà a cura di resin à l'uggetti di legno o bambù, è pustite à un profunnu brillo. Parechji sò ancu intrecciati cù e cacciatore o corsi di mare. Sti oggetti ponnu venenu in forma di cungi, cunti, boxe è bandiere.

I vaghjime di u Quarter di Quarter offerta assai esempi di l'arti, micca tutti elli, avete bisognu di un ochju bonu (è nasu) per spuntà u travagliu excellentu da l'abbundanza abundante in u mercatu. Anh Duy nantu à u 25 Hang Trong staesuta a so reputazione in i so prudutti di qualità, ma i so prezzi sò riflettenu i materiali di prima è e so cumpetenze per andà in a so merchandise.

Propaganda Art. I vittorii ùn anu micca capitalizazione nantu à a Propugnanda Communista, è parechji buttrega in u Quarter Viru sò assai ricunnati per u materiale di a Rede media. Proproduzioni di antica propaganda sò vinduti nantu à u Lavu Bac Street.

Certe ùn avete bisognu di scopre i 70 stati rusti di u Vechju distrutente per acquistà l'sperienza di cumpunia cumplessa - pudete puru limità per fà un circuitu di Hang Be, Hang Bac, Dinh Liet è Cau Go. Sè vo circate di merchandise specifica, alcune di Cite di l'Antichità si spicializanu in u vostru scopu di u desideriu:

36 Strade di l'Antico Quarter

U Casu Viejo hè una ricurdata di u passatu storicu di Hanoi - a so storia hà longu attaccata à l'ebb è u flussu di cunquistatura è di traduttori in l'ultimi mila anni.

Quandu l'imperatore Ly Thai To movedu a capitale di Hanoi in l'annu 1010, una cumunità di artighjani seguita u seguimentu di l'impresa imperiale à a nova cità. I artiggiani foru organizati in gremelli, chì i membri anu vintu à stà cunfidatu per prutege u sustegnu.

Cusì e carrughji di u Casco Viejo evolucionò per riflettà i diversi cunghini chì chjamanu l'arghjintinu casa: ogni gremu cuncentrava a so attività nantu à una strata indiatura, è i nomi di i strati riflettevendu u cummerciu di i gremii chì so vivi. Cusì sò e carrughji di i Quarter di l'altru numinatu à questu ghjornu: Hang Bac (Silver Street), Hang Ma (Street Offerings Paper), Hang Nam (Gravestone Street) è Hang Gai (silo è dipinti), among others.

Folklore hà aduprate u numiru di sti chjassi in 36 - perchè serebate infurmatu di i "36 ristoranti" di u Quarter di Quarter, quandu ci sò certemente più più di questa alata ghiaccata in l'area. U numaru "36" pò esse solu una manera metafòrica di dicia "abbastanza", vale à "molte carru per quì!"

A natura cambiante di u Casanacciu

U vicinariu ùn hè micca esse stranicu à cambià. A maiò parte di l'artighjani anu partitu, lasciendu i spazii di vendita à i ristorante, l'albergo, i bazares, è e spicialità chì now line l'antichi torchi. L'altru, una nova mercadera hà assurdu ancu - a strada chjamata Ly Nam De hè issa u de facto di l'anticu Quarter "Computer Street", chì offre rimettii belli è reparazione.

In più, i fanatichi in l'alimentariu puderanu annantu à l'anticu Hang Son ("Paint Street") chì hè statu chjamatu " Cha Ca " in onore di u pruduttu pioneeru di l'alimentariu di u spaziu di a zona cume ca ca la vong , un platu di pisci fugliali. Averete nantu à cha ca la vong in u nostru articulu di Hanoi deve pruvà platane .

I shophouses in u Casu Vecchio sò longu è stretteci, per una antica impurtanza chì i soprappi libri in a so maghjina. Cusì i prupietari di casa facenu un sughjettu - mantene e so firenze chì hè strettu quantu pussibule, cum'è maximizà u spaziu in u spinu. Oghje queste chjamanu "tube houses" per a so forma.

Per andà à u Casco Viejo

Sì ùn vi mancau in un di l'ospiti di u Quarter di l'Antichità o l'albergerie di backpacker locale, pudete truvà facilmente un cabine per piglià quì, vi pudete fà dumandà à invistì à u Hoan Kiem Lake, preferibbilmente vicinu à u ponte rojo. Da quì, pudete attravirsassi u strada nord à Hang Be, è principià u vostru viaghju in u Casu Veicu à pede.

Utilice u Hoan Kiem Lake com'è un puntu di rifarenza - se ti senti persu, dumandate un locale induve u lagu d'Hoan Kiem.